Nee ik ben niet dom, ook niet blond maar kan vooral tijdens de zwangerschap frequent last hebben van blonde momenten. Heb net een mail gestuurd naar de drukker met het gedichtje voor op het kaartje + een wijziging in de namen. Blijk ik hem alleen niet naar de drukker te hebben verstuurd maar naar een website waar je gsm's kan bestellen Kwam er gelukkig snel achter en heb een mail naar de betreffende site gestuurd dat ze het bericht van deze ooh zo zwangere dame moeten negeren Ben vast niet de enige die af en toe en beetje blond is
Hmz, ik ben aan het ontzwangeren..en mocht je denken dat het dan minder wordt: zie mijn blonde moment van afgelopen weekend: Ik heb mijn vriend wel 3 keer moeten zeggen dat hij de paracetamol buiten moest zetten! Erg irritant, als je jezelf steeds moet herhalen! En hij maar lachen want ik bedoelde dus de PARASOL! Duh!
Ja echt, eerst als je zwanger bent het het pré-natale dementie en erna postnatale dementie...en dan ben ik ook nog origineel blond...driedubbele "ellende"
Ik ben sinds de zwangerschap van m'n uodste mannetje tot nu nog geen seconde van die dementie af geweest :-? Najah, ik ben dan niet blond, maar hoogblond... Zou het dan erger zijn?
Hahaaaa leuk dit! Hebben we weer eens iets te lachen hier. Maar hier geen blonde momenten hoor. Neeee, echt niet, nooooooit. (Gelukkig is het met mijn geheugen na de zwangerschappen ook nooit meer goed gekomen. )
ehm.. ff twijfelen.. ja toch maar vertellen: Ik zou gister zweren dat ik een gaslek had.. dus de energieservice voor dringende klachten weten te bereiken en ze zouden een monteur sturen.. Bleken het de (stinkende) ballerina's van de LINDA. te zijn..
haha, de mijne dan ook maar Ik werk als verpleegkundige. Op de derde dag dat ik werk na mijn zwangerschapsverlof zegt de dokter tegen mij dat ik een ecg(hartfilmpje) moet maken. Ik dat apparaat halen, sta ik naast de patient, bekijk ik dat apparaat eens goed, zie ik toen dat ik de bladderscan had meegenomen. DAt is een apparaat om te meten hoeveel urine er in de blaas zit. Ik voelde me ontzettend opgelaten.
whaha, nou heb je niet gewoon die ff gebruikt en gezegd dat je ook ff wilde weten of die patiënt wel goed uitplastte.. Ben urologieverpleegkundige zelf...zit toch wel duidelijk verschil tussen die 2 apparaten...
beide zien er ongeveer hetzelfde uit als de klep dicht is bij het ecg apparaat. is gewoon een wit vierkant op een wagentje. met nog genoeg blond gevoel, lijken ze nagenoeg op mekaar maar dit gebeurt mij niet nog eens hoor