Blondsteenbokje: ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mamastarlight, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    wij zijn er al uit he ;)

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

whahaha gewdlig zijn jullie meiden. nou ik kan al verklappen dat een meisje als tweede naam HOPE krijgt. dat zegt genoeg denk ik he ;)

en de namen moeten in het engels en nederlands uit te preken zijn, zonder teveel verschil

3. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    lindsay hope :D

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ja, dat is beter dan Roxanne Hope....

en dan een beebjes meet bij mij thuis!

hoe voel je je verder?

5. mamastarlight

deal! die meet dan he, wat betreft de namen weet ik het nog niet hoor hahaha.

ik voel me best goed. heb net een heel lief mailtje gekregen van mijn oude schoolleraar. ik wist dat hij een tweeling heeft doormiddel van IVF. dat doet me echt goed. verder wacht ik rustig af op de ifo avond 21 oktober en het starten van onze missie.

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Lieverd, ik ga zo een kaarsje voor je aansteken!

7. mamastarlight

en daar ben ik weer. De info avond vorige week dinsdag was nuchtig maar ook zwaar en confronterend. het verraste mij wel hoeveel mensen er waren. ik ben er echt veel wijzer van geworden en mannetje ook. ik vind het wel nog steeds moeilijk om straks bepaalde keuzes te moeten maken en door deze avond is het ook in huis meer gaan leven om over dit soort dingen te praten.

Tot onze grote spijt is het ZO vanmorgen niet gelukt. ik baal daar enorm van en mannetje voelt zich ontzettend schuldig. van de andere kant vind ik deze keer veel minder belangrijk dan de volgende keer, als qwe voor het echie gaan. het nadeel is dat ik nu niet weet hoe de gang van zaken gaan lopen. ik heb net het ziekenhuis gebeld, de receptie kon hier geen antwoord opgeven. of het nodig was een derde ZO te laten doen. Wij hebben het de eerst keer namelijk al eens in een andere ziekenhuis laten doen en toen was het niet meetbar. Vorige keer was het ook niet veel en werd meteen dus geconstateerd dat ICSI onze enigste kans was. Vandaag was het dus helemaal niets dus ben ik op aanvraag van mannetje niet eens naar het ziekenhuis eggaan. de vraag is of het dus nog wel nodig is.

Zelf hoop ik van harte dat we gewoon door kunnen gaan. mijn cyclus komt rond de 8ste weer tot een einde en ik wil niet daardoor nog een maand hoeven te wachten. ik hoop zo dat het allemaal in ons voordeel is en dat we gewoon door kunnen gaan.

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Succes met de ICSI, Blondsteenbokje!

9. mamastarlight

dank je, hoop dat het nu eindelijk snel doorzet en niet dat het hierdoor nog een maand langer gaat duren. mijn ongie is rond de 8ste namelijk.

10. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Succes met alles! Aan het ziekenhuis zal het niet liggen, ik heb hele goede ervaringen (je gaat toch naar het UMCU)daar!

11. mamastarlight

klopt daar zitten wij ook en wij zijn er meer dan blij mee tot op heden!

Voel me nog steeds beroerd vandaag. heb echt buikpijn en pijn in me rug. ongie volgende week dus denk dat het daar vandaan komt (hoop ik natuurlijk niet maar goed hahaha)

12. mamastarlight

net gebeld door het ziekenhuis. De ZO moet wel over. en IVF zit er niet meer in, te weinig cellen voor. maar ICSI gegeeft goede hoop en dus meer mogelijkheden. voor het percentage willen ze toch nog een ZO voor dat het groene licht erkomt. dus van de week gaan we weer. voordat alles rond is zijn we dan toch weer een maand evrder dus er gaat geen tijd evrloren ten aanzien van mijn cyclus

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier ook nog even een berichtje meid, volgende maand gaan jullie er gewoon voor! Duim dat het laatste maandje snel omgaat en jullie dan snel mogen beginnen. En dat het ZO goed gaat!

14. mamastarlight

thanks lieverd en je weet het he, het wordt ons jaar dus het gaat goed komen ;)

15. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    ook van mij heel veel succes!

ik was 'blij'dat het bij ons icsi werd
    dacht als het dan slecht moet zijn dan maar 'goed'genoeg voor icsi

sterkte en veel liefs anna

16. mamastarlight

dat gevoel heb ik dus ook heele rg anna! gaan jullie een tweede poging aan? sterkte!

17. Niet meer actief

Ik wil je ook even heel veel succes wensen!
    Ik hoop dat jullie aan 1 poging genoeg zullen hebben!

18. mamastarlight

dank je! en jij succes!

19. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    hoi..

zie dat jullie ook voor icsi gaan.. heel veel succes.. wij beginnen morgen met de 1e spuit voor de 1e poging!

succes!

20. mamastarlight

heel veel succes dan!

met een beetje rekenen kunnen we precies in mijn volgende cyclus beginnen

Deel Deze Pagina