wij gaan in december weer aan de pil ivm de december stop van het lab in het ziekenhuis konden we helaas niet eerder beginnen als het aan mij had gelegen waren we na de cryo terug plaatsingen gelijk door gegaan aan de andere kant was/ is de rust misschien ook wel goed spanned dat je nog niet helemaal weet waneer je mag beginnen liefs
Wij zitten waarschijnlijk ook nog eens met de december stop ja, dus het duurt mij allemaal veel te lang. mijn cyclus stopt de 8ste ongeveer dus ik loop er nu net naast en daar baal ik ontzettend van! sterkte!
tja dat wachten! af en toe word ik er helemaal dol van.... ik moet even bellen in december op cyclus dag 1 als het te vroeg in december zou zijn ( ik verwcht rond de 8ste) zouden ze even kijken of ik gewoon wat langer de pil kan slikken niet dat ik dan weer tot januari moet wachten dan word ik wel echt gek hahahahaha
hey blondsteenbokje wil je even heel veel succes wensen weet niet of je me nog kent, maar ben hier nu onder een andere naam groetjes miss layla (miss butterfly)
ja hoor we weten nu dat we toch mogen starten met iui dus dat is toch weer hoop krijgen. ik hoop voor je dat je snel je volgende icsi hebt en dat alles goed gaat, want dara doen we het allemaal voor.
weet hoe je je voelt, ik ben sinds vorige week donderdag begonnen met icsi. moet vanaf 14 november gaan prikken, spannend hoor. heb alle medicatie al in huis. ik hoop voor jou dat je wens snel word vervult, en dat het gelijk de eerste keer raak is. veel geluk.
meiden bene r even niet meer geweest omdat ik er niet bin stil wil staan. mijn god wat wordt je geduld hierbij op de proef gesteld zeg! tweede zo ging de eerste keer niet. Zk gebeld en het moest nog een keer. de week erna werd mannetje ziek met koorts. vorige week gebruikt om het virus er echt uit te laten zijn. deze week dus inleveren maar ik ben momnteel alleen op hetw erk dius kan het niet gaan brengen. en mannetje heeft geen uren meer dus kan ook niet. mijn god er zijn van die momenten dat ik wilde dat ik kon toveren! van de week kreeg ik het Winnie the pooh sneeuwpakje binnen wat ik had besteld. ik liep ermee in me armen en riep hard op: volgend jaar heb jij dit mooie pakje aan als het weer sneeuwt. zucht...