Hier even een vraag voor de dames die een Bloom Fresco Chrome bezitten. Wij denken erover om er één aan te schaffen en vinden de witte versie het mooist, maar ik lees online veel berichten over het geel verkleuren van de stoel. Echter zijn deze berichten al van een paar jaar geleden en gaan ze dus over het vorige model. Ik zou graag weten of dit ook bij het laatste model nog steeds een probleem is. Wie heeft deze stoel en kan mij aan het antwoord helpen?
Ik denk dat dit nog steeds zo is. Het verschil zit hem volgens mij niet in ander materiaal (het plastic/ kunststof) maar de vorm is iets anders en de aansluitpunten zijn anders
Hallo evelientje, Ik heb deze stoel ook gehad. Hij was niet verkleurd bij ons, want wij hadden m zo neergezet dat ie geen zonlicht zag. Maar in t algemeen kan ik je deze stoel niet aanbevelen. De eerste maanden is t superhandig, dan komt t moment dat ze rechtop moeten zitten, maar kan alleen maar half liggend of veel te rechtop. Mijn dochter werd er ongelukkig van, en wou de stoel niet meer in, we dachten nog een fase dat ze helemaal niet een kinderstoel in wou en of eten, maar we hadden een simpele ikea stoel voor buiten, die toch maar binnen gehaald, en gelijk was t probleem over. Inmiddels dus verkocht en we hebben nu een stokke trip trap, echt een aanrader! Nu bijna 19 weken zwanger en kopen zonder twijfel de trip trap, en zo een baby cosi die je erop kunt zetten erbij. Hopenlijk heb je er iets aan, en helpt t je een miskoop te voorkomen.
Ik denk persoonlijk dat bovenstaande per kind verschillend is. Ik ken er genoeg die gewoon zonder problemen rechtop er in zitten
ik had t zelfde probleem als mya. hij kon er niet rechtop in zitten. omdat het een soort kuipje blijft. en her is een zwaar ding haha. maar bij ons was hij niet geel geworden. en ik geloof dat je nu tegenwoordig verkleining erbij kan kopen zodat ze beter kunnen zitten.
ik heb een zwarte bloom gekocht en ik zou echt niet anders willen. Ik heb in de winkel gekeken naar de witte, maar die was in de winkel al in verschillende tonen wit, dus ik was wel bang dat dat alleen maar erger zou worden. dus de zwart meegenomen. Ik vind het een super stoel, vanaf de geboorte erin. Was voor mij heel fijn zodat ik eerst kon zitten en daarna de kleine op schoot pakken en bij het opstaan haar eerst even in de stoel, dan opstaan, stoel omhoog en haar oppakken (ik had zware bekken instabiliteit) vanaf ongeveer 5 maanden zit ze gewoon recht op in de stoel, tegenwoordig krijg je bij de stoel een zitverhoger en dat werkt prima. Ze kan gewoon rechtop zitten en ze glijd er niet uit, dit gebeurt bij opa en oma in de ikea stoel wel... Als ze straks groter is kan de zitverhoger en gewoon weer uit en kan ze in de kuip zitten.
Hele mooie en fijne stoel vond ik. Let er op dat ie zwaar is en door de wielentjes welke verborgen zitten in de poot wel te verplaatsen maar kan nog wel eens moeilijk zijn. Wat ik een hel vond is: schoonmaken van de stoel! Een kleine knoeit nu eenmaal veel en dat gaat werkelijk tussen alle spleetjes zitten en hij is niet makkelijk uit elkaar te halen. Echt een nadeel.
ik gebruik voor het schoonmaken en stoomreiniger, die pak ik 1 keer per week erbij en ik blaas zo alles schoon. Maar zonder dit is het inderdaad niet een makkelijke stoel om schoon te maken.
Ik heb die van mijn zus gekregen en ja! Verschrikkelijk verkleurd! Ik heb alles al geprobeerd, maar niet meer wit te krijgen 😑 zit te denken om m proberen te spuiten, maar ben bang dat dat ook geen succes wordt.. en anders toch maar een andere stoel aanschaffen. Persoonlijk... het is dat ik m gekregen heb.. maar ik zou zelf nooit zoveel geld neertellen voor zo'n stoel.. hij is ook vrij lomp, tenminste de poot. Enige wat ik relax vond aan deze stoel is dat ie voor in het begin op ligstand kan.. dan kan je kleintje tich evt. Bij je aan tafel.
Je kan ook op marktplaats kijken , genoeg zwarte stoelen te koop.. De stoel kan je idd niet met een hand optillen maar ik kan hem prima verplaatsen hoor
Bedankt voor jullie reacties. Ondanks de mogelijkheid tot verkleuren toch maar voor de witte gekozen. Zwart past niet zo goed in ons interieur. Met de verkleiner zit hij er prima in. Ben het er wel mee eens dat het nogal een log ding is en ondanks de wieltjes erg lastig te verplaatsen is. Ach ja, zo heeft elke stoel wel z'n voor- en nadelen.