Wie heeft er nog stoere zomerkleding voor jongens liggen? Ik ben opzoek naar wat kleren voor mijn zoontje! Niet al te prijzig, maar moet wel echt leuk en stoer zijn! Stuur me even een PB aub, zodat ik eventueel foto's kan zien met prijzen!
Ik heb je een berichtje gestuurd. Ik heb heel erg veel stoere maar nette merkkleding in maat 80. Alles is in perfecte staat. Bijna niet gedragen omdat ik zo ontzettend veel heb (meer dan 25 broeken, 20 blouses, 32 longsleeves) etc. Wil er nog wel leuk prijsje voor hebben omdat het echt merk is en in nieuwstaat, maar over de prijs komen we wel uit. Heb je een DM gestuurd met mijn telnummer. Kan ik je de foto's whatsappen
Ik heb nog een nieuwe zomerjas van name-it liggen, maat 80. Vorig jaar zomer gekocht maar onderin de kast beland, dus nooit gedragen en nu te klein... Mag voor 10 euro incl. verzenden weg.
Heb ook heel erg veel! Hou ook voornamenlijk vanecht stoere kleren dus pb me maar als je nog nodig hebt ^^ heb er nog geen fotos van maar die maak ik zo als je interesse hebt Xxxx
Ik heb nog een paar hele stoere maat 86 korte broeken liggen. 4 broekjes mogen weg voor 10 euro exclusief verzendkosten. Je mag ze ook ophalen in Nieuwegein. Broekjes zijn weinig gedragen door zoon. Zomer 2012 was niet al te best.
Heb nog twee shirts van Lief. Een groene met stoer erop gestikt En een rood gestreepte met tekst eigenwijs
Zoals beloofd... Ze staan nu ook op Marktplaats. Er staat bieden vanaf 10,00. Diegene van het forum mag hem voor 10,00 gewoon hebben. Stuur mij een mailtje met duidelijk erin dat je van het forum bent! Verzendkosten van 3,24 zijn wel voor rekening van de koper. Envelop is kosten voor mijzelf.
Voor link kijk even bij aangeboden, positiekleding. Daar staat link naar een ander iets dat door mij is aangeboden. Vervolgens kijk bij al mijn advertenties. Ben nu niet thuis. Was vergeten de link erbij te zetten naar goede advertentie.
Marktplaats.nl - 4 korte stoere broeken (weinig gedragen) - Babykleding | Maat 86 is de Link. @ Mitch. Jammer. Maar toch succes met de zoektocht!