Hoi, Ik ben eigenlijk op zoek naar een pakket babykleertjes mt 50 -68 voor een jongetje waar in zit: Boxpakjes (die het meeste, die worden het meest gedragen) Rompers Truitjes/blousjes/vestjes lange mouw Broekjes lang En dan het liefst het hele lijstje in iedere maat Een aantal jasjes, sokjes/schoentjes en (winter)slaapzakken zou fijn zijn.. Wie o wie heeft dit ideale pakket voor me voor een leuke prijs?
Hmm ik heb wel maat 50 en 56, zie http://www.Facebook.com/jaqucakinderkleding sokjes staan er niet op,, maar heb ik ook.
Hallo, Ik heb alles in maat 50-62 (sommige zelfs al 68). Boxpakjes/ pyamas, rompers, truitjes, broeken, kousjes, schoentjes, vest/ jasje, slaapzak met lange mouwen,... Als je grrag foto's hebt, stuur me even je mailadres dan zend ik ze naar jou. Groetjes Ellen
Ik heb vanalles! Van 56-68 Jogging broekjes, shirtjes, vestjes, Hema prenatal hm ca just small https://www.marktplaats.nl/mymp/verkopen/index.html Prijs is over te handelen... 74 kan over paar weken wellicht volgen Niet alles trouwens op marktplaats, maar wel in de bewaardoos
Ik heb van maat 50 t/m 92 te koop. Meerdere grote big shoppers vol. Alles is zo goed als nieuw omdat ik veel en veel te veel kleding had gekocht. Er zit non merk in zoals hema, h&m en V&d maar ook merken als lief lifestyle, name it, noppies, Mexx. Veel jasjes, broekjes, shirtjes, vesten, blouses, rompers, sokken, slofjes, schoentjes. Mocht je interesse hebben stuur dan even PB. Kan ik je mijn nummer sturen en als je whatsapp hebt stuur ik je een overzicht van alles via whatsapp!
ALs het goed is komt er een pakket deze kamt op... Als dat nog niet naar m'n zin is kom ik erop terug
Goed bezig! Ik heb vandaag ook mijn eerste pakket op laten sturen Laat maar weten mocht je nog wat zoeken!
Wie weet kunnen we elkaar nog steeds blij maken! Je het toch altijd meer en meer nodig is mijn ervaring
Ja nou ik heb je dus net ge pb't hoe jij zit met je slaapzakken. Ik zoek nog een lading winter en zomer slaapzakken, voor een jongetje of unisex.. van minimaat tot groter..
Ik ben nu toevallig een hoop van de babykleertjes/spullen aan het uitzoeken. Ik heb zoieso wel 1 zomerslaapzakje maat 70 voor je.
Hier ook nog heel wat in aanbieding. Moest je nog interesse hebben, stuur maar een pb. Dan geef ik je de link door.