Bloom fresco kinderstoel

Discussie in 'Verzorging' gestart door Wupsie, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Wij willen een veilige kinderstoel, die ook mooi is. Hij staat toch altijd in de woonkamer..

Graag ervaringen:)

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wij hebben hem na 3 maanden verkocht. Mijn dochter zat er niet goed in omdat het zo'n ei vorm is. Ze gleed weg en kon alle kanten op met haar benen. Heb nu een tripp trapp, ideaal. Ook omdat ze dan bij je aan tafel zit. En deze til je wat makkelijker naar buiten enzo.

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik wilde hem heeeeeeeeeel graag en ben zo blij dat ik niet zoveel geld heb uitgeven aan dat ding!

mn vriendin heeft hem wel en Finn heeft er 1 keer ingezeten.
    Finn is best druk en zit niet stil...dat hele ding stond te wiebelen en te wankelen en kraakte aan alle kanten.

Het blad werkte ook niet mee en hij zakte weg (terwijl hij in zn eigen stoel perfect zit)

mn man was gelijk in zn nopjes...want die zei vantevoren al dat het meer een stoel is voor de heb en voor de sier dan dat ie echt handig is.

Had ie toch 1 keer gelijk ;)

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ben ik dan niet met je man eens sarah! ;) wij hebben hem vanaf de eerste week veel gebruikt! Jelmar kan er mooi in zitten als wij buiten zaten, krijgt z'n fruithapje er nu in! en vind het heerlijk erin te zitten en met z'n knisperdoekje te spelen! ik vind het ideaal omdat hij er vanaf de eerste week al in kon, en hij straks met de kleine meegroeit, dus tot nu toe bevalt hij ons prima! maar ik kan natuurlijk niet oordelen hoe het straks is wanneer hij groter word en het blad en de voetensteuntjes erbij op komen...

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nee dat is het denk ik...als Finn gewoon stil zou zitten zou het wel gaan!

Maar die zitten te hupsen en te draaien enzo....en dan zwiept dat ding gevaarlijk heen en weer!

Dus in ons geval is het goed dat we hem niet gekocht hebben!

Als Finn een erg rustig kind zou zijn die gewoon stilzit zou het misschien anders zijn ;) Hihi!

Hij kraakte ook zo...vond het gewoon eng!

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Inderdaad als kindje nog stil kunnen zitten/liggen is hij makkelijk. We hebben hem in het begin heen veel gebruikt ipv een wippertje. Maar toen ze echt in de stoel ging eten, was hij niet meer handig. Mijn mening dan he ..

7. Elisa

Elisa Actief lid

6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Wij hebben hem ook en zijn er heel blij mee! Onze dochter zit er al vanaf de eerste week in. Wel met een snug. Ook haar nichtje van 8 maanden heeft er zonder problemen in gezeten. Enige nadeel is dat hij moeilijk te verplaatsen is. Er zitten wel wieltjes onder maar is alsnog lastig. Mijn man is nu een houten plaat met wieltjes aan het maken waar we hem op gaan zetten...

8. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Wij hebben hem en ik vind het de grootste miskoop die we hebben gedaan.

Oké, voor de eerste tijd na de geboorte is hij misschien handig, maar daarna echt niet meer (als ze echt gaan eten zeg maar). Mijn zoontje is vrij groot, maar het blad zat altijd aan de lage kant, hij zakt erin weg. En dan al die onderdelen en losse stukken, vreselijk. Ik was uren bezig met schoonmaken.
    En superstevig staat ie idd ook niet nee.

Nee hoor, geef mij maar gewoon de goedkope Ikea kinderstoel. Zitten ze top in en als ze klaar zijn, kun je hem makkelijk even afsoppen, ideaal!

Voor buikbeeb ga ik de Bloom de eerste tijd wel weer gebruiken (we hebben hem toch nog), maar na een paar mnd gaat ie mooi op marktplaats!

9. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb hem vanaf het begin al erg veel gebruikt! We hebben geen wippertje vanwege ruimte gebrek en in combi met katten vind ik hem een prettige en veilige hoogte hebben tov de katten.

Ze vind het ook geweldig om bij ons te kunnen zitten tijdens het eten. Met een trip trap ofzo kan dat pas als ze wat groter zijn.
    Ze zit nog steeds in de snug, die vangt de meeste troep op, even in de wasmachine en hij wordt best schoon.

Wij zijn er nog steeds erg blij mee!

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Onze dochter gebruikt nu bijna een jaar de Bloom. Ze is tenger en beweeglijk. Ze past prima in de stoel, geen sprake van kraken, piepen of zwaaiende stoel. Daar is hij te degelijk voor!

Het schoonmaakprobleem ken ik wel. Een paar keer per dag ben je wel aan het soppen. Dat is met een Ikea stoel minder (die hebben we buiten staan), maar qua stoel en comfort kun je die twee niet echt met elkaar vergelijken.

Qua design is het natuurlijk helemaal top. Je kunt hem helemaal aanpassen naar je interieur... Shopze

11. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Zat er bij jullie levertijd op? Wij gaan vrijdag kijken, en willen hem eigenlijk gelijk hebben, of ASAP.. aangezien we van het weekend al 2 keer per dag gaan bijvoeden wegens omstandigheden

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij konden hem bij Babypark Kesteren zo meenemen :)

13. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik werk op een kdv, en daar hebben we hem ook. Vind het een ideale stoel, ook omdat hij voor alle leeftijden geschikt is. Van dat wiebelen enz...hebben wij geen last, vind het een degelijke, stevige stoel, alleen inderdaad iets zwaar

14. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

We hebben hem nu, 3 dagen. Heerlijk ding!! Mijn ventje ziet geen seconde stil, maar gaat super! Zit en ligstand:D

Hebben wel de Loft, in het zwart:p

15. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Wij hebben hem al bijna 2 jaar en iedere dag gebruikt. Superstoel. Wel moeilijk schoon te maken, maar voor de rest een goede stoel. Luca is niet klein en zit niet stil, maar dat ding kan echt niet omvallen. Hij zit er nu direct aan tafel in, zonder het blad en dat gaat ook goed. Wij hebben nooit iets anders gewild.

16. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vond hem super voor een dreumes die zelf een beetje kan zitten. Tafeltje en voetensteuntjes erbij, prima.
    Hele kleine baby 'verzoop' er een beetje in, vond ik. En voor een peuter vind ik 'm weer minder omdat m'n mannetje er niet zelf in en uit kan klimmen (kan ook een voordeel zijn, als ik eraan denk hoeveel problemen het soms geeft om een 2-jarige netjes aan tafel te laten zitten terwijl we eten...).
    ik ben er op zich wel blij mee, vind 'm absoluut degelijk genoeg, maar toch minder handig in het gebruik dan hij wordt voorgespiegeld.

17. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @ bri: Luca klimt er wel zelf in, maar ik heb geen loft, dat zal wel uitmaken denk ik. Hij is er heel handig in moet ik zeggen.

18. lientje83

lientje83 Nieuw lid

31 aug 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hele fijne en mooie stoel. Makkelijk te verplaatsen door wieltjes. Met verkleiner te gebruiken vanaf de geboorte en natuurlijk super mooi. Wij zijn er heel blij mee, is wel prijzig, maar zeker zijn geld waard(ik kreeg hem heel gelukkig als kraamcadeau van mijn oma :D)

Deel Deze Pagina