Wij gaan vanavond via marktplaats kijken bij een bloom fresco loft kinderstoel. Deze kan 116cm hoog gezet worden wat voor ons fijn is omdat wij een soort barretje hebben waar wij aan eten. Kent iemand deze stoel? Heeft er iemand ervaring met dit hoge model? Ik weet dat ze dit model niet meer in de winkels verkopen, maar waarom?! En ik weet dat als je de baby er in wilt leggen je zo'n snug moet hebben. Maar horen er nog meer zitjes bij? Op internet kan ik niet duidelijk vinden welke zitjes je wanneer moet gebruiken.
Wij hebben de fresco loft gehad en na 4 maanden op marktplaats gezet. Ik vind het een waardeloze stoel. Ons zoontje zat er niet recht in (ook niet met verkleiner) ik vind de stoel veel te zwaar om te verslepen en ik vind het jammer dat het blad zo groot is. Ons zoontje zat voor mijn gevoel te ver van tafel af. Tevens vond ik het een vreselijk drama om de stoel schoon te maken. Ik heb dus helaas geen goed woord over voor deze stoel op de uitstraling na dan want het is een mooie stoel. Wij hebben nu de stokke tripp trapp en deze bevalt ons veel beter als de bloom fresco. Ik weet zeker dat je heel veel verschillende reacties gaat krijgen want er zijn ook dames die zeker geen andere stoel willen als de Bloom. Succes met je beslissing..
Huh.. die stoel kan je nog steeds kopen.. staat hier gewoon bij de babydump. Maar goed.. mijn vriend is er ook helemaal weg van.. en wil het persee hebben. Maar dat gaan we niet doen.. ja hijs mooi, maar vindt m onhandig.. niet echt een kinderstoel.. meer een design aanwinst voor in je huis.. Vind de meegroeistoel van stokke dan echt 109x beter.. ziet er natuurlijk niet zo fantastisch uit.. maar is wel echt degelijk.. gaat langer mee.. en scheelt meer dan de helft van de prijs.
@sarah de fresco is er inderdaad nog. Maar de loft versie niet meer. Dat is een hogere variant. Wij hebben een barretje van 90cm hoog waardoor een gewone kinderstoel er niet aan kan staan, die zijn allemaal te laag.
Ik heb er ook niets dan slechts over gehoord (en gezien) dus wij hebben gekozen voor een Brevi Slex. Kan ook hoog, is een meegroeistoel en mijn dochter zat er al redelijk snel netjes in. Los en blad ervoor, ideaal. Ik vond de Bloom ook erg mooi maar dat is zeker niet het belangrijkste van een stoel...
De oude versie is idd nooit goed ontvangen. Te lomp, te onstabiel. Zelf ga ik binnenkort een nieuwe aanschaffen, hierover zijn al veel betere recencies. Het is idd vooral een designstoel en idd belachelijk duur, maar vind het zelf een erg mooie stoel die bij ons interieur past en het grote voordeel vind ik dat je hem vanaf dag 1 kunt gebruiken!