Ik weet dat het een mutsy kinderwagen gaat worden maar ik kan niet kiezen tussen de transit van babydump of de evo van de prenetal. Ben dus erg benieuwd naar ervaringen met deze wagens.
Wij (lees ik, vl vindt alles prima) hebben gekozen voor de Transit. Volgens de winkelmeneer vergelijkbaar, ik vond de duwstang handiger te verstellen (uittrekken ipv kantelen), het mandje groter, hij was goedkoper (60 euro scheelde het toen, met de MMM zag ik dat de Evo nu wel 10 euro goedkoper is) en dan kregen we er een voetenzak, maxi cosi en luiertas bij, bij de Evo geen voetenzak. Nog geen ervaring in gebruik, hij staat hier al een tijdje mooi te zijn in de woonkamer
Wij hebben sinds een week de Evo in gebruik, en ik vind 'm heerlijk! Hij rijd lekker, is stevig, ik vind de duwstang juist makkelijk te verstellen met dat kantelsysteem! Ik weet niet of je na een week al kan oordelen, maar tot nu toe bevalt 'ie super goed!
Wij hebben de evo juist omdat het handvat kantelt en niet inschuift, zo loop je als je klein bent niet gelijk heel dicht op de bak. Maarn dat is dus persoonlijk...
Mijn tip; ga in de winkel proefrijden, inklappen etc en beslis aan de hand daarvan, zeker als je de keuze naar 2 wagens hebt gebracht moet je door gebruik gaan kijken welke het fijnste is!
wij hebben de transaction en zijn er dolgelukkig mee hebben een mc ,verzorgingstas ,dekbedje en voetenzak bij gekregen (heb m online bij baby-dump besteld) ben er al mee gaan winkelen ,openbaar vervoer op en af ,door het bos gaan crossen,...,ging allemaal perfect
wij hebben de evo nu een paar maanden in gebruik, een prima wagen. hoor van iedereen dattie zo mooi is en soepel rijdt ik heb er toen ook een voetenzak, dekbedje ( wat ik niet gebruik) maxi cosi en tas bij gekregen.. owja, en een grote beer
Wij hebben de transit en wij vinden hem super fijn rijd goed ook in bos makkelijk in te klappen en niet heel groot en alles zat erbij zeer tevreden
Hoi Cynth1985, naar jou ben ik op zoek Ik had vorige week de volgende vraag geplaatst op dit forum:http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/386182-wie-heeft-ervaring-de-transit-combi-kinderwagen.html En nu lees ik dat jij deze wagen gebruikt! Super! Ik twijfel ook tussen de evo en de transit, maar neig meer naar de transit. Ik ben nog te kort zwanger vind ik om de wagens in de winkel te testen, dus was op zoek naar gebruikerservaringen. Heb jij evt ook misschien andere foto's dan op internet staan? Dus van de zitting naar je toe en ingevouwen met zitting en al? En zijn t luchtbanden of net als de evo rubberbanden die niet lek kunnen? Hoop dat je mij aan deze info kunt helpen, bedankt alvast!