Hoi! Wie kent de website van lowbudget kinderwagens in Den Haag? Ik heb hier mooie bugaboos gezien (tweedehands) voor 315 euro (de cameleon 1) of voor 450 euro (cameleon 2). Ik vraag me af of iemand bekend is met deze site, want ik woon in het buitenland en heb geen familie in de buurt van Den Haag om te gaan kijken. Dus de wagen zal opgestuurd worden naar mijn ouders maar dan heb je natuurlijk al betaald Ben erg benieuwd! De site is: Home - lowbudgetkinderwagens
Hoi! Toevallig hebben wij ook bij deze zaak een tweedehands kinderwagen gekocht, eigenlijk op aanraden van vrienden die erg tevreden waren. Wij zijn zelf ook erg tevreden, hebben voor 450 de cameleon 2 gekocht, alleen nog niet in gebruik verder omdat ons kindje nog geboren moet worden. Maar hij rijdt prima en ziet er goed uit verder. Je hebt zes maanden garantie op de wagen vanaf de geboorte van je kind, dus ook dat is goed geregeld. Succes en als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel!
Oh dat is positief nieuws dus! Ik heb inmiddels al via marktplaats een hele mooie bugaboo cameleon 2 gevonden voor 400 euro, met alles zon beetje erop en eraan dus ik heb het nu op deze manier gedaan. Anders had ik denk ik toch wel via die website 1 gekocht.. Het leek me wel betrouwbaar met die garantie etc.. iig bedankt voor je reactie