Poppetjes Little people

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by Ziezo1980, Jun 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ziezo1980

Ziezo1980 Lid

Dec 14, 2010
    88
    0
    0
    Hoi!

Wie heeft er voor een redelijk bedrag een paar little people poppetjes liggen? een stuk of 2-3 zou al goed zijn. Ik hoef er niet allerlei bussen en kastelen enzo bij. Dus wie heeft er een paar over? Ik hoor het graag!

Thanks,

Ziezo

2. mar74

mar74 Lid

Aug 1, 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog een buisje met 2 poppetjes en een hondje erin. Helemaal nieuw. Maar door de brievenbus passen ze denk ik niet?

3. Ziezo1980

Ziezo1980 Lid

Dec 14, 2010
    88
    0
    0
    Klinkt helemaal goed! Nee, ik ben ook bang dat ze niet door de brievenbus passen. Maar in een wat grotere envelop wel toch? Zou je de moeite willen nemen ze naar het postkantoor te brengen? Wat wil je er voor hebben? En zijn de poppetjes een beetje kleurrijk?

Mijn dochter van 8 maanden duikt overal waar ze komt op die poppetjes, houdt er hele verhalen tegen. Dus ik wil er zelf ook een paar, vandaar!

4. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

De kruidvat en trekpleister hebben momenteel opruiming in speelgoed.
    Hier verkopen ook regelmatig van die buisjes.
    Misschien ligt er nog wat tussen.
    Scheelt verzendkosten.

5. Ziezo1980

Ziezo1980 Lid

Dec 14, 2010
    88
    0
    0
    Hoi!

@ Boefjesmama, thanks voor de hele goede tip! Mijn man heeft inderdaad net zo'n buisje gekocht bij de kruidvat, daar hadden ze het inderdaad liggen in de opruiming.

@ Mar, dank je wel dus voor het aanbod, maar we zijn nu voorzien en dan hebben we het brievenbus probleem ook gelijk opgelost!

6. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Graag gedaan.

Share This Page