waar schuimrubber kopen..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vica86, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik zoek mij helemaal rot op internet maar weet iemand waar ik (in een winkel ofzo, dus niet online) schuimrubber kan kopen? Ik wil graag een wat dikker matrasje voor in de kinderwagen..

Wie o wie kan mij helpen?

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Bij de betere stoffenhandel/gordijnwinkel hebben ze dat vaak, of op de markt.

Maar denk erom dat het bijgeleverde matrasje de juiste dikte heeft voor de kinderwagenbak. Een dikker matrasje heeft als gevolg dat ze uit de kinderwagen bak zouden kunnen rollen....

3. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Schuimrubber kun je idd wel op de markt kopen daar heb ik het ook vandaag! Had het ook als extra matrasje!

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja klopt, maar het gaat mij puur om de eerste weken. De mogelijkheid is er dat ik beval tijdens of vlak voor een renovatie. Dan nemen we de kinderwagen mee naar de wisselwoning om de baby daarin te laten slapen..

Dan haal ik liever voor die paar euro en paar weken even een dikker matrasje.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Maar op de markt dus... hmm.... bij wat voor kraam moet je zijn dan?

Hebben ze het niet bij een kwamtum of bouwmarkt ofzo..? Of een gewone stoffenwinkel? Mocht ik het vandaag niet vinden op de markt.

6. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Bij ons op de markt hebben ze een echte schuimrubber kraam.

7. Japs

Japs Actief lid

17 aug 2007
    150
    0
    16
    Bij ons op de markt ook!

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik weet niet of er een Jan Sikkes Lappenland bij je in de buurt zit.... die verkopen dat spul sowieso.
    En op inderdaad vaak op de markt ook wel verkrijgbaar. Waar? Bij een stoffenkraam of een fourniturenkraam (knoopjes, garen, elastiek etc)

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb het gevonden. Was in een grote hobby en brei winkel en die stuurde mij naar een beddenzaakje. Die heeft een mooi stukje afgesneden voor mij!

Deel Deze Pagina