bloom fresco vergeeld...

Discussie in 'De lounge' gestart door manniej, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manniej

manniej Lid

8 mrt 2012
    77
    0
    0
    Hoi,

Heb vandaag een 2ehands bloom fresco kinderstoel gekocht, alleen het kunsstof is vergeeld, iemand enig idee hoe ik dit weer wit krijg?!

Thankss

2. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is iets waar de witte Bloom om bekend staat. Kan dus geen zonlicht verdragen... Ben bang dat dit niet te verhelpen is :(

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dat valt idd niet te verhelpen

Zelfde als dat witte verf op bijv een deur na jaren vergeeld, krijg je er ook niet meer uit, is er gewoon ingetrokken
    In plastic al helemaal niet meer

4. manniej

manniej Lid

8 mrt 2012
    77
    0
    0
    hmmmm, jammer ga toch nog ff internet afspeuren, misschien een wondermiddel van grootmoeder ofzo haha

5. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ik heb hem ook maar geen geel te bekennen! Vraag het anders even bij de leverancier na..

Ik heb hem pas gepoetst met van die witte slonsjes waar je geen schoonmaakmiddel meer hoeft te gebruiken. Weet de naam ff niet maar te koop bij Blokker enzo. zitten per 2 verpakt. Wie weet helpt dat nog wat..

Succes!

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
  7. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ staffie84... Ben ook heel benieuwd of dit werkt... Zeker omdat de witte Bloom hier echt om bekend staat en de leverancier dit aangeeft..

Dus manniej... Aan de poets dan maar! Ben benieuwd!

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heb het hier ook... Nooit wat aan proberen te doen eigenlijk, die van mij is gewoon egaal creme geworden :p.

Witter lijkt me ook wel mooi, maar ben bang dat ik door poetsen juist vlekken krojg...

9. manniej

manniej Lid

8 mrt 2012
    77
    0
    0
    Ik ga morgen een poging doen! Met citroen en azijn en m'n vader had ook nog een goedje...
    Gelukkig is de hele stoel egaal meeverkleurd haha! Toch een klein voordeel, het valt niet zo op....

Deel Deze Pagina