Ik zelf niet. Maar een vriendin van mij heeft hem weggedaan omdat hij onstabiel was als haar kindje druk bewoog. Een andere vriendin is helemaal tevreden ermee. Ik vroeg het haar dit weekend toevallig nog.
Ik heb er ook naar staan kijken, maar ik vond hem toch wat instabiel. En de prijs was me wat te gortig := .
Nieuw vind ik hem ook veel te duur, maar 2e hands gaat het nog wel. Maar instabiel is natuurlijk niet de bedoeling. Nog meer ervaringen?
Heb zelf ook zitten twijfelen tussen de bloom en de stokke. Op internet heb ik heel veel verhalen gelezen van ervaringsdeskundige en idd veel verhalen gelezen over instabiliteit en dat deze na een jaar of 2 echt op is en je dus alsnog geen kinderstoel hebt die lang meegaat en waar ze lang in kunnen blijven zitten. Dit was voor mij een rede om voor de tripp trapp te kiezen. Echter moet ik wel zeggen dat een vriendin van mij de bloom heeft en er super tevreden mee is!
Het is echt een geweldige stoel. wij zijn er erg blij mee. Gebruiken de stoel al vanaf dag 1. Hij staat mooi in huis en is erg praktisch. Wij vinden hem helemaal niet instabiel, sterker nog hij is best zwaar. Met wat vilt eronder schuiven wij de stoel de hele kamer door.
Ik heb de Bloom ook zien staan en vind hem echt ontzettend mooi, praktisch en leuk! Zelf ga ik hem denk ik wel halen voor de kleine uk, er is nu ook recentelijk een nieuwe versie uit, dus wellicht verbeterd qua instabiliteit? Hij is idd vrij prijzig, maar hij kan volgens mij wel lang meegaan en dat vind ik wel erg handig!!
Ik vind hem zelf juist niet zo mooi, maar mijn man wel. Ik twijfel ook tussen de Stokke kinderstoel en de Bloom. Stokke gebruik ik op het werk en is sowieso handig, maar pas later.
Wij hebben hem op het werk (kdv). Ik vind het een rotstoel. Kantelen lukt niet met 1 hand en het rijden met de wieltjes werkt ook niet echt soepel. Praktisch is hij dus niet.
Ah, dat is een goede tip! Ik vind het een hele fijne stoel, die vanaf dag 1 ter gebruiken is. En ook ik vind hem niet instabiel. Vind die Stokke stoelen instabieler, daar heb ik wel eens een kindje mee omver zien vallen die zich afzette aan de tafel. Maar ik vind het verplaatsen van onze stoel een hele klus (die wieltjes die eronder zitten, dat werkt niet). Ik ga er zo meteen even vilt onder doen!
Hier prima stoel niks instabiel, ja als ze heel heftig bewegen zal hij wat wiebelen mss maar ze krijgen hem echt niet om hoor, is hij veel te zwaar voor. Hij is idd zwaar om te verplaatsen ondanks de wieltjes. Dochter heeft er 2,5 jaar ingezeten, nu zit ze op een tripptrapp, niet omdat ze er niet meer in paste maar omdat zelf in en uit de bloom klimmen eigenlijk niet gaat, dat vond ze vervelend. Maar de bloom is alles behalve 'op' ze piept er nu nog wel es over dat papa 'haar stoel' boven heeft neergezet, maar we hebben de tripptrapp (die ik zelf met beugel een onnoemelijk onding vind, moet de beentjes bijna breken om ze d'r in en uit te kijgen!) aangemoedigd omdat we de bloom voor de op komst zijne tweeling willen gebruiken (1 op marktplaats erbij geregeld) dochter wilde nl als baby absoluut niet in de box, maar lag wel lekker te relaxen in de bloom. Als je er een neemt zou ik wel voor het nieuwste model gaan, daar zit een verkleiner in waardoor de hele kleintjes als ze eenmaal kunnen zitten niet met de neus op bladhoogte zitten. Dat vonden wij het enige echte nadeel: 6 maanden, mee eten ala rapley, kon goed zitten maar blad te hoog, we hebben toen een paar maandjes een ikeastoel gebruikt (waar we weer onze nek over braken, rotpoten!) en daarna nog een tijdje met een opgevouwen handdoek onder de billen in de bloom. Hij is alleen wel gruwelijk duur...........nog een nadeel.
Ik heb wel gehoord dat de witte stoel gaat verkleuren door de zon.. dan heb je dus zo´n vieze gele stoel.
De tripp trapp kun je ook vanaf de geboorte gebruiken tegenwoordig heb je de newbornset en die kun je erop klikken voor de eerste maanden. Heb hem nog niet in gebruik maar over een paar weken kan ik je vertellen of ik het handig vind
Ik heb er ook een, maar heb sinds zaterdag een nieuwe kinderstoel. Als baby is het ideaal: lekker in je buurt in de stoel kunnen liggen, maar zodra ze kon zitten vond ik de stoel minder ideaal: het blad is te hoog (en ik heb een lang kind!) waardoor ze amper bij haar bord kan. Probeer zelf maar eens gehurkt aan je tafel te gaan zitten en dan je bord eten weg te werken geen succes dus! * Stabiliteit: geen problemen mee * Kleurechtheid: groot raam op het zuiden, maar hij is echt nog steeds wit, alleen klein randje onder de poot is verkleurd... * Verrijden: wielen werken hier prima, maar dochter kan zichzelf ook verplaatsen met stoel en al door zich af te zetten tegen de tafel...
Wij hebben de stoel ook. En ik vind ´m ideaal! Hij is wel wat zwaar om mee te rijden en te verplaatsen, ook al zitten er wieletjes onder. Maar verder zeer tevreden! Al vanaf dag 1 in gebruik hier en nu 16 maanden later nog steeds iedere dag in gebruik. Voor de aanstaande baby staat ie ook alweer in de bestellen, zo kunnen ze allebei mooi hoog aan tafel zitten. Persoonlijk vind ik ze niet instabiel, heb het in ieder geval nog niet ervaren en mijn dochter is toch altijd aan het proberen om er uit te klimmen .. Gelukkig kunnen ze er goed in vast zitten!
Ik heb er veel spijt van. Mijn dochter kan er niet te veel in bewegen want dan gaat de bovenkant helemaal heen en weer. Ook moet je er niet te veel meewillen verschuiven. Wij moesten hem toen aanschaffen omdat we een erg hoge eettafel hadden en dit de enige was die zo hoog kon. Het is ook handig dat een baby erin kan voor de eerste hapjes maar een maand later kwam stokke ook met die functie.
Wij hebben hem ook en ik ben er erg tevreden over! Dochter zit er prima in. Vanaf het begin met de snug en later gewoon. In het begin zat ze inderdaad wel laag maar de nieuwste bloom heeft een zitverhoger erin zitten. Helaas zijn deze nog niet los te bestellen maar als dat kan doen wij dat zeker!
Ik word een beetje bang van die poot, en al helemaal met een peuter van 3 en een hond die soms enthousiast is. Liever een stoel met stevige poten. Ik heb hem weleens gezien bij mensen die hem dus hadden maar zou hem zeker zelf niet willen en al helemaal niet omdat ik weet wat íe kost