hallo, voor een low budget bruiloft zoek ik een mooie trouwjurk te huur / te leen. dus wie wil haar jurk uitlenen aan een nette jonge dame? maat 38(/40) cup 75 b 1.65 m (ik zelf) liefst strapless met veel lovertjes/kralen of diamantjes geen tule of kant. en eventueel ook met de torselet (75b) en schoenen erbij (maat39/40) prijs komen we wel over een en ik laat hem daarna netjes stomen. schade word uiteraard vergoed maar ik zal extra netjes zijn en hebben maar korte bruiloft zonder feest. we willen zo veel mogelijk geld besparen om ook nog even met het gezin een paar dagen op vakantie/huwelijks reis te kunnen. liefs marieken uit arnhem
meis, ik denk dat ik er eentje voor je heb. Vanwege het niet doorgaan van mijn bruiloft (lang verhaal ) heb er eentje hangen. nooit gedragen dus. Ik ben 1,70, 70 kilo dus... Het is een ivoren jurk, strapless, geen glitters ect maar die kan je er makkelijk zelf opmaken indien gewenst ( heb ik geen moeite mee ) met een jasje erbij. Vrijblijvend komen kijken mag altijd. hij hangt nu bij mijn andere huis in de buurt van Gouda. pb anders even
Ik heb er geen foto's van helaas. Morgen ben ik als het goed is daar waar de jurk is, dan zal ik eens foto's voor je maken. pb je emailadres even dan stuur ik ze daar heen.
Ik wil mijn jurk verkopen...maar niet uitlenen. Het is een taupe kleurige. Ik ben zelf 1.64, maat 38, schoenmaat is helaas wel te klein voor je (38). Bij interesse wil ik wel een foto zoeken voor je.
hoi, ik heb er ook 1 voor je. alleen ik verkoop hem. ivoren jurk, met steentjes(lovertjes) straples, hoepel, sluier. torselet super mooi jurk. ik heb zelf ook cup b maat 38.
he kijk eens op deze hyves site daar kan je gratis trouwjurken huren tegen betalig van borg van 50,- Trouwkleding minima :marry: voor geheel nederland Hyve - hyves.nl
Mijn jurk heeft geen glitters/lovertjes maar wel tule aan de onderkant dus ben bang dat hij niet in aanmerking komt haha
dankzij een geweldig lieve moeder via deze site heb ik een prachtige trouwjurk te leen gekregen en lorena, via de hyves site ga ik na vraag doen voor de rest. bedankt. topic kan dicht