Hallo Ik heb de Mutsy Free Rider van mijn moeder gekregen, van welk jaar hij is weet ik niet, maar ik krijg hem niet meer ingeklapt... We hebben alles al geprobeerd, en al op internet gezocht, maar ik snap er nog steeds niks van...het zal waarschijnlijk wel een heel lullig dingetje zijn, wat wij over het hoofd zien... Mijn moeder heeft hem hier ingeklapt neergezet, maar er niet bijgezegd hoe het nou moest, had er toen ook niet bij stilgestaan, en om haar nou te bellen en vragen of ze even wilt uitleggen hoe hij ingeklapt moet worden gaat ook niet...ze woont nogal ver weg! En via de telefoon vertellen lukte het niet zei ze Hier een foto van de kinderwagen
Ik heb een mutsy 4-rider. Volgens mij gaat dat op dezelfde manier. Het is even doorkrijgen, maar het gaat eigenlijk heel makkelijk. Aan de zijkant zit zo'n zwarte schuif op het frame. Deze trek je omhoog terwijl je de zwarte knop bovenaan in het midden flink induwt. Je duwt als het ware de stang naar beneden terwijl je die schuifknop omhoog trekt. Vergeet niet op eerst de wagen op de rem te zetten! Succes!
Die schuif zit links op het frame (waar je nu tegenaan kijkt op het frame) Die inderdaad omhoog schuiven en (met best wat 'geweld' ) de zwarte knop bij je handvat indrukken en handvat naar beneden duwen. Dan klapt ie zo in naar beneden!
Meiden het is me gelukt, die handeling hebben we toen ook geprobeerd, alleen net wat jij zegt natjes, die schuif trokken we niet ver en hard genoeg aan Zo wat een opluchting is dat zeg, dat ik nou weet hoe het moet, want ja wat moet je nou met een kinderwagen waarvan je niet weet hoe hij in moet klappen Hij staan nu ingeklapt op de babykamer, en vraag mijn vriend vanmiddag of hij ook eens wil proberen
Wij deden het eerst ook niet met genoeg geweld en dan lukt het gewoon niet.. hahaha Maar hij doorstaat het geweld goed hoor
Ja ik dacht echt, van doe ik het nou verkeerd (toen we hem net hadden), maar het was wel de goede handeling, alleen niet hard genoeg hihi