Wie heeft er zo'n Bloom stoeltje voor haar baby?? Ik bedoel zo'n soort "schelpje" op zo'n hoge poot waar ze meteen na de geboorte in kunnen t/m 3 jaar. Wat zijn jullie ervaringen? Ik vind ze best duur maar ja je hebt wel wipstoeltje en kinderstoel in 1 natuurlijk...
Hier bevalt hij super goed. Er zijn hier al vaker topics over geweest. Met de optie "zoeken" rechtsboven in de hoek kun je nog veel meer reacties lezen
Wij hebben m gehad maar weer verkocht en daarvoor een tripp trapp gekocht. Onze dochter vond t niks aan om er in te zitten. Daarbij is het zitje vrij groot en glad waardoor ze steeds onderuit zakte. Ook vond ik m erg zwaar en achteraf ook nogal groot. Ik vind t een mooie stoel, maar wat ben ik nu blij met de tripp trapp. Ze zit daar zoveel beter in. Lekker rechtop en hij is voor ons makkelijk te verplaatsen. Ik moet er wel bij zeggen dat wij een erg druk kindje hebben en dat ze sowieso niet graag 'vast' zit. Ze wil t liefst in iets waarbij ze ook achterom kan kijken. Dat er niks achter haar hoofd zit zeg maar. Ze zit ook liever in haar driewieler dan in de kinderwagen/buggy. Gewoon nieuwsgierig denk ik
Thnx voor de tips! Ik ga zo die andere topics eens zoeken. Ik twijfelde ook over de tripp trapp of bloom maar las op een ander forum weer dat de tripp trapp snel omkiept en daardoor ook op veel kinderdagverblijven er al niet meer inkomen...
Dit was idd zo maar er zitten nu verlengstukken bij en dan kan ie niet meer achterover kiepen als je dat bedoelt. Succes met je keuze!
Heb laatst nog in een topic over de Bloom gereageerd. http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/267654-ervaringen-bloom-fresco.html Heb alleen de foto verwijderd die ik erbij had geplaatst.
ik zweer bij de bloom wat een mooie stoel dat vooropgesteld! Hij past perfect in ons interieur.. Daar had ik hem in eerste instantie ook voor gekocht (of eigenlijk gekregen van mijn lieve oma), en ik wist dus nog niet toen ik hem aanschafte of hij fijn was, maar ook dat kan ik inmiddels melden. Ons dochtertje is nu 1 jaar en zit er echt prima in. Als baby heb ik voor haar die snug gekocht zodat het wat zachter zit/ligt en nu heb ik deze eruit gehaald en het bladje ervoor gemonteerd. Een ideale stoel voor als ze even tv wil kijken, eten geef en idd ook vanaf de geboorte al in kunnen liggen als een soort van vervanging van de wipstoel. deze heb ik dan ook nooit gehad.. Hij is idd wel wat zwaar, maar er zitten wieltjes onder, dus als je het op de juiste manier verplaatst dan valt de zwaarte ook mee Veel succes met je keuze, research..
Thnx! Ik denk dat hij hier ook gaan komen! Vind hem echt super en als je zelf gaat eten kan de baby er ook gezellig bij ipv in een wipstoeltje op de tafel. Volgens mij was ie bij Babydump ook in de aanbieding.
Ik wilde eerst ook de Bloom stoel maar bij nader inzien heb ik toch een trip trap gekocht. Bloom heeft een mooi design maar vond het zo'n grote poot en je kan hem niet zolang gebruiken als de trip trap. Die kan je gebruiken totdat je volwassen bent.
Is die trouwens makkelijk in elkaar te zetten?? Dacht vorige week, ik verveel me, dus ga hem ff in elkaar zetten. Maak ik die doos open zitten er allemaal kleine doosjes in. Toen had ik geen zin meer haha