bloopers op je werk

Discussion in 'De lounge' started by marilouise, Jul 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hebben jullie dat ook bloopers op je werk, ik ben miss blooper dus hier begin ik alvast

Ik was 15 jaar werkte bij een "wegrestaurant" die grote vogel van de appelmoes met het kersje. En daar kwam het bakje met appelmoes, knoflooksaus en sla met slasaus ik had er 3 in mijn handen was een beetje gehaast was nog in de tijd van de rokjes en panty de keukenhulp had de knoflooksaus aangevuld en gelekt. Ik loop gehaast en wel daardoorheen gevolg ik heb gegleden langs de hele warme kant van de keuken zat van mijn teen tot mijn kruin onder de saus en appelmoes panty was compleet van mijn lijf gescheurd. Na de 1e schrik heb ik 5 minuten blauw gelegen van het lachen gelukkig verder geen schade kon wel naar huis voor schone kleding.

Daarna op mijn laatste werk een belangrijke meeting over een nieuw te introduceren product. ik was met de grote baas op stap en er zat een lunch bij, na de lunch ga ik naar het toilet kom terug en vergeet dat er 3 traptreden zaten en ga letterlijk met mijn gezicht naar de grond. het was gelukkig om een hoekje maar heb vreselijk gelachen met mijn baas samen.

I kom er vast nog wel op meerdere nu jullie!

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb een keer Prins Constatijn de toegang geweigerd toen ik nog op Economische zaken werkte als receptioniste.

Wist bij god niet dat hij het was en ik vond wel dat hij een heel erg bekend gezicht had.
    Toen hij elke keer ja maar zei zei ik nee meneer het mag niet ik mag u niet binnen laten zonder geldig legitimatie bewijs. En hij weer ja maar mevrouw..

God oh god wat heb ik mn ogen uit mn kop geschaamd toen het kwartje viel:):)

3. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,049
    2,553
    113
    Limburg
    Ik ben een keer bijna in slaap gevallen tijdens een vergadering. Ik schaamde me dood!

Het was echt warm op het kantoor en ik had slecht geslapen. Dus mijn ogen vielen zo nu en dan dicht. Mijn collega tegenover mij zat me al af en toe te schoppen maar blijkbaar werkte dat niet want de baas vroeg opeens of ik het zó saai vond:)

4. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

Jun 29, 2012
    1,061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Ik werkte al een tijdje op dezelfde afdeling, maar had nog nooit de teamleider ontmoet. Op een ochtend zat er een vreemde vrouw aan de koffietafel. Ik gaf haar een hand en zei nieuw hier? Als vast of voor een stage? Mijn collega's begonnen te proesten en de vrouw zei zwaar beledigd: ben de teamleider hier al een tijdje... Oeps

5. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    ik heb ooit de medicatie van 2 personen op dezelfde kamer met achternamen zoals bijvoorbeeld:
    Mw de Vries-de Boer en Mw de Boer- de Vries met exact dezelfde geboortedatum verwisseld...

Gelukkig geen schadelijke gevolgen...maar nu na 12 jaar kijk ik nog steeds check check dubbelcheck naar de medicatie...

6. Froggie

Froggie Actief lid

Jul 22, 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Ik werk bij de GGD en een client moest zijn reizigersvaccinaties afrekenen.
    Ik vraag of hij ook nog een Deet wilt afnemen, antimuggen spul.
    Zegt de beste meneer, wilt u een afspraak maken met mij? En hij keek mij aan met een blik van hoort dat er ook bij?? Totdat ik hem uitlegde wat ik bedoelde, het schaamrood stond op zijn kaken, partner kon er minder om lachen :D

7. Yameerah

Yameerah Actief lid

Jul 30, 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk bij een stichting voor dak en thuislozen.
    Ik was op een andere locatie om daar iets te presenteren. Ik kreeg eerst een rondleiding door het huis, waar dus ook de bewoners gewoon aanwezig waren.

Er zat een man koffie te drinken aan tafel. En hij papte een gesprek met mij aan. Ik dacht gezellig, dus ik vragen hoe lang hij daar al woonde en hoe hij het vond enzo
    Die man kijkt mij aan met een glimlach en stelde zich voor als directeur van de stiching. Ik dacht nog wat een grapjas, dus ik lachen en wilde verder met het gesprek, tot een collega zei dat het echt de directeur was :$

ehm tja toen was ik wel even stil :), gelukkig moest die man erom lachen en vond tenminste dat ik zeer goede sociale vaardigheden bezat ;)

8. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wahaha! Kon hij er uiteindelijk ook wel om lachen of niet?

9. tulip

tulip Niet meer actief

haha mijn man had dat met Jean- marie Pfaff..hij heeft niks met voetbal en ook niet zo'n hele grote kennis van bekende mensen en die stond voor zn bureautje en zei dat hij de baas even zou bellen dat hij er was: en wie mag ik zeggen dat er is??

Nu is J-marie echt een begrip hier in de omgeving, aangezien hij ook best dichtbij woont.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Gelukkig wel zeg:)

Hij kwam later nog terug om te melden dat hij vond dat ik mn werk erg goed deed:D

11. marilouise

op je cv zetten!!!;)

12. marilouise

ow ja in het restaurant waar ik werkte de slagroomautomaat schoonmaken hahaa vergat het tuutje erop te zetten en drukte op aan!

Alles onder de slagroom!

13. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahhaaha

14. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Ik vandaag nog!! :D
    ben vorige week aangenomen voor een baan in de thuiszorg.
    Kom vandaag op gesprek voor contract. Krijg een kopje water, en het kopje staat net en BAM!! ik gooi zo het kopje over de grond.

EN zo moet ik denken aan een gigantische blunder tijdens mijn stage in het ziekenhuis:
    Ik ging een man wassen. Had twee bakken met water neergezet. En jahoor...je raad het al. beide bakken water over de grond.....schaaaamen. En die man maar kijken en netjes wachten tot ik alles weer opgeruimd had:D

15. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Toen ik net in dienst was tijdens de planning,kantoor inclusief baas waren aanwezig. Zegt mijn (mannelijke) collega,mijn broek zakt af,ik heb al gaatjes in mijn riem bij geprikt,maar nog zakt hij af.

Ik antwoord, dan moet je jarretels aandoen,dan blijft hij hangen. :)
    Iedereen in een scheur,en ik wist niet waarom? Ik gaf toch goed advies aan mijn collega? Toen bedacht ik me dat jarretels heel ergens anders voor zijn,en dat ik bretels bedoelde :D

16. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Dat heb ik ook gehad. Man wat een zooi geeft dat zeg. Gelukkig hebben we nu al een aantal jaar een apparaat dat blokkeert zodra er een onderdeel verkeerd zit. Scheelt een boel poetsen.

Heb wel eens rode wijn over een vrouw heen laten vallen. Beige broek, geen wit :D Niet helemaal mijn schuld. Ik liep met een dienblad langs die tafel toen de man tegenover haar zijn handen gebruikte om een verhaal te vertellen. Hij zwiept zo zijn armen in de lucht tegen de onderkant aan. Ze konden er om lachen gelukkig, de man gaf ook meteen toe dat het zijn schuld was.

Op het plein waar ik werk staat een oude kerk waarin regelmatig concerten gegeven worden. Zo ook van Jan Vayne (de pianist). Hij zat op het terras en de mensen aan de tafel ernaast vroegen wie er kwam die avond. We kregen het erover en het werd snel duidelijk dat zij en ik absoluut niet van die muziek hielden/houden.
    Jan Vayne weet dat nu ook :D Hij zit regelmatig op ons terras, maar tegen mij zegt hij geen woord meer :cool:

17. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Oja!! en nog een leuke blunder van mijn stagebegeleidster in het ziekenhuis:

mensen moeste wel eens vernevelen met zo'n pijpje. (pufjes zeg maar voor de longen)
    Zegt zij tegen een man:
    Zo meneer **** U moet nog even pijpen!!:D:D:D
    nieuwe service van het ziekenhuis!!

18. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Ik ben secretaresse en zat samen met mn collega, ook secretaresse op een kantoor.
    Onze baas kwam binnen of wij even de hiaten uit een stuk tekst wilde halen (ik dacht, hiaten, wat is dat nou weer. Maar dacht zegt niks, voelde me dom haha en dacht wacht wel even af wat mn collega zegt).
    Baas liep weer weg, en mn collega schiet in de lach. Hiaten zegt ze, wat is dat nou weer. Dus ik zeg pfieuw, ik dacht al ben ik nu dom.
    Ik moet aan hiawata denken...
    Daar zaten we dan met een tekst waarmee we niet wisten wat te doen haha, hoezo dom.
    Op een gegeven moment kwam de baas binnen, die om het hoekje had staan luisteren naar ons gelach. Oeppsssss....
    Hadden jullie het over indianen zei hij;)
    Hij moest erg hard lachen en we hebben dit nog heeeeel lang aan moeten horen. (en ik vergeet nooit meer de betekenis!)

19. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Schiet me ineens een blunder van mezelf binnen.

In de winkel waar ik werk hebben we een hele hoge trap die ik dagelijks wel 100x op en af ren. Ik kan nooit normaal rustig een trap op lopen. Ga altijd in sneltrein vaart naar boven. Een klant vraagt iets en ik zeg ja hoor hebben we boven ik loop met u mee. Ik vlieg al naar boven de klant achter me. Mis een tree en glij zo naar beneden. In mijn vlucht naar beneden zie ik me gewoon langs die klant gaan. Kon wel door de grond gaan.

Oh en een keer wilde ik zo'n schommelstoeltje (werk in een babywinkel) van een plank afhalen en geen erg in dat dat zitje dan gaat schommelen natuurlijk...zo klabats tegen me bekkie aan.

20. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    1,666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig, maar hij is toch ook maar mens en hoort zich toch net Als ieder ander aan de regels te houden?

Share This Page