Hoi allemaal, ik weet niet of het topic al bestaat. Onze poezemeid is niet geholpen en volgens mij is ze mee aan het zwangeren met mij, als het goed is (en ze niet schijnzwanger is) dan verwacht ik een nestje over een week of 2 ze heeft alle tekenen, maar ik laat het niet controleren. Ze heeft al een keer een nestje gehad en toen zou ze niets bij zich dragen, met geluk 1. Nog geen 2 weken later een bonte collectie 5 kitten, lapje, tijger, gestipte en 2 rode meiden. Zijn er meer zwangere die ook een huisdier hebben, die op het punt van ploffen staat ??
Daar gaat het nu toch niet om, ze zegt ook niet dat ze het erg vind ofzo dat dr poes zwanger is. Ot: Haha ik heb behalve mijn aapjes, geen huisdieren. Ben benieuwd of jouw poes inderdaad zwanger is.
Arme poes inderdaad. En wéér een hoopje kittens terwijl de asiels al propvol zitten, ik begrijp echt niet dat je haar niet in elk geval na het eerste nestje hebt laten helpen?! Dus nee, gelukkig (!) geen (mee) zwangere(nde) huisdieren!
Het is een gepland nestje hoor en afgezien dat het asiel vol zit, willen mijn familieleden graag kittens van mijn poezebeest. Ze is gepland gedekt van haar 2e nestje alleen wisten we niet of dat gelukt was. Het is niet dat kittens dakloos, weggegooid afgedankt of verdronken worden En wie zegt dat ze ongeholpen buiten loopt? En ja de discussie over asiel of niet kan gestart worden, maar daar gaat het topic niet over
Wat staan er weer flauwe reacties tussen! On topic: Geen huisdieren hier maar ik vind het wel grappig om te lezen. Ben erg benieuwd
Wat leuk zeg! Zou ook wel een nestje willen, maar heb twee katers. Maar wil ooit nog wel een poes erbij nemen, en dan hopen op een nestje. Vind de reacties trouwens ook erg flauw hier.
ach ja de reacties zijn vaak kinderachtig hier .. we leren er maar leven zo gezegd.. ff on topic : geen huisdieren hier die zwanger zijn want heb er geen 1 de enigste poes waar wat uitkomt is straks mijn poes
hier geen zwangere hond maar wel 1 die denk dat ze een nestje heeft! ze heeft een speelgoed varkentje en dat ding is haar leven op dit moment. als ik haar zou kunnen laten dekken zou ik het doen of haar zou kunnen laten helpen maar helaas ben ik veel te bang dat ze niet overleefd. ze is namelijk nogal klein. leuk dat jou poes misschien zwanger is en spannend ook!
whahahaha hmmm meerdere poezen hier, maar op mij na 1 die ook zwanger kan worden hahaha. Inderdaad mijn poes loopt met knuffeltjes te sjouwen, maar dat deed zo ook vorige keer dat ze zwanger was en maar tegen miauwen dat ze moeten komen drinken bij haar. Dicht tegen de tepels aan leggen. Hele tijd sleuren met die knuffeltjes. Super grappig om te zien Na dit nestje wordt ze inderdaad geholpen, dan is het leuk geweest
Ik heb momenteel een nestje met 4 kittens (morgen zijn ze 4 weken) Zelf 28 weken zwanger dus heb mijn poezenbeest goed kunnen helpen met puffen Moet zeggen dat er wel hulp is geweest bij de bevalling, want met mijn bevalling voor de deur kon ik het opeten van de nageboorte echt niet aanzien
super lief ze is niet zo heel dik dus ik denk dat ze er minder dan 4 bij zich draagt. Bij de eerste ook moeten helpen, want het zakje was gescheurd en kitten lag stuit... hoe verzin je het. Dus zachtjes tijdens een wee meegetrokken aan de pootjes van de kitten (in overleg met de dierenarts haha). Mocht ze zwanger zijn dan moet ik nog heel even wachten voor de kittens geboren worden. Ze is savonds nu ook afgezonderd van de rest bij mij op de kamer. Ligt heerlijk in haar doos te slapen. Want anders gaat ze ruzie zoeken met de anderen in huis haha inderdaad ik ben benieuwd hoe ik op de nageboorte opeten zal reageren... vorige keer niet zoveel moeite mee, maar zo met 30 a 32 weken pfff. blegh hahaha
Nee, geen zwangere dieren hier. Ik heb namelijk een reutje van bijna 7 maanden, dus ik zou me anders toch even ernstig achter mijn oren krabben. Wat leuk dat je kat misschien wel zwanger is!