bloopers op je werk

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Bij de Appie even de vaatwasser aanzetten, alleen tabletten waren op. Dus ik wat Dreft erin, maar dacht... Doe maar niet te weinig... Was zo'n turbo-vaatwasser... Ik kom 3 minuten later in de keuken... Staat de keuken tot aan mijn knieën in het schuim.... Heeft trouwens nog wel 3 keer moeten draaien voordat alle Dreft eruit was:D.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Oja veel blunders!
    Klant belt met een vraag en had een vrij zware stem en noemt alleen de achternaam, dus ik zeg: meneer, waar kan ik u mee helpen!

Uhm ik ben een mevrouw! *shit*

Klant belt en ik kijk even naar de gegevens en zeg: u belt voor uw dochter? ( Te horen aan oudere stem en te zien aan de geboorte datum)
    Nee, ik bel voor mezelf! Heb een zware stem. *shit, foutje bedankt*

3. Yameerah

Yameerah Actief lid

30 jul 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe mijn telefoon na 18.00 uur (en weekend) mijn kluis in en ben dan alleen bereikbaar op mijn werktelefoon.

Dus werktelefoon gaat en ik denk het nummer van mn vriend te zien, dus ik neem op: heey schatje...

Stilte......

Bleek het de vader van een client van mij te zijn ehm oepsssss

4. Yameerah

Yameerah Actief lid

30 jul 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of nog 1,

Ja, blunder is mn tweede naam;)

Een meisje belt op met de mededeling dat de tante van haar en haar broertje (die bij ons verblijft) is overleden.

Dus ik loop naar die jongen toe met de telefoon in mn hand en zeg hem rustig te gaan zitten, want zn zus heeft niet zo'n leuke mededeling.

Dus hij kijkt mij verschrikt aan, en zegt wat mijn zus? Ik zeg ja hier en geef hem de telefoon.

Hij praat en hij zegt wie???? en geeft mij de telefoon terug met de woorden: is niet voor mij....

HUH:( dus ik nogmaals vragen, nou eigelijk 4x ik schaamde me diep maar kon haar echt niet goed verstaan (praatte met een slecht buitenlands accent) Uiteindelijk erachter om wie het WEL ging, maar je begrijpt dat ik me rot schaamde

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Sorry ff offtopic
    Ik liep ooit 15 jaar geleden in de stad met een vriendinnetje en haar moeder, zegt dat vriendinnetje kijk mam een Zwerver! 3x raden over wie ze het had haha, mijn moeder is groot fan dus ik wist wel wie het was hihi

Ik stond in de keuken (horeca) en vroeg aan een colega wat hij wou eten, hij: doe maar iets, alleen zonder noten! Ik: satesaus erbij?
    Op het moment dat het mijn strot uit kwam had ik het door!
    Maar wat was ik bij dat het een colega was en geen gast haha

6. Yameerah

Yameerah Actief lid

30 jul 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of vorige week nog,

Mijn collega vriendinnetje en ik verveelden ons een beetje, dus wij gingen zumba dansen in kantoor/woonkamer.

Ook liet ik haar zien hoe ze moest lopen op hakken. Leek net soort catwalkshow.

Wij hebben camera's hangen voor veiligheid, escalaties etc
    Maar ja hebben rustige groep nu dus gebeurd niet zo veel.

Ik kom 2 dagen later op dienst en mn collega verteld dat er iets gestolen is uit een clientkamer. Camera beelden zijn teruggedraaid en ja hoor was natuurlijk precies tijdstip dat wij bezig zijn geweest,
    hele team heeft ons in actie gezien hahahahahah ooh en politie waar de beelden nu heen zijn dus ook :)

7. Yameerah

Yameerah Actief lid

30 jul 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje komt wel eens op mn werk, kent ook sommige bewoners bij naam.

Ik bel hem vaak savonds voordat hij naar bed gaat even op.
    Ik zat op kantoor met een ehm nogal volle client.
    Dus mn zoontje belt om welterusten te zeggen. Hij kent mijn client dus ik doe de luidspreker aan.
    Ik zeg weet je met wie ik op kantoor zit?
    Hij zegt nee. Ik zeg met ......
    Hij bleef stil,
    Ik zeg: weet je nog wie dat is?
    Mn zoon: Ja tuurlijk die DIKKE

Pffff ik schaamde me kapot, doe nooit meer luidspreker aan hahahha

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Blooperes niet bepaald al val ik regelmatig van mijn bureaustoel doordat ik niet kijk of de stoel goed achter me staat. Ik nam pas laatst de telefoon op met ha lekker wijf omdat ik er heilig van was overtuigd dat het nummer van mijn collega was. Bleek een klant te zijn die spontaan de slappe lach kreeg.

Nou kreeg ik een jaar of 2 geleden een telefoontje van een vaste klant die haar reis moest annuleren omdat haar 2 jarige kindje was overleden. Mevrouw begon op dat moment te huilen en ik begon dus keihard mee te huilen. Mijn collega's zien mij altijd vrij koeltjes en zakelijk dus heel het kantoor stond op stelten. Ik ben het ook nog steeds niet vergeten, wat was dat erg zeg voor die familie. Gelukkig gaat het inmiddels heel goed met ze.

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb een periode voor de SVB gewerkt, afdeling Kinderbijslag. Hier had je ook telefoondienst uiteraard en zeker rond de betaaldag was het altijd stervensdruk aan de telefoon met klanten die bellen dat ze nog geen KB hebben ontvangen.

Goedemorgen, KB u spreekt met... mag ik u klantnummer? Klant geeft nummer en ik zoek het op.... Ja mevrouw het klopt dat u nog geen KB heeft ontvangen. Het is nog in onderzoek.
    Ja mevrouw zegt ze tegen mij, dat weet ik.... daarover had ik nog wat vragen *oeps bloos*

10. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Op me eerst werkdag schoonmaak onderuit gaan en me mop emmer omschoppen.

Werkte vroeger in een pretpark waar een mevrouw aan mij vroeg of haar beugel open kon dus ik ja hoor en wilde die beugel open maken toen schoot me voet weg en belande ik 2 meter onder de achtbaan auwwww.

Met post lopen weleens een hele straat verkeerd bezorgd stond ik na die straat ff te roken zag ik al die mensen hun post om wisselen was heel droog om te zien.
    Het was die dag gelukkig 1 april dus kon ik het daarop gooien.

Ik ben echt een kluns kan nog wel f doorgaan maar goed.

Liefs gaga

11. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Gebeurd regelmatig dat ik een patiënt helemaal heb gewassen en aangekleed en bij het omhoogtrekken van hun broek erachter kom dat hun inco (luierbroekje) nog aan moet. Dus hup alles weer uit..

Ook pas geleden kwam de directrice de afdeling op. Kreeg ik precies een opvlieger door homonen. Zegt ze, gaat het? Kan ik iets doen? Ik antwoord ja graag een heerlijke massage van een man. Zij zegt ja dat kan door hem (fysiotherapeut zat toevallig bij ons in de zusterpost) waarop ik reageer nee zo een jonge gespierde god met palmbladeren..

Ik liep rood aan hahaha gelukkig konden hun er erg hard om lachen en sindsdien noem ik hem maar bosgod :p

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    leerling vergeten terug te roepen terwijl hij 5 minuten naar buiten moest... stond ie er na een minuut of 20 nog buiten..

leerling roept "mevrouw ik heb me met mijn schaar gesneden" was druk bezig op het bord, laatste les voor proefwerk dus ik roep met mijn rug naar de klas toe "ach stel je niet aan" (was kei leuke klas met veel humor) "maar mevrouw, het bloed spuit tegen de muur".. kon ik met het kind naar de eerste hulp..

zat een keer in een ander lokaal, hing een tv die in andere lokalen daar niet hangt, dus ik draai me om en klap keihard met mijn kop tegen die tv aan, zat ik daar op de grond.. gelukkig gingen ze heel lief een glaasje water halen...

13. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Hahah, heb hier erg om moeten lachen (niet aardig, I know:))

14. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    oja en de beginnersfout "wie wil er nu een beurt" en "ik wil deze les wel klaarkomen" .... zucht...

15. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    :D:D:)

16. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik was 18 toen ik stage moest lopen bij een makelaarskantoor.
    Het was mijn eerste dag en ik loop het kantoor binnen. Zie ik een aantal medewerkers heel somber aan de tafel zitten. Ik zeg; 'Jeetje was een grafstemming hangt hier, als dat mijn hele stage zo duurt houdt ik het niet lang vol', en ik begin zelf hard te lachen om mijn grap (opzich al fout dus).

Blijkt dat de directeur die ochtend is overleden.

Ben wel de volle 12 weken gebleven....

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik werkte in de dierenwinkel en we gingen alles binnen halen. Het laatste was zon ronde standaard met kaarten.

Ook werkte er aan de overkant iemand die ik kende dus ik keek iets ze ver achter me en lazerde zo met kaarten standaard en al naar binnen HAHAHA

18. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk met dementerende ouderen. Er is een dame die zich heel eeg afsluit voor de omgeving maar ze is werkelijk gek van dieren. Ik praat wel eens met haar over een fantasiepoes die we daar in huis hebben (ze vind het erg leuk om er in mee te gaan) en vraag dan of ze de kat al heeft geaait en of hij wel lief was enzo. Soms zeg ik wel eens "miauw!" oh kijk daar is hij op uw schoot! Ze wordt er helemaal wakker en vrolijk van.

Nou werd ze laatst door een collega opgehaald voor het toilet zegt ze inene miauw!!!!!! Je had het gezicht van mn collega moeten zien haha. Later kwam ze terug zegt ze nou die gaat achteruit he? Ze hallucineert nu ook! Toch maar even uitgelegd hoe het zit haha.

19. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Mahonnepon: moest ineens denken aan mijn blooper.
    Werk in de zorg en werd in de avonddienst weggeroepen voor een alarm in 1 van de aanleunwoningen.
    Ik kwam binnen, ik zag een mw voorovergebogen op haar hurken zitten met haar hoofd onder de bank alsof ze wat wilde pakken.
    Dus ik zeg tegen de dochter ach... kan ze niet meer overeind komen. Nee zegt de dochter ze is dood!
    Nou kon wel door de grond zakken, maar de dochter nam het me gelukkig niet kwalijk.

Of met een po met plas uitglijden je nog net aan een privacy gordijn willen vastgrijpen en die ook mee naar beneden trekken.

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Het aanbod was zo vreemd niet hoor. Er zitten geen noten in satesaus, maar pinda's.

Ik zit voor m'n werk aan de telefoon en ik heb wel eens het gesprek afgesloten met de verkeerde klantnaam te noemen.
    Of iemand feliciteren met z'n verjaardag die wel op die dag was, maar dan in een andere maand.

Deel Deze Pagina