Harde buiken en pijn in rug.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door maatje, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Hallo

Ik heb sinds een paar dagen last van harde buiken. Ze komen en gaan gedurende de hele dag. Dinsdag voor de zekerheid een hart filmpje laten maken met de kleine was alles gelukkig goed maar konden wel al zien dat ik harde buiken heb. Sinds vandaag heb ik ook last van mijn onder rug. En kan haast niet meer lopen. Ik doe de heledag eigenlijk haast niets dus het zou geen overbelasting kunnen zijn. Heb ook geen blaasontsteking. Wat moet ik hier nu van denken. De vk kan niets voor mij doen of de pijnen moeten erger worden dat begrijp ik ook ergens wel, maarja ik baal hier natuurlijk van. Kan niets meer doen. Zie het eigenlijk niet meer zitten.

Maatje

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi maatje,

Vervelend zeg! Helaas is er niet meer aan te doen dan wat je al doet. Warmte kan helpen, kruikje,douche,bad en rust.
    Gelukkig is de eindstreep al wel inzicht! Voor je rugklachten kan je eventueel even langs de fysio. Misschien lucht het los masseren wel op, het kan zijn dat je je rug anders bent gaan belasten om de pijn te ontwijken.
    Zet m op, meis!

Imke

Deel Deze Pagina