Ik weet niet zo goed waar ik de vraag moet stellen maar hoop het hier kwijt te kunnen. Voor mijn zwangerschap van milan heb ik ivm mijn schildklier geen pil geslikt en had een regelmatige cyclus van 26 dagen. Na zijn geboorte heb ik door de borstvoeding 14 mnd geen menstruatie gehad. Daarna weer netjes een cyclus van 26 of 27 dagen. Uiteindelijk ben ik toen hij bijna 2 was weer aan de pil gegaan. Waarmee ik van de internist moest stoppen omdat mijn schildklier medicatie daardoor niet meer goed werkte. Ik heb toen mijn menstruatie gehad en na een cyclus van 22 dagen weer. Nu zit ik op dag 29 en nog geen menstruatie. Soms met hoesten wel steken in mijn onderbuik. Hoe lang mag mijn menstruatie op zich laten wachten? (Mijn vriend en ik gebruiken condooms) hebben wel een kinderwens maar willen daar nog even mee wachten. Liefs pris
Goedenavond, Je bent natuurlijk weer even aan de pil geweest en daardoor kan het even duren voor je lichaam weer een regelmatige cyclus heeft. Waarschijnlijk kan je elk moment ongesteld worden, dus ik zou nog even afwachten. Succes! Groetjes Monique