Is iemand hier bekend met de Flying Fairy? Mijn dochter wil deze heel graag maar ik vraag me af of zij ook echt boven je hand vliegt. Flying Fairy 595169
Hmm ik begreep van een vriendin.. Dat na een half uur opladen hij wel 5 minuten vliegt..... Ik vond dat wat prijzig voor iets waar je dus niet ECHT mee kunt spelen. Gezien hij na 5 minuten alweer klaar is voor de lader.
Dat heb ik ook gehoord, ik ga hem niet kopen hoe graag dat ze hem ook wil.. Vind het zonde van mijn geld..
Staat ook bij de beschrijving dat het laden 30 min duurt en je kindje er dan 5 minuten mee kan "spelen".
Hij vliegt wel boven je hand, als hij rond vliegt en je doet je hand er onder gaat hij hoger. Maar inderdaad 5 min. vliegen voor een half uur laden... zie dit filmpje : Flutterbye Flying Fairy From Spin Master - YouTube maakt ook best wel herrie vind ik .
Ik vind dat ook echt iets voor omas... Niet dat jij "die onzin" vroeger kreeg... Maar in de herkansing met een kleinkind vind oma het toch wel heeeeel erg leuk Hoop dat dochterlief er ook zo blij mee is