blote zwangere buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door loesje, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Hoi meiden,

Voor het eerst in mijn leven voelde ik me toch een weekend lang bekeken.
    We zijn een weekend weg geweest en in het zwembad heb ik gewoon mijn eigen bikini aan gehad (omdat ik het jammer vond geld uit te geven aan een positie bikini of badpak voor één weekend)
    maar haha wat had ik een bekijks, mensen die over je smoezen en kinderen die wijzen, maar heb ook erg leuke reacties gehad.
    vond het wel grappig om een keer mee te maken, wist niet dat een blote zwangere buik zoveel los kon maken :D

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Was vorig jaar maart in een Spa in Zwitserland...met dikke toeter in bikini ( idd zonde geld) ben helemaal geen bikini mens maar vond het heerlijk....ook zwemmen met die buik was letterlijk "bevrijdend en gewichtsloos"

3. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    ja idd zwemmen is heerlijk kon ook weer eens lekker op mijn buik liggen (dobberen)

4. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ik ga iedere week nog zwemmen en draag ook gewoon een bikini en ik moet ook wel lachen om al die verbaasde blikken zodra je het water uitstapt.

Ik vind het heerlijk in het water, ik voel me echt een stuk lichter, zodra ik er uitga moet ik ook altijd weer even wennen aan De zware ik!

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik vind het prachtig die dikke buiken in bikini. veel mooier dan als je het in een badpak probeerd te proppen. wat mij ook echt niet lekker lijkt zitten.

6. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik vind het ook veel mooier staan! Dat mag gezien worden, een zwangere vrouw in bikini! :D

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik zwem ook in bikini hoor... 2 x per week zelfs. Mijn badpak is een kindermaatje, die kan ik echt niet meer aan :)

8. mooslie

mooslie Actief lid

14 jan 2009
    155
    0
    0
    Ik zwem graag. Ik heb gewoon mijn bikini aan vind het ook zonde geld om dan een badpak te kopen. Paar weken terug ben ik nog gaan zwemmen en mensen kijken je idd een beetje raar aan. Ik geniet er wel van hoor heerlijk. Ik ga me buik absoluut niet verbergen

9. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Ik geniet er ook van hoor, maar vond het wel gek dat er nog zoveel mensen van staan te kijken.

10. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ik had precies het zelfde in de sauna. :) Ontzettend leuke reacties gehad en werd ook een boel bekeken. Had veel meer het gevoel bekeken te worden dan anders in de sauna.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.899
    113
    Ik droeg ook gewoon een bikini tijdens de vorige zwangerschap. Vind het vaak heel mooi bij anderen. En eerlijk is eerlijk, zo'n enorme buik valt toch ook op. Ik heb toen alleen maar positieve reacties gekregen.

12. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

ik had graag in mn bikini rond gelopen, maar met zon mooi zebra-buikje krijg je toch minder leuke blikken dan met een mooi egaal buikje.... :(

13. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Blote buik of niet, ik oogst veel bekijks. In de stad wordt ik aan en na gestaard, hoogst irritant. En waarom? Kennelijk nog nooit een zwangere vrouw gezien ofzo. Laatst deed iemand op de trap mijn loopje na (door BI kan ik erg slecht lopen). Dat vond ik echt niet grappig.

In de sauna wordt er ook veel gekeken. Meestal door vrouwens die hun blik over je heen laten glijden en aangekomen bij je buik glimlachen op een speciale manier. Dat vind ik wel leuk. Ook wordt ik daar onder de douche vaak aangesproken. Aan de ene kant leuk, aan de andere kant wil ik ook wel eens rust. Laatst in de sauna werd ik aangestaard door een man: ogen en mond wijd open. Onvoorstelbaar.
    Dat mensen even kijken vind ik niet erg. Zeker bloot is mijn buik wel een atractie. Maar dat staren daar heb ik toch echt een hekel aan.

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik had wel speciale zwangerschapsbikini ik had een iets te grote buik en een normale schoof naar beneden en zag je bijna mijn muts hihihi, lekker hoor ik vind het mooier als een badpak..

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wat bedoel je met een zebra buikje? :(:

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.899
    113
    Waarschijnlijk bedoelt ze striae

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Aaaaaaaah oke! *is niet zo snugger* :oops:

18. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik snap dat je dat minder mooi vind meisje1984, maar dat moet je echt niet weerhouden om in een bikini te gaan hoor! iedereen ziet toch dat het door de zwangerschap komt. dus daar moet je je echt niet druk om maken.

Deel Deze Pagina