Wanneer eerste keer naar kapper?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Roxyroxx, Jan 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Wanneer zijn jullie voor het eerst naar de kapper geweest met jullie kinderen? Mijn zoon is bijna 1 maar heeft van dat springerige haar maar niet echt lang ofzo. Zijn neefje is echt al 3 keer naar kapper geweest en heeft er ook echt een beetje een model in. Ik wil opzich wel met zoonlief naar kapper maar vraag me af of die er uberhaupt iets mee kan omdat hij dus zo'n springerig haar heeft? Het groeit ook niet echt hard....

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Toevallig vanochtend is de kapster hier geweest was de eerste keer ze is nu 1,5

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Mijn oudste met 9 maanden de middelste met 11 maanden en mijn biljartbal hoeft nog niet

4. rums

rums Niet meer actief

Onze zoon is voor de eerste keer geknipt met 9 maand en nu is het al weer nodig :S

5. Evvie

Evvie Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    1,118
    30
    48
    De jongste met ongeveer acht weken. Toen kon er al een modelletje in worden geknipt... Dus hij is al een aantal keren geweest.

6. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Mijn zoontje is geboren met een volle bos. Ik heb hem daarom vaak moeten knippen. Dit durfde ik pas aan een ander over te laten toen hij bijna twee was. Toen kon hij wat beter blijven zitten.

7. tuc

tuc Niet meer actief

De eerste met een jaar of 2/2,5 en de jongste zie ik voorlopig ook nog niet gaan;) wel een klein uitstekend plukje bij zn oor weggeknipt

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier ook springhaar maar groeide wel hard en recht omhoog dus met 10 maanden voor het eerst de tondeuse gebruikt, daarna nog twee keer en toen laten groeien om te kijken of er een model in kwam maar daar heeft ie het haar niet voor en nu knipt m'n vriendin 'm...bij mij wordt alles kort en zij kan er nog iets van een modelletje in brengen.

9. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik zou zo snel mogelijk naar de kapper gaan met je kindje.
    Ook al is het alleen even voor de contourtjes.
    Kinderen kunnen dan gelijk goed wennen aan de kapper.
    Als je pas laat gaat, dan vinden ze het vaak heel eng en spannend, en dan wordt het alleen maar erger.
    Ook zou ik regelmatig even de puntjes laten knippen.
    Zo verdwijnt het baby haar en groeit het sneller en voller.

10. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,616
    1,156
    113
    mijn zoontje met 6 maanden al, had hele lange pluk voor zn ogen hangen en onze kapper komt altijd bij ons thuis knippen dus toen hem ook gedaan, 1 plukje haha
    zijn haar is echt hard gaan groeien sinds hij geknipt word dus moet nu echt iedere 5-6 weken geknipt worden!

11. Senna84

Senna84 Actief lid

Jan 11, 2012
    443
    0
    0
    die van mij met 10 maanden, hij moest eigenlijk eerder maar door ziekenhuisopname ging dat niet. Hij is n 16 maanden en is al 4 keer geweest nu ongeveer 1 keer per maand

12. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hmm ok! Ik wil opzich beetje van dat springhaar af, af en toe is t net zo'n clown met dat uitstekende haar, dus dan toch maar eens ff met kapper gaan bellen voor afspraak, ook idd om te wennen misschien.

13. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,616
    1,156
    113
    jaa lijkt mij wel hoor, hier was t vroeger ook van dat spring haar en sinds hij geknipt word is t meer stug geworden waardoor je er echt iets mee kunt.

14. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

7 maanden de eerste keer.
    Hij is nu 9 maanden en het is echt weer nodig.

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aiden was 20 maanden ofzo. Hij kreeg pas laat een hoofd met haar :p.

Finley heeft nu al een bos met haar. Dus die zal veel eerder de kapster ontmoeten.

Niet dat dat een probleem is, want mijn zusje heeft een eigen bedrijfje. Ze is kapster aan huis. Ideaal. :D

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    nooit :p nee grapje. ben zelf kapster en knip ze dus zelf. zoonlief bij 1jaar hier en daar wat plukjes. en dochterlief heeft heel dun en heel weinig haar dus nog niet nodig geweest en die is nu 1.5jaar. binnekort ff het matje in dr nek wat bijwerken :p

17. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja ligt aan het haar. Luca zat met 6,7 maanden al in de kapperstoel. Hij gaat inmiddels elke maand groeit echt als kool!! Even een foto bijgevoegd hier was hij net geknipt :D Hij gaat samen met Papa maandelijks!

Attached Files:

18. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ons zoontje is voor het eerst met 14 maanden geknipt. :)

19. senta

senta Niet meer actief

Ben zelf kapster maar onze zoon was, 7 weken toen hij voor het eerst geknipt werd, nu heeft hij nooit van dat baby haar gehad maar altijd dat enorm stugge echte haar en een enorme bos ook.
    Nu hebben mijn man en ik dat ook. Mijn grootste angst is nu dat onze dochter kaal is, al hoop ik stiekem dat ze de enorme bos krullen van mijn man krijgt samen met het donkere haar en mijn lichte ogen net als onze zoon ook lijkt te krijgen

Foto was hij bijna 1,5 jaar enorme bos met haar heel veel inplant dit heeft die al vanaf kort na zijn geboorte.

20. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Beau ging met 1 jaar voor het eerst naar de kapper en nu dus regelmatig.
    Julian is 2,5 jaar en nog maar 1 keer geweest zo'n 4 maanden geleden.
    Hij heeft heel veel krullen maar wel fijn en dun haar.
    Binnenkort wil ik wel zijn haar weer iets laten bijknippen

Share This Page