Sinds mijn zwangerschap heb ik ernstige domme actie's en mama-dementie Ik had gehoopt dat het met de kleine eenmaal geboren wel over zou gaan Niet dus!! En wat voel ik mij dan suf zeg Vanmiddag ook weer, je pakt alles uit de auto, doet de auto op slot, gaat lekker de ronte in.Komt terug en tadaaaaaaaaaa Dan tref je dus zo je auto aan.....En dit is dus al de 2e keer
Haha, gelukkig dat ie er nog stond! Hoe lang ben je weggeweest?? Nou hopelijk dat dit de laatste keer was!
Hahaha ben blij dat ik nog niet zo erg ben, al moet ik overal lijstjes etc voor maken en dan vergeet ik ook nog wel eens wat van mijn lijstje.... Of moet ik me zorgen gzan maken?? Lag alles nog wel in je auto??
nou niet dat iemand dat oude hok wil stelen hoor maar er lag gewoon geld in op het dashboard randje en ook zat de radio en nog in Ik ben denk ik wel een uur weg geweest ofzo, eerst gesnuffeld in de toys XL, toen nog kruidvat en AH en een stukje rustig gewandeld in het zonnetje haha
Hahahaha nou het had mij ook kunnen gebeuren hoor! Bij mij is m'n zwangerschapsdementie ook nooit over gegaan!
Hahahaha, wat een nette mensen wonen er dan joh! Hier ook behoorlijk last van. Ik maak ook constant lijstjes, ik vergeet alleen regelmatig waar ik mijn lijstje laat
Wat ik raar vind is dat niemand je deur even heeft dichtgedaan! Ik zou hem even dicht doen als ik het had gezien. Had overigens laatst hetzelfde. Achterdeur van de auto open laten staan. Lieve buuf heeft hem toen dicht gedaan. Herkenbaar zulke acties helaas
misschien dachten mensen dat ik een winkelwagen aan het pakken was aangezien de buis met wagens vlak naast mijn auto was..... ik heb het ook al eens gehad maar dan hier voor mijn huis....ik ben naar boven gegaan en heb daar een halve middag doorgebracht en toen ik weer beneden kwam stond mijn auto dus ook (weer met die deur) open ik weet zeker dat er ondertussen veel mensen langs gelopen zijn want hij stond op de plek die het dichts bij de ingang van het appartementen complex is
Haha, lekker alles op z'n gemakje...nou in de plaats waar jij woont is de criminaliteit nog niet is doorgedrongen.
Nou ik woon daar niet, maar bij mijn huis iig niet zo en daar? geen idee, of niet of ik heb vreselijk mazzel gehad
Nou idd veel mazzel, zeker voor een tweede keer . Haha, heb je wel weer een verhaal om te vertellen natuurlijk!
Haha hier haast nog erger.. Had de voordeur van ons huis gewoon open laten staan een week of 2 terug. Laptop, iPad en weet ik wat niet al lag zo voor het grijpen Na een uur of 2 teruggekomen.. 'He de deur staat open, heeft er iemand ingebroken?!' En dan tot de conclusie komen dat je zelf de deur niet hebt dicht gedaan toen je nog even snel iets ging pakken binnen Gelukkig lag alles nog op zijn plek, maar jemig wat voel je je dan achterlijk.
Dat herken ik helaas , hahaa. Ja je voelt je behoorlijk dom zeg maar. Hier was het alleen niet 2 uur, maar een complete werkdag, dus van s'ochtends vroeg tot half 6... Maar gelukkig ook niets weg.