Hoef je niet te zijn hoor .. Ik ben het ook met Eefke eens, gewoon lekker doen hoor als jij je daar bij lekker voelt !
Nog steeds appels met peren vergelijken, want een joint is in sommige gevallen medicatie!! Waar het hier over gaat is, zoals ik het aan neem, gewoon blowen voor de lol (en/of verslaving) en niet als medicatie.
Uhm psychoses krijg je niet van een blow hoor. Een blow én alcohol versterken je gevoelens. Dus als iemand dán een psychose krijgt dan was die al aanwezig.
Maar dan reageer ik hier toch weer even op want ja ik heb best lang geblowd en veel. Hoe denk jij dat de meeste mensen een blow roken dan? Als een sigaretje? Dan kan ik je bij deze vertellen dat die vaak ook maar 3 of 4 trekjes nemen en de blow wegleggen om hem later weer te gebruiken. Ik heb werkelijk waar nog niemand gezien die een blow weg rookt als een sigaretje.
Ik heb nog nooit geblowd, maar daar in tegen genoeg gedronken tijdens het stappen Nu drink ik nog steeds op feestjes en meer dan 3 glaasjes. En ik denk dat ook al hebben we straks kinderen dat ik dan ook geen drankje oversla. Als ons kind bij oma en opa zou logeren als wij een feestje hebben zou ik gewoon wat glaasjes nuttigen. En ja nu word ik ook aangeschoten en ben ook weleens dronken geweest. Ik denk dat nu maar een wijntje ga inschenken.
oh nog even een toevoeging...... Wiet dat door een arts wordt voorgeschreven is (als het goed is) "biologisch" en wiet uit een coffee shop niet, daar wordt allemaal troep op gespoten!
Dat klopt idd. Ik rookte ook nooit die troep uit de coffeeshops. Hoorde laatst ergens dat ze er zelfs haarlak tussen spoten
Whahaha, nee als ik een hele joint in mijn 1-tje in 1x op zou roken dan ben ik echt zo knetterstoned....da's gewoon niet leuk meer. Je puft gewoon een paar keer "the magic dragon" en dan geef je 'm door of leg je 'm weg.
Overigens...mensen die in 1x een flinke joint burgemeester maken zijn dus duidelijk mensen die er op de verkeerde manier mee omgaan, net als mensen die geen maat kunnen houden met alcohol. Dan gebruik je niet, maar misbruik je.
Ik vind je absoluut geen slechte moeder. Mijn schoonmoeder rookt al vanaf jonge leeftijd iedere dag een joint onder gtst. Nu nog steeds, je merkt niks aan haar. Ze word er gewoon zelf rustiger van
Mee eens! Maar als je een drug nodig hebt om te relaxen, te ontstressen of wat dan ook, dan klopt er iets niet! Even ter verduidelijking.....ik heb een sterke mening over deze dingen, maar veroordeel niemand. Vindt niemand in zijn algemeen genomen een slechte ouder of persoon! Iedereen heeft/doet dingen die niet altijd het beste zijn voor zichzelf of ander om hun heen. Maar vindt wel dat sommige mensen iets beter naar zichzelf en hun argumenten om een drug te gebruiken moeten kijken.
Me too Gewoon een haaltje of 3. Gaat prima hoor, met alcohol wil ik nog weleens door 'het geluid gaan'. Maar dan kom ik mezelf wel tegen de volgende dag!