Maar is 1E alcohol per dag even, minder of meer schadelijk dan een joint? Ik heb gezocht maar ik kan geen onderzoek vinden. Ik lees alleen dat bij misbruik alcohol een harddrug is,het geeft kans op multiple orgaanfalen en heeft een groot verslavingsgehalte. Bij overmatig gebruik heeft het een psychotrope werking. Maar bij een glaasje wijn per week is de kans op bovenstaande nihil. Ik heb geen idee hoe dit zit bij blowen. Iemand?
Tja.... jeetje. Blowen en drinken lijkt me ongezond als je geen maat kan houden. Dronken of stoned zijn waar je kinderen bij zijn lijkt me sowieso geen optie. Maar als je een keer een weekendje zonder kiddo's bent en je wil een joint opsteken of eens lekker doorzakken, moet je dat vooral doen. Ik doe het zelf niet, ik rookte stiekem wel eens, maar ga me steeds beter beseffen hoe bijzonder een mensenlichaam is. Ik wil er eigenlijk vooral goed voor zorgen, alcohol, (soft)drugs en roken gaat me daardoor steeds meer tegen staan. Maar goed, ik ben er niet principieel op tegen.