Clown uithangen in de klas

Discussie in 'De lounge' gestart door Mimi1984, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie was vroeger ook ondeugend in de klas en hieldwel van een lolletje?
    Vanaf groep 3 tot en met de middelbare school, hielt ik er wel van de clown uit te hangen:p
    De leraren waren niet altijd blij met mij.
    Haha kijken tot hoever ik kon gaan de grenzen opzoeken.
    Hoe zit dat bij jullie of waren jullie de brave zelf?

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik ben vroeger echt ontelbare keren uit de klas gezet. Mocht zelfs een keer een week lang niet in de les Nederlands. Dit was trouwens niet omdat ik de clown uithing maar omdat ik altijd ontzettend veel praatte;)

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Lagere school stond er bij elk rapport ; "Brabbel kletst te veel"
    Was niks nieuws, dat wist m'n moeder al lang....

Op de hogere school ben ik de eerste klas 24 keer eruit gezet, de tweede 14 keer, de derde 6 keer, en in de vierde nog maar een enkele keer.

Kan dus constateren dat toen ik van school af ging genoeg geleerd had, ;):D, al ging t maar om de uitzettingen.....:cool:

Verder ben ik best lief,had alleen andere humor dan de leraren denk ik.

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier ook een die vanaf klas 1 van de basisschool uit elkaar werd gezet doordat ik te veel kletste :). Ieder rapport staat vermeld, kletst te veel, is snel afgeleid ;). O de middelbare school kwam daar ook nog het vele lachen ( lees: altijd huilen van het lachen) bij. Gevolg was dat ik met regelmaat op de gang stond af te koelen of weer bij de secretaresse het reglement aan het overschrijven was. Maar echt heb wen supertijd gehad :D

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Niet zozeer de clown uithangen, maar de leraren waren ook niet altijd even blij met mij :p.
    Hebben zelfs gedreigd me van mn opleiding af te halen omdat ik ruzie had met een leraar en in haar ogen nog al ver ging. Feit was eerlijk gezegd dat ondanks ik indd geen lievertje was, dit keer de leraar te ver ging!

6. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was letterlijk de clown zelf haha.
    Vanaf groep 3 tot het 4de jaar van de middelbare school.
    Terwijl mijn broer en zus juist heel sirieus op school waren ik was juist het buiten beentje bij ons thuis..mijn ouders wisten soms niet wat ze met me aan moesten.
    Leraren werden gek van mij..en het leukste vond ik als mijn klas enorm moest lachen om mijn acties.
    Had misschien ook wel met mijn onzekerheid te maken ik kon wat moeilijker leren.
    Moest later ook naar het vbo nu vmbo..de clown uithangen was denk ik om mijn onzekerheid te verbergen.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier ook hoor. op de basisschool viel het wel mee maar de middelbare school was drama. heb ontelbare keren bij de rectoor gezeten en in 'lokaal 102'.. als je daarheen moest en meneer B. zat daar, kon je er vanuit gaan dat je 3dagen lang mocht nakomen tot 4uur. mocht je 102x een strafzin van 10 woorden schrijven..... maar een geweldige tijd gehad:)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik was zo'n brave sufferd...
    Ben er op de basisschool 1 keer uit gezet (laatste schooldag) omdat ik van de zenuwen teveel met mijn plastic tasje zat te ritselen.
    Ik heb me zoooo lang zoooo rot gevoeld!

Op de middelbare school 1x, bij een lesje kleien hahahahaha

Braaf dus (maar vast wel vaak genoeg een stoorzender... ik had babbel/brabbel/kwebbel kunnen heten).

Elmo

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jep hier nog zoeen, ook ontelbaar keer aan de verkeerde kant van de deur gezeten. sterker nog heb een aantal mnd bij de rector op de gang geleerd hahaha mocht geen enkele les meer in. toen dit wel weer mocht was ik er gauw klaar mee en ben naar een andere school gegaan. kon het nou eenmaal niet goed vinden met de leraren hahaha.

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    :)
    Ruilen? Ik vind Elmo ook leuk hoor..... ;)

11. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was het op de basisschool zelfs zo erg dat ze een boekje gingen maken en als ik dan goed met best had gedaan kwam er een sticker, zo niet dan een kruisje en mocht ik geen gtst kijken..

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    vreselijk, rond mijn 14e begon het...kan mij best voorstellen dat er leraren zouden zijn die toen een hekel aan mij zouden hebben :D Haha...
    Nu ik er zo overna denk, best sneu :)

13. LLooijschelder

LLooijschelder Actief lid

19 jan 2011
    219
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik kon er ook wat van, achteraf heel sneu voor de leraren.
    Maar ja soms is de les zo saai hè. Ik was dan ook snel afgeleid en vond andere ding.en veel belangrijker hihihih

Deel Deze Pagina