blowen voooooooor de zwangerschap... drugsprotocol????

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door wannabemama1989, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0

er is een verschil met af en toe blowen of alcohol of dagelijks/wekelijks.

2. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Sjees wat een aparte vk dan:(

Heb zelf een harddrugsverslaving achter de rug en kwam pas met 8 weken er achter dat ik zwanger was (testte elke keer negatief ook bij de dokter) en toen ik te horen kreeg dat ik zwanger was heb ik meteen het ziekenhuis gebeld met de vraag hoe en wat ik nu moest doen
    Ben per direct gestopt wat heel zwaar was niet alleen voor mij maar ook voor mijn omgeving en THANK GOD heeft me kleine meissie er NIKS aan overgehouden

Mijn vk wist ervan maar heeft nooit zoiets als dit voor gesteld

Enne wiet is wel degelijk verslavend!!

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Te gek voor woorden. Laat ik voorop stellen dat ik nog nooit in mijn leven enige drugs heb gebruikt, maar heb er totaal geen problemen mee dat mensen af en toe blowen. Ik zou persoonlijk pertinent weigeren om met iemand erbij te plassen ivm een drugstest in jou geval. Het klinkt alsof je behandeld wordt als een crimineel die net gepakt is met een kilo coke in z'n kofferbak.

Moet me in alle eerlijkheid wel afvragen of er niet meer aan de hand is. Verhaal heeft natuurlijk altijd twee kanten en de betrouwbaarheid van mensen is niet via internet te beoordelen. Ik zou de vk vragen waarom ze op deze manier heeft gehandeld. Lijkt me toch interessant om te weten. Doet ze dit bij iedereen die ooit geblowd heeft of ben jij een "speciaal geval" voor haar.

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dan kun je dus iedereen op alles gaan testen: medicijn gebruik, drugs, drank en roken. want wie zegt dat wie dan ook nog eerlijk is?!

en de argumenten dat verslaafden niet betrouwbaar zijn: wie stelt vast wanneer iemand verslaafd is? iemand die dagelijks een wijntje drinkt heeft ook een vorm van verslaving, iemand die dit af en toe doet niet. je bent niet automatisch verslaafd omdat je soms een joint neemt.

ik vind dat er heel erg met twee maten gemeten word en kan niet bij de helft van de reacties.

TS, heilig respect dat je je hebt laten testen. ik weet dat ík het niet gedaan had. er moet een vorm van vertrouwen zijn tussen een vk en de zwangere en gedrag uit het verleden is dan neit automatisch een reden om wantrouwig te zijn. daarvoor dient er gedrag op dit moment voor te zijn dat dat wantrouwen wekt.
    tevens gaat de arrogantie van een vk die eenmaal instapt na haar voorgangers die niks ondernomen hebben, ,e echt te ver. ze vertrouwd haar collega's dus ook niet.

ik blijf er bij: belachelijk!!!!

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ja, dat klopt, daar zit een verschil tussen.....:( Vind je reactie erg kort door de bocht en totaal niet aansluiten bij het verhaal van TS, daar laat ik het bij.

TS, wat ontzettend naar voor je. Hopelijk kun je dit snel achter je laten en krijg je een goede behandeling in het ziekenhuis. Die brief moet je zeker schrijven, al is het alleen maar om het kwijt te zijn.
    Heel veel succes met de rest van je zwangerschap!

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    toevallig had een vriendin van mij dit ook, alleen deed zei wel meer dan alleen blowen. ze was ook eerlijk omdat ze zwanger werd door "foutje" en dus ook pas laat erachter kwam. ze is de hele zwangerschap behandeld als een verslaafde controles in ziekehuis ed en verplicht daar bevallen. ze voelde zich hierdoor ook erg klein. beetje jammer dat ze dan meteen zo neerbuigend doen. het was jah niet dr plannig om zwanger te raken en heeft het meteen gemeld toen ze het doorhad. vind dit al heel knap ook want niet iedereen doet dit zijn er zat die het verzwijgen.... ook rokende en drinkende mama`s.

goed van je dat je je niet hebt laten kennnen en van je beste kant hebt laten zien. nu is het aan hun om weer normaal te doen

7. wannabemama1989

20 apr 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vandaag in het ziekenhuis geweest voor de uitslag!
    En zoals ik zelf natuurlijk al wist ( maar wat ik toch even wil vertellen voor alle mensen hier die hun vooroordeel al klaar hadden ) waren alle uitgevoerde druggstesten hartstikke negatief... Dus blijkt dat ik 'met mn mooie blauwe ogen' toch wel een eerlijk persoon ben...
    Echter zijn ze nu op het volgende probleem gekomen...
    Mijn bloeddruk is veeeeeel te hoog, waarvoor ik meteen medicijn heb gekregen. Ook moest ik per direct bloed afstaan, nadat ze in mijn urine van vandaag waarde hebben ontdekt die verre van ideaal waren! Ook heb ik een bus meegekregen en nu moet ik dus24 uur mijn urine opsparen en morgen naar het ziekenhuis brengen. Ook krijg ik morgen al de uitslagen van mijn bloed. Dinsdag moet ik weer terug na het ziekenhuis. De gyneacoloog zei ookal wou je nu terug naar je eigen verloskundige dat mag je nu niet meer... Ze denken dus aan pre_eclampsie... Vreemd dat mijn eigen verloskundige daar niet aan heeft gedacht aangezien ik in 29 weken 20 kilo ben aangekomen... Nu valt er dus alleen nog maar te hopen dat het allemaal niet te ernstig is!!!!

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Heb nooit aan je verhaal getwijfeld hoor, vond het oneindig sterk dat je je niet hebt laten kennen.

Wat naar van je bloeddruk. Hier hetzelfde. Alleen is mijn urine wel goed. Zit nu aan de bloeddrukverlagende meds en die lijken wel aan te slaan.
    Hoop dat jouw uk ook nog even kan blijven zitten. Rust, rust, rust.

9. wannabemama1989

20 apr 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartstikke bedankt voor je vertrouwen!
    Helaas zaten er hier een paar dames tussen, die daar niet helemaal zo over dachten, dus wou ik het nog even benadrukken ;)

Staat er bij jou op dat medicijnen doosje ook methyldopa sandoz??? Ik heb ze van 250 mg.. Nu inderdaad maar hopen dat er iets positiefs uit de bloedonderzoeken komt morgen (urine hoor ik pas dinsdag)! Ik laat morgen wel even weten hoe de uitslag is!

En dat zei de gyn idd ook rust, rust, rust. Ze was er niet zo van gecharmeerd dat ik nog steeds werk, ookal is het maar 25 uur per week..

Deel Deze Pagina