Valentijns kindje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Belle22, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Hooi Dames !

De 19e ben ik uitgerekend, vind het allemaal super spannend en ben der heel de tijd mee bezig natuurlijk maar nu is het zaterdag Valentijn en het lijk me toch wel leuk om op die dag te bevallen, en dat het een Valentijns kindje word :d

Iemand enige tips om op die dag of vrijdag avond de weeen een beetje op te wekken ? :D:p

2. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Seks :p

3. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    geen idee ik hoop dat je wens mag uitkomen.. ;) succes met de bevalling

4. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hihi, hopen dat Cupido je hoort en zijn pijlen op zaterdag de 14e schiet ;)!

Alvast succes gewenst hoor!

5. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Hihi dankjewel meiden !

Ja seks las ik indd, dat staat ook zeker op de planning! Hahah

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Succes!
    Pikant eten, gini drinken & ananas eten zou ook kunnen helpen blijkbaar..
    Ik ga het alvast niet doen, Valentijnskindje mag maar moet niet :p

7. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    #7 Belle22, 9 feb 2015
    Laatst bewerkt: 9 feb 2015
    Oh ananas ! Lekker ! Bedankt voor de tips
    Gini ken ik niet.. Maar eens even Googlen dan
    Haha nee het moet natuurlijk niet maar als het gebeurt vind ik het wel heel leuk! Maar elke andere dag is natuurlijk goed haha

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik zou het niet leuk vinden voor mijn kindje.
    De eerste jaren maakt het helemaal niet uit maar als je kind ouder word en een vriend/vriendin krijgt dan lijkt het me niet zo leuk.
    Vrienden/vriendinnen hebben toch vaak andere plannen op die dag.
    En die speciale dag met je vriend/vriendin is dan gewoon je verjaardag.

Ondanks dat ik het gewoon commerciële bende vindt haha vindt ik het altijd wel fijn om wat extra tijd met m'n partner te hebben.
    Stom gezegd misschien maar ik zou het niet eens leuk vinden om dan 's avonds nog naar een verjaardag te moeten gaan.

9. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Ik heb er ook zomaar kans op, en geloof me al die tips werken helemaal niet. Mijn man maakt overuren en het helpt niks. Plus de ananas en bitter lemon het vele wandelen, raad eens helemaal niks. Ik heb wat meer kramp als normaal maar het zijn echt allemaal bakerpraatjes. Het enigste wt echt bewezen is is strippen maar mijn vk begint er niet aan. Heel veel succes en ikhoop dat jij missi wel wat meer geluk hebt als ik

10. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Bij ons werkte alleen seks haha

11. tdw

tdw Niet meer actief

Ik heb toen ik 42 weken was nog aan ananashart lopen knagen in de hoop iets op te wekken en bitter lemon en pittig eten en alle andere bakerpraatjes geprobeerd zelfs voet reflex! Niks hielp! Maar succes, mijn man is 14 februari jarig, leuk hoor!

12. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.530
    860
    113
    Doe mij maar 15-2-2015! maar ik ben eerder bang voor een vrijdag de 13e baby, liever niet.

13. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ik weet niet hoe je engels is, maar op deze site staat een recept voor een aubergine ovenschotel die 'gegarandeerd' ervoor zou zorgen at je binnen 24 uur bevalt ;) geen idee of het helpt maar het klinkt in ieder geval wel lekker!! HypnoBirthing Forum • View topic - spicy italian recipe

Verder, tonic of bitter lemon drinken, ananas eten, op youtube filmpjes zoeken over voetreflexmassage om bevalling op te wekken, veel wandelen, veel sex, je zou wonderolie kunnen proberen (maar ikzelf ga me daar niet aan wagen, brrr) framboosbladthee drinken, euhm.... Naar de volle maan staren? Maar geen idee wanneer het weer volle maan is haha!

Succes in ieder geval, het kan nooit heel lang meer duren!

14. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ze werken voor geen meter. Ik wilde perse geen Valentijns kindje. Vriendin is dan jarig en die vond het nooit leuk. Gelukkig werd onze meid toen heel fijn de 12e geboren.

15. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw

ohhhh!!!! vrijdag is het de 13e! daar heb ik helemaal niet over nagedacht! ojee ik hoop het ook niet.. is natuurlijk wel allemaal bijgeloof maar toch zie ik dat ook niet echt zitten hahah

- Mij lijkt het wel leuk op valentijn jarig zijn, een vriendin van mij is het ook en die vind het ook super leuk! zo beleeft iedereen dat toch weer anders.. Je bent dan inieder geval niet zo gauw alleen op Valentijnsdag zegt ze hahaha

ik geloof ook niet echt dat al die dingen werken maar kan t proberen, hij laat zich toch pas echt zien wanneer die er klaar voor is denk ik

16. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Seks en Valentijn klinkt mij logisch in de oren! :D:p

17. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Hier ook kans op vrijdag de 13e-, een Valentijnsdag-, óf 15-02-2015 kindje!
    Och hij komt wanneer hij komt. Volgens mij helpen al die "middeltjes" alleen maar als laatste zetje, als het toch al de bedoeling was dat ie eraan komt. En gekruid eten... Je zou maar dan bevallen en lekker moeten overgeven :$

18. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw

Ohhhhh dat ziet er zeker lekker uit ! Vrijdag avond maar eens lekker klaar maken dan haha

Deel Deze Pagina