Hooi Dames ! De 19e ben ik uitgerekend, vind het allemaal super spannend en ben der heel de tijd mee bezig natuurlijk maar nu is het zaterdag Valentijn en het lijk me toch wel leuk om op die dag te bevallen, en dat het een Valentijns kindje word :d Iemand enige tips om op die dag of vrijdag avond de weeen een beetje op te wekken ?
Hihi, hopen dat Cupido je hoort en zijn pijlen op zaterdag de 14e schiet ! Alvast succes gewenst hoor!
Succes! Pikant eten, gini drinken & ananas eten zou ook kunnen helpen blijkbaar.. Ik ga het alvast niet doen, Valentijnskindje mag maar moet niet
Oh ananas ! Lekker ! Bedankt voor de tips Gini ken ik niet.. Maar eens even Googlen dan Haha nee het moet natuurlijk niet maar als het gebeurt vind ik het wel heel leuk! Maar elke andere dag is natuurlijk goed haha
Ik zou het niet leuk vinden voor mijn kindje. De eerste jaren maakt het helemaal niet uit maar als je kind ouder word en een vriend/vriendin krijgt dan lijkt het me niet zo leuk. Vrienden/vriendinnen hebben toch vaak andere plannen op die dag. En die speciale dag met je vriend/vriendin is dan gewoon je verjaardag. Ondanks dat ik het gewoon commerciële bende vindt haha vindt ik het altijd wel fijn om wat extra tijd met m'n partner te hebben. Stom gezegd misschien maar ik zou het niet eens leuk vinden om dan 's avonds nog naar een verjaardag te moeten gaan.
Ik heb er ook zomaar kans op, en geloof me al die tips werken helemaal niet. Mijn man maakt overuren en het helpt niks. Plus de ananas en bitter lemon het vele wandelen, raad eens helemaal niks. Ik heb wat meer kramp als normaal maar het zijn echt allemaal bakerpraatjes. Het enigste wt echt bewezen is is strippen maar mijn vk begint er niet aan. Heel veel succes en ikhoop dat jij missi wel wat meer geluk hebt als ik
Ik heb toen ik 42 weken was nog aan ananashart lopen knagen in de hoop iets op te wekken en bitter lemon en pittig eten en alle andere bakerpraatjes geprobeerd zelfs voet reflex! Niks hielp! Maar succes, mijn man is 14 februari jarig, leuk hoor!
Ik weet niet hoe je engels is, maar op deze site staat een recept voor een aubergine ovenschotel die 'gegarandeerd' ervoor zou zorgen at je binnen 24 uur bevalt geen idee of het helpt maar het klinkt in ieder geval wel lekker!! HypnoBirthing Forum • View topic - spicy italian recipe Verder, tonic of bitter lemon drinken, ananas eten, op youtube filmpjes zoeken over voetreflexmassage om bevalling op te wekken, veel wandelen, veel sex, je zou wonderolie kunnen proberen (maar ikzelf ga me daar niet aan wagen, brrr) framboosbladthee drinken, euhm.... Naar de volle maan staren? Maar geen idee wanneer het weer volle maan is haha! Succes in ieder geval, het kan nooit heel lang meer duren!
Ze werken voor geen meter. Ik wilde perse geen Valentijns kindje. Vriendin is dan jarig en die vond het nooit leuk. Gelukkig werd onze meid toen heel fijn de 12e geboren.
ohhhh!!!! vrijdag is het de 13e! daar heb ik helemaal niet over nagedacht! ojee ik hoop het ook niet.. is natuurlijk wel allemaal bijgeloof maar toch zie ik dat ook niet echt zitten hahah - Mij lijkt het wel leuk op valentijn jarig zijn, een vriendin van mij is het ook en die vind het ook super leuk! zo beleeft iedereen dat toch weer anders.. Je bent dan inieder geval niet zo gauw alleen op Valentijnsdag zegt ze hahaha ik geloof ook niet echt dat al die dingen werken maar kan t proberen, hij laat zich toch pas echt zien wanneer die er klaar voor is denk ik
Hier ook kans op vrijdag de 13e-, een Valentijnsdag-, óf 15-02-2015 kindje! Och hij komt wanneer hij komt. Volgens mij helpen al die "middeltjes" alleen maar als laatste zetje, als het toch al de bedoeling was dat ie eraan komt. En gekruid eten... Je zou maar dan bevallen en lekker moeten overgeven