Koop 3 producten en krijg een cadeaubon van Prenatal twv 10 euro

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by Lt20, Aug 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden,

Zojuist even het Jumbo blaadje doorgebladerd en nu is er komende maand een actie. Volgens mij begint het op 17 augustus.

Als je 3 producten van Bambix of Olvarit koopt dan krijg je een cadeaubon van Prenatal twv 10 euro.

Moest het even delen....

2. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

Apr 13, 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    klinkt erg leuk :) maar zal vast wel een voorwaarde aan zitten. Zoiets van; bon van 10 euro kun je inleveren bij Prenatal als je minimaal 50 euro besteed ofzo.. We zullen het van de week zien :)

3. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hoi dames,

gouden tip, wilde ik even delen, koop 3 producten bv 3 goedkoopste zakjes rijstewafeltjes, 3 potjes fruit ect ect samen en dan heb je al 2 bonnen van 20,- potjes 70cnt per stuk rijstewafels 80 volgens mij, dus ongeveer 15euro verdiend, ga je online, moet je wel voor 35 euro kopen, maar als je nu zorgt dat je 3 bonnen hebt of 4, dan betaal je alleen de verzendkosten, dan trekt hij dus ook de 35 euro er af, probeer maar in je winkelmandje, kan alleen online!!! (nu nog tenminste)!!!!

Ga je naar de winkel dan maken ze een setje van 35 euro omdat ze gescand moeten worden en krijg je maar per 35 euro 10 euro er af!!! dus moet je altijd minimaal 25 betalen en dan weer 25 ect ect omdat ze elke keer op nieuw gescand moeten worden.

hier kun je dus echt mee verdienen!!!!! Alleen online!!!! Pluk snel de supermarkt leeg!!! Bij ons is ie leeg, en ons manneke ligt nu in een splinter nieuwe luxe wipstoel!!! :)

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zooo goed idee schaapje!
    coupon hunter ;)

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Share This Page