Gratis veel babykleding *nieuw*

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door winterbloem, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winterbloem

2 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuw en bijna nieuw: heel veel babykleding voor jongen/ unisex. Veel nieuw spul, heb alles uitgesorteerd en alleen het goede is behouden. Voor een zwangere of pas bevallen moeder die het echt goed kan gebruiken. Gaat alleen naar een goed doel, niet voor doorverkoop dus!

Niet voor tweedehandswinkels etc, ik heb liever niet dat iemand hier weer centen mee wil verdienen. Ben jij zo iemand of ken jij zo iemand die echt heeeel hard babykleding nodig heeft? Ook slaapzakken, lakentjes, dekens, dekbedje, borstkolven etc etc. Mail mij!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'gratis en aanbiedingen'

3. winterbloem

2 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beddengoed is besproken

4. winterbloem

2 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jongenskleding (sommige unisex) en slaapzakjes (drie stuks), plus driemaal een overtrek voor aankleedkussen. Wie oh wie? Krijg veel pb's maar niemand reageert echt door. Wil het vandaag nog afhandelen. Liefst ophalen (Limburg, omgeving Venlo) maar verzenden kan ook.

5. winterbloem

2 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    verkoop2.jpg een klein voorbeeldje

6. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Hoi!
    Ik ga je zo pben, je zou mij en een vriendin van me er erg blij mee maken. We zijn beide in verwachting van een jongetje, en beide helaas te maken met een inkomensterugval :(
    Liefs Elfje11

7. winterbloem

2 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voorlopig even alles besproken, vrijdag weet ik meer, dan laat ik weten wat er nog is of niet is opgehaald.

Deel Deze Pagina