Nieuw en bijna nieuw: heel veel babykleding voor jongen/ unisex. Veel nieuw spul, heb alles uitgesorteerd en alleen het goede is behouden. Voor een zwangere of pas bevallen moeder die het echt goed kan gebruiken. Gaat alleen naar een goed doel, niet voor doorverkoop dus! Niet voor tweedehandswinkels etc, ik heb liever niet dat iemand hier weer centen mee wil verdienen. Ben jij zo iemand of ken jij zo iemand die echt heeeel hard babykleding nodig heeft? Ook slaapzakken, lakentjes, dekens, dekbedje, borstkolven etc etc. Mail mij!
Jongenskleding (sommige unisex) en slaapzakjes (drie stuks), plus driemaal een overtrek voor aankleedkussen. Wie oh wie? Krijg veel pb's maar niemand reageert echt door. Wil het vandaag nog afhandelen. Liefst ophalen (Limburg, omgeving Venlo) maar verzenden kan ook.
Hoi! Ik ga je zo pben, je zou mij en een vriendin van me er erg blij mee maken. We zijn beide in verwachting van een jongetje, en beide helaas te maken met een inkomensterugval Liefs Elfje11
Voorlopig even alles besproken, vrijdag weet ik meer, dan laat ik weten wat er nog is of niet is opgehaald.