Een vriendin van mij heeft vandaag 2 enorm knallende positieve testen gehad met het merk blueCROSS. Ze zou pas op 9 dpo zijn. Heeft iemand ervaring met deze testen? Zijn ze betrouwbaar?
Voor 9 dpo zo'n knallende test lijkt mij dat hij eerder reageerd op een eisprong. Hoe zeker is zij van haar eisprong. Misschien is die later dan verwacht. Normaal gesproken krijgen de meeste pas op of na 14 dpo zo'n knallende test. Al hoop ik natuurlijk dat ze zwanger is. Succes
Knaltesten krijg je volgens mij niet van een ovulatie. Hoogstens een tuur. Zou ze verder kunnen zijn dan 9dpo?
Knaltesten krijg je inderdaad niet van een ovulatie, alleen hooguit een lichte streep. Zou ze inderdaad misschien iets verder kunnen zijn? Ik ken de testen in ieder geval niet.
Ja dat zou eventueel kunnen. Ze heeft een zeer onregelmatig cyclus en heeft pas op dag 36 een positieve ovulatie test gehad. Maar dat was haar laatste en daarna heeft ze niet meer getest, dus ik vermoed dat die ovulatietest die positief was op een zwangerschap gereageerd heeft.
Vanochtend heeft ze een clearblue plustest gedaan en die was ook meteen positief. Ik denk dat ze inderdaad verder is dan ze dacht