eerste keer gynaecoloog

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lucky, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wij zijn al bijna weer een jaar bezig om zwanger te raken van een tweede kindje. Ik ben naar de huisarts geweest en deze vond dat wij het jaar nog even vol moesten maken, en als we dan nog niet zwanger zijn mag ik naar de gynaecoloog. Nu is mijn vraag: Doen ze de eerste keer ook een onderzoek of heb je vaak alleen een gesprek? Ik heb al maanden last van rugpijn de dag na mijn eisprong en dat houd ook vaak lang aan. Wij kunnen het niet verklaren en ik ben dan ook bang dat er misschien wel iets mis is. Kan iemand mij een beetje op weg helpen? Groetjes lucky.

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meid,

De eerste keer dat ik naar de gyn ging kreeg ik gelijk een inwendige echo. Maar volgens mij is het bij iedereen verschillend.

Ik hoop dat jullie toch snel jullie twee wondertje mogen verwelkomen.

Liefs

3. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Ik had de eerste keer een gesprek met een verpleegkundige en kreeg een labformulier voor bloedprikken en mijn man een afspraak voor zaadonderzoek. TOen al die uitslagen binnen waren, kregen we een afspraak bij een fertiliteitsarts en toen ook lichamelijk onderzoek, echo en dergelijke.

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik kreeg ook gelijk al een inwendige echo.
    Ik temp en had grafiekjes uitgedraaid van FF.
    Heb alle data en dagen opgeschreven van mijn cycli.
    Dit is allemaal daar mijn dossier ingegaan.
    Moest daar nog wat vragen beantwoorden.
    Daarna kreeg ik een stapel formulieren mee,
    bloed laten afnemen. Mannetje kreeg ook formulier mee om afspraak te maken om zwemmertjes te laten testen.

Deel Deze Pagina