Ik kan mijn gmail niet meer in.... hackers ofzo

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzetje, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Dit is waarschijnlijk niet de site die u zoekt!
    U probeert www.gmail.com te bereiken, maar u heeft een server bereikt die zich identificeert als mail.google.com. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie op de server, of door iets ernstigers. Een hacker op uw netwerk wil u misschien een nepversie laten bezoeken van www.gmail.com die mogelijk schadelijk is. U kunt beter niet verdergaan.
    U kunt niet verder gaan, omdat de websiteoperator intensievere beveiliging voor dit domein heeft aangevraagd.

Wie heeft hier ook last van?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    o ik hoop het niet...ik ga even kijken

nee ik heb het niet

3. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Vreemd!!! En ik heb alleszins geen makkelijk wachtwoord! Hoofdletters en kleine letters alsmede leestekens...

4. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Overigens kon ik vandaag ook mijn fb niet op, mijn wachtwoord klopte niet meer...

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Als je een keylogger op je pc hebt zitten, dan maakt het niet uit hoe moeilijk of makkelijk je wachtwoord is. Een keylogger is een progje dat je toetsaanslagen bijhoudt waarmee hackers je wachtwoorden kunnen ontcijferen.

Als het goed is kun je bij Gmail je password resetten, d.m.v. een telefoonnummer dat je hebt opgegeven, of een geheime vraag.

Edit: Vergeet ook niet even je pc te scannen en op te schonen. Succes!

6. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Bedankt voor je reactie, ik heb geen keylogger erop zitten (kon het niet vinden in ieder geval).

Wachtwoorden zijn aangepast en nu maar hopen dat er geen schade aangericht is!

7. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Heb je een draadloos toetsenbord? Dan kunnen ze schijnbaar ook bijhouden welke toetsen je intikt.

8. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Nee ik heb een laptop van nog geen 3 maanden oud, Asus met Bang en Olufsen Ice Power. Zit daar zo'n ding in?

9. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelfde ww?

10. me83

me83 Niet meer actief

ik had eht van het weekend met mijn hotmail .. kon ik gewoon niet inloggen.. heel vreemd.. gelijk op de knop gedrukt dat ik verdenk dat iemand anders erop zit.. nieuw wachtwoord gemaakt.. maar uiteindelijk niets vreemds kunnen vinden:(

Deel Deze Pagina