Ik was super blij dat onze dag goed verliep zoals we het in gedachten hadden en hoopten! Er was alleen iets met de witte loper, die lag verkeerd om, maar buiten dat is er niets raars gebeurd! Oh ja we hadden nu ik me bedenk wel een schijt fotograaf die na iedere pose vroeg, hoe willen jullie nu gaan staan uhmmm jij bent hier de deskundige. Vind onze trouwfoto's dan ook niet mooi, staan we chagerijnig en gespannen op
Ik heb mijn man op een van de trouwfoto's wel stiekem in zijn kont geknepen achter onze ruggen.. Dat is actually nog wel een leuke foto geworden. (wij giechelen)
Was bijna met mijn schoonpa getrouwd... De bode was een hele lange periode ziek geweest en wij waren de eerste bruiloft na zijn ziek zijn. Helaas voor hem dus ook gelijk bekenden. De beste man was best zenuwachtig. Op het moment van tekenen schuift de bode als eerste de akte bij mijn schoonpa (een van de getuigen) onder de neus. Gelukkig was de ambtenaar zo helder om te zeggen het bruidspaar moet eerst
Bij het vertrekken na de ceremonie startte onze (hele grote) bruidsauto niet meer. Dus een aantal mannen in net pak hebben de auto aangeduwd. Zijn erg leuke foto's geworden. Het bruidspaar dat na ons kwam kreeg het al een beetje benauwd, met die grote auto pal voor het gemeentehuis..
Ik had wél gegeten, maar tijdens de receptie was ik ZO hyper... ik huppelde van tafel naar tafel om met iedereen te kletsen en raakte steeds mijn glaasje bubbels 'kwijt'. Wat bleek nou, die had ik steeds gewoon op en het lege glas werd netjes weggehaald. Met als gevolg dat ik veel te veel dronk. Heb geen rare dingen gedaan of zo, maar met die adrenaline i.c.m. de alcohol... Toen het diner begon, werd ik dus misselijk. Ik kreeg bijna geen hap door mijn keel. Was verder wel gezellig, maar ben blij dat er niet nog een feest achteraan kwam. Had ik echt niet getrokken! Verder de blunders... maar die kwamen niet door ons... paar foutjes van de ceremoniemeester: 1) We trouwden op het kasteel van Breda. Die heeft een binnenhof en een groot plein ervoor. Onze auto zou VOOR de poort van het binnenhof stoppen, want daar is een trap van 6(?) treden en de auto kan het binnenhof dus niet op. De CM had tegen iedereen gezegd dat ze op het binnenhof moesten wachten. Dus niemand had onze mooie (dure!) trouwauto gezien, op een stuk of 10 eigenwijze gasten na, die toch onder de poort bij de trap gingen staan. 2) We hadden met de ceremoniemeester afgesproken: Geen stukjes! Maar de CM had het iets te letterlijk opgevat en toen mijn vader tijdens de receptie een speech wilde geven, mocht dat niet van hem. Kwamen wij tijdens het diner pas achter. Mijn vader voelde zich behoorlijk gekwetst. 3) Ik had een taxi besteld, om 23.00 uur zou die komen. Maar omdat ik me niet lekker voelde en het diner toch snel ging, had ik gevraagd aan de CM om de taxicentrale te bellen, om te vragen of ze om 22.00 uur konden komen. Toen bleek dat de rit op de verkeerde dag gepland was!!! Dat terwijl ik de dag ervoor gereserveerd had voor MORGEN en de datum erbij gezet had en laten herhalen. De man had waarschijnlijk de verkeerde bladzijde open liggen. Uiteindelijk heeft een serveerster dan maar een taxibusje uit Breda zelf geregeld. Ach ja... het was toch een geweldige dag...
Haha, zo had ik door dat mijn man het na een uur foto's maken wel gezien had en ik fluisterde toen wat stoute dingen in zijn oor. Dat zijn ook hele leuke foto's geworden!
Ik was even terug aan de pil gegaan omdat ik anders ongesteld zou zij op mijn trouwdag. Maar soms als je begint met de pil kan je de hele eerste strip blijven bloeden.. Wat mij ook gebeurde. Ik was dus ongesteld op mijn trouwdag en in mijn huwelijksnacht
Ik heb een foto waarop mijn nieuwbakken echtgenoot mij nogal eh... krachtig een gevuld pepertje voert. Op de volgende 3 foto's voer ik hem als wraak een garnaal, met het staartje naar boven zodat het staartje bijna in zijn neus zit. Ik heb ook een foto waarop ik zijn wang lik en een paar foto's waarop we op het strand staan en ik zijn (lange) haar uit mijn mond probeer te vissen. Maar eigenlijk zijn dat wel heel leuke foto's geworden en het past ook bij ons, een beetje gek.
Oké blundert hier: Man hield mijn jurk omhoog (ivm sleep en het regende) dus liep ik de trap af stond ik in mn blote bips omdat hij de jurk nog te hoog vast had. Blunder 2: We zaten in de auto en ik vroeg me af wie de ringen mee genomen had dus iedereen gebeld en niemand had de ringen bij zich oepsie Blunder 3 er viel vlak voor vertrek koffie over mn sleep heen iedereen in de stress en paniek behalve ik.. Ik zei heel droog ach tis de achterkant maar
Viel hier best mee, alleen de volgende dingetjes: * Als ik eerst de hoepel aan deed kreeg ik daarna de jurk niet aan. Dus deden we eerst de jurk aan, toen dachten we oh hoe krijgen we de hoepel nu op de goede plek.. mijn zus is toen maar onder mijn jurk gaan zitten * De hoepel zakte onwijs af, zodoende struikelde ik er de hele dag haast over. * We hadden mooi de oldtimer van mijn pa geleend, maar toen we erin wilden gaan paste ik er niet in met mijn jurk na veel proppen was het eindelijk gelukt, alleen zat mijn jurk nu heel hoog en kon ik niks zien, behalve de jurk.. * Het was april en ik had het steenkoud. Ik was dus de hele tijd aan het rillen. Iedereen dacht dat het door de zenuwen kwam maar het klappertanden ging toch samen met kippenvel door het frisse temperatuurtje. * Ook ik was misselijk, en mijn man was.. flink aangeschoten :x * Toen we de duiven oplieten scheet er 1 op mijn jurk. Kon het gelukkig wel goed bedekken doordat ik meerdere lagen tule had en het schijnt geluk te brengen, maar zag er toch smerig uit! Een huwelijksnacht hebben we ook niet echt gehad, we zijn snel gaan slapen waren echt doodop!
er wordt op elke bruiloft een foto gemaakt met alle gasten en het bruidspaar toch? hier was er idd wel z`n groepsfoto.... alleen stonden wij nog binnen te praten met de ambtenaar en staan als bruidspaar dus niet op die foto maar alle gasten waren na die foto al weggegaan naar de volgende locatie ( de receptie) en toen wij dus buiten kwamen voor die foto waren er nog maar een paar mensen hehehe
- we kwamen te laat - ambtenaar maakte fouten bij ons verhaal - mijn achternaam staat niet correct in trouwboekje - muziek deed het niet - etc haha
Oh ja hoor mijn man stapte in de auto scheurde zijn broek haha echt gewoon helemaal aan de achterkant,. gelukkig zag je het niet met zn jasje erover.. En daarna viel ik in de auto letterlijk hahaah ik verstapte me op mn schoenen Dus was wel humor.
Aangezien het normaal gesproken altijd mooi weer is in juni (of in ieder geval droog) hadden wij een hele oude cabrio uit 1912 gehuurd. Je raad het al: de dag dat we gingen trouwen en onderweg waren kregen we een enorme onweersbui en hebben toen moeten schuilen onder een brug. Terwijl we daar stonden stopte er een auto naast ons en vroeg: Jullie hebben toch geen pech??? Daar konden we toen smakelijk om lachen.
Hier ook wel wat leuke dingen tijdens onze trouwdag -Wij hadden een koets gehuurd en de menner had bedacht dat witte paarden wel heel mooi waren..ehm ja is het ook, maar ze hadden nog nooit eerder een koets getrokken en gingen onderweg behoorlijk bokken. En op een gegeven moment ging er zelfs eentje steigeren, gelukkig zaten we er toen net niet in! -We hadden 's middag feest en na de lunch de taart gepland. Op een gegeven moment mensen van de locatie helemaal in de stress, de taart is er nog niet..waahhhhh niet leuk. Bleek dat de bezorger in de file terecht was gekomen (en dat voor een stukje van nog geen 10km op binnenwegen..). Dat de taart wat later was, was op zich geen probleem, ware het niet dat de vulling van ijs was . Taart staat heel mooi scheefgezakt op de foto's en van ijs was geen sprake meer. Iedereen vond de taart wel super lekker alleen het bijzondere was er voor ons wel af. (We hebben als compensatie van de bakker trouwens toen we 1 jaar getrouwd waren nog een klein taartje gehad, dat was wel een leuke service!) -Ohja en toen we uit het stadhuis kwamen stond er net een buslading Japanners en die wilde allemaal met ons op de foto. Dus we zitten vereeuwigd in fotoalbums aan de andere kant van de wereld
Hier niet echt blunders maar we waren onderweg wel een keer de fotograaf kwijt. Die reed voorop naar een nieuwe fotolocatie en we wisten niet precies waar die was. We moesten maar achter hem aan rijden. Ok geen probleem ware het niet dat hij al weg was voordat wij goed en wel in de auto zaten. We zijn er gelukkig nog wel gekomen. Verder hadden we verder de dag door een vriendin van ons die foto's deed maken. Tijdens de receptie had ik gevraagd om te proberen om iedereen er een keer op te krijgen, nou we hadden iedereen wel heel erg vaak erop staan. Later in de avond had ze alleen haar accu leeg en geen reserve accu. Dat was wel jammer. Gelukkig hadden we nog wel een paar mooie foto's van wegwerpcamera's die de sluiting lieten zien met vlaggetjes ed. Dat had zei nl niet meer op foto gezet door de lege accu.
goh jij bent wel makkelijk zeg... ter compensatie van een scheefgezakte taart een taartje op je 1 jarig huwelijk accepteren... Ik had de taart echt niet betaald hoor...