Blunders op je trouwdag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o nog een klein dingetje. Mijn jurk zat met allemaal knoopjes vast zodat ik kon dansen (de sleep naar boven zeg maar). Maar helaas braken die steeds af. Toen heeft mijn moeder hem maar vastgenaaid.

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    een vriend van ons was chauffeur en mijn buurvrouw die bloemiste is had het boeket gemaakt en ook een mooi stuk voor op de auto.
    Op de video staat nog dat ze zei dat het er echt nooit af kan.

dus wel. Na 500 m vloog het stuk van de auto af en ik heb het zelfs nooit gezien.

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wij zijn nu een week getrouwd (jeej :D) en er was echt 1 blunder:

Ik sliep samen met onze dochters bij mijn ouders en toen de kapster klaar was met mijn haar zei ze: Dan zal ik nu even laten zien hoe je sluier in je haar moet....Sluier? Welke sluier :$
    Sluier kwijt :$:cool:
    Dikke stres natuurlijk...aanstaande gebeld of de sluier (gelukkig in doos) nog thuis lag, schoonouders gebeld of ie daar nog lag...uiteindelijk bleek de doos uit de tas te zijn gevallen en achter het gordijn lag.
    Aanstaande vond hem daar en mijn broertje heeft hem snel opgehaald.

Verder:
    Zijn we op locatie in een park getrouwd, we zouden voorrijden in de trouwauto bij een muziekkoepel. Werden we aangehouden door de politie omdat er geen auto's in het park mochten ;)
    Nadat ze een blik naar binnen had geworpen mochten we doorrijden.

GROOTE blunder:
    Ze hadden onze cupe cakes uitgedeeld terwijl wij foto's aan het maken waren. Beetje jammer...

Huwelijksnacht..
    Tja....plassen in zo'n jurk is alles behalve handig. Heb welgeteld 1x geplast en ben toen 30 minuten bezig geweest. Hilarisch joh, met z'n 3en de invalide toilet in, haha! Vriendin de ene kant vasthouden, moeders onder mijn jurk om mijn jarretels lost te maken :D
    Was zo hilarisch dat mijn moeder de fotograaf er bij had gehaald :D

Maar goed...toen we eenmaal in het hotel waren beland, moest ik zoooo nodig plassen dat mijn man ;) meteen mijn jurk moest ontveteren. Heb tegen hem gezegd: Kijk, dit is mijn lingerie, heb mijn jarretels los gemaakt en ben eerst heerlijk gaan plassen.
    Daarna heeft hij mijn corset losgemaakt en moest ie eerst mijn rug krabben omdat ik zo'n jeuk had van het zweten ;):D

Verder geen gekke dingen geloof ik....

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Onze gehuurde roze cadillac kwam bij mij aan (sliep die nacht bij mijn moeder) zonder mijn (ex) man, was hij vergeten op te halen!
    Ik was op dat moment mijn jurk aan het aantrekken en schoot helemaal in de stress omdat ik dacht dat mijn ex er al was :-D
    Gelukkig kon ik weer ademhalen want hij moest mijn ex nog halen 10 km verderop.

Nu het ringen geven verwachte ik de tekst: je mag nu de bruid kussen.
    Maar ze zei: dan hebben jullie nu een moment voor jezelf...
    We stonden haar toen heel dom aan te gapen. ;)

De cup cakes heb ik niet gezien, die kregen de gasten toen we foto's aan het maken waren.

En 1 gast is 's avonds gevallen tijdens het dansen, heup gebroken :(

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh ja...manlief zei ook te vroeg ja! Beter nog, hij heeft in totaal 3x ja gezegd.

En wat niet een blunder was, maar wel heel leuk: Onze jongste, 14 maanden ging voor ons zitten en haar schoenen uittrekken en kwam die heel trots laten zien :D

6. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm de grootste denk dat we polonaise liepen met een grote stoet en door de andere zaal gingen waar ook een trouwerij was. Ik voorop, waren ze net bezig met een stukje..... Ik had het niet eens door. Het is dat iedereen zij gaan en ik al een bakje op had want durfde het niet eens eigenlijk haha je gaat toch niemand feest verstoren en dit bleek ook echt verstoren te zijn. Ze probeerde het later ook bij ons, maa hun durfde niet had het wel leuk gevonden sfeer zat er goed in!

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    o ja, vlak voor ons ja-woord ging mijn vader zijn mobiel af! Erg knullig, maar konden er wel om lachen. Helemaal omdat mijn vader hem nooit aanheeft (dit keer ook niet, maar zijn wekker had hij per ongeluk aangezet en die ging dus wel af).

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    op onze bruiloft gelukkig niks :) maar op bruiloft van mn pa had het neefje van mn vaders toekomstige vrouw, een zakje gummibeertjes en die propte hij allemaal tegelijk in zn mond en op t moment dat ze 'ja' gingen zeggen stond hij te kokhalzen in de gang omdat de gummibeertjes allemaal in zn keel vast zaten. klinkt echt heel erg maar viel mee, t was erg lachwekkend :p echt een super timing. hij had t tapijt in de gang onder gekotst haha

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ambtenaar had een slechte dag en raffelde alles af...zei zelfs onze achternaam verkeerd!

Het regende...

ik was enorm misselijk en heb bijna de hele dag niets gegeten of gedronken...

Ik durfde (en kon niet alleen) naar de wc, dus maar 1 keer de hele dag gegaan..resulteerde in toen we thuis kwamen hop jurk uit en naar de wc hollen...ja manlief dat was mijn ondergoed..mooi he, nu ga ik plassen!!

echte blunders niet....

Wat ik enorm jammer vond, de bode op het gemeentehuis zei dat iedereen weg mocht om naar huis te gaan of naar ons pa zijn thuis (daar zouden wat mensen komen eten) maar wat hij vergeten was dat iedereen ff moest wachten zodat er een foto gemaakt kon worden....uiteindelijk toen wij buiten kwamen waren er nog maar 6 mensen.......(van de 60 die er waren!)

En verder stak ik mijn verkeerde hand uit...staat ook op film na ringen geven...hoor je mij zeggen, oeps verkeerde hand!! heb de ring toen maar nog eens door manlief om laten doen hihi.

Toen onze getuige wilde ondertekenen (mijn broer als eerst) deed de pen het niet meer! En er was geen reserve...duurde wel 10 min voordat er een nieuwe pen was......pffff en dat op een gemeente huis!

De rest is wel goed gegaan hahaha.

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier niet echt een blunder hoor...

Wel iets grappigs, in de kerk tijdens de dienst, was ons neefje, die ook bruidsjongetje was, in slaap gevallen haha.
    Keihard snurken, dat was wel heel grappig. :p

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    mamavanjuul, leuk dat jullie 6 juli getrouwd zijn. :D
    Wij zijn ook 6 juli getrouwd, alleen dan vorig jaar. ;)

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahahaha! Die is echt goed :D

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jullie dan gefeliciteerd met jullie 1-jarige jubileum!
    Wij hebben net onze 1-weekse jubileum gevierd :D

14. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Wij zijn vorig jaar 2 sept getrouwd. We zouden duiven oplaten, alleen stond de vrouw met de duiven bij de verkeerde borg, 10 minuten verderop. Zij als een bezetene naar de goede plek rijden haha :d

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Niet echt blunders hier. Wel zakte m'n jurk steeds af, ik was dus steeds heel charmant aan het hijsen. Ik en een strapless jurk zijn gewoon niet zo'n geschikte combinatie vrees ik.
    Oh en ik had m'n trouwschoenen niet goed genoeg ingelopen waardoor ik ze alleen tijdens het officiële gedeelte aan heb gehad. De rest van de dag, inclusief de fotoshoot (zag je niks van) heb ik op m'n Birkenstocks gelopen.

16. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Op de trouwdag zelf ging alles wel goed.
    Was ook een simpele ceremonie, feest kwam later.

Bij het feest gingen wel wat dingen mis.
    Wij gingen foto's maken, met vrienden van ons. Eerst met de hele familie maar die ging al naar de feestlocatie toe, om uiteindelijk de gasten te ontvangen enzo.
    De auto van mijn vader was onze trouwauto. Mijn ouders gingen in onze auto naar de zaal toe.
    Ik had twee jurken, één voor de foto's en één voor het feest.
    Mijn feestjurk hing in het huis van mijn schoonouders.
    Na het maken van de foto's hadden we HONGER, dus gingen broodjes doner halen. Die zouden we bij mijn schoonouders thuis wel even opeten.
    We reden naar hun huis, toen mijn man zich bedacht dat de huissleutel van zijn ouders, aan onze sleutelbos hing, die dus in onze auto lag. En die auto stond bij de feestlocatie.
    Kut.
    We hebben iedereen geprobeerd te bellen maar omdat de band net aan het soundchecken was hoorde niemand zijn mobiel.
    Toen de zaal maar gebeld, mijn zwager is gekomen met onze auto sleutels.
    De doner was inmiddels op, ik heb me omgekleed en daar ging het goed.

Toen naar de zaal gereden.
    Ik had een sluier, die dus over mijn gezicht had gemoeten als we de zaal in kwamen. Mijn man zou hem dan afhalen en mijn voorhoofd kussen.
    Wij kwamen heel vrolijk de zaal in, muziek was allemaal goed, en toen we al lang en breed stonden kwam mijn schoonmoeder op me afgerent die m'n sluier voor me gezicht deed.
    Oja, dat waren we dus vergeten.

Verder niks raars, mijn oom heeft alles gefilmd. Is een leuke film geworden alleen jammer dat net op het moment dat we de taart aan gingen snijden hij zijn tapes ging verwisselen.
    Dat is bij Turkse bruiloften best wel een apart moment, jammer dat dat niet op film staat maar ach, hoe vaak kijk je die film nou eigenlijk terug..

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ohja schiet me weer iets te binnen!

Ik paste mijn trouwring niet.. (vanwege vocht in mijn vingers door zwschap) dus we hebben mijn verlovingsring gebruikt.. (die was smaller dus kon nog wel om)

Ohja en mijn schoonvader had een speech voorbereid..
    En toen was zijn zoon, mijn man dus duh haha, ineens in een hele andere maand geboren.. hij was een beetje zenuwachtig hihi maar gelukkig dus geen grote erge blunders.. hoogstens grappig..

18. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier 3 dingetjes, waarvan 1 onze schuld niet was:

- Ik trouwde vanuit mijn schoonouders hun huis. Ik heb daar gewoond vanaf mijn 17de tot mijn 21ste ongeveer. Dus het leek ons wel mooi. Daar kwamen de meeste gasten ook naartoe, maar sommige gingen direct naar de trouwlocatie. We waren dus voor hun de corsages vergeten :)

- Bij de trouwlocatie stapte een vriend van mij op mijn opgebonden sleep. Die kon je ophangen aan een knoopje aan mijn jurk. Knoopje brak er finaal af, tijdens het dansen hebben we het maar wat opgebonden met de linten op mijn rug haha

- En ook nog ZOOO dom, toen we naar de feestlocatie op weg waren werd ik gebeld op mijn mobiel. Waar we bleven??! Dus ik vroeg hoe bedoelt u? Bleek dus een feestlocatie te zijn waar we 1,5 jaar geleden alleen even waren wezen KIJKEN! Dus wel de datum genoemd enzo, kosten besproken, maar voor de rest nooit meer geweest. Geen contact niks. Bleek dat ze dus op ons zaten te wachten met eten enzo, nou dat vond ik zo ontzettend raar! We hadden ook helemaal niks ondertekend, en we hadden hun verteld dat het alleen even was om te kijken.
    Ze waren echt heel boos, maar dan moeten ze hun dingen maar beter in orde hebben toch? Als je 1,5 jaar geleden even komt kijken en dan niks meer hoort, dan klopt er toch iets niet?

Voor de rest hadden we een enorm fijne bruiloft :) Mooie dag was het!

19. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Haha wat leuk om die kleine blundertjes te lezen..bij homevideo's op tv zie je vaak van die dingen, en dan vraagik me af of dat wel eens vaker gebeurt..ja dus!
    Esmeralda dat vind ik wel raar hahaha..dat hadden ze toch wel kunnen raden na 1.5 jaar niks meer gehoord te hebben!!

20. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Onze grootste blunder ontdekte we pas savonds op het feest. Een oom van mijn man zei: het nummer van het adres van de lokatie klopt niet, heb de hele straat moeten afzoeken....

Ik kijken op de kaarten (die ik zelf had gemaakt) en jaaaa hoor... foutje *oops* Maar gelukkig was iedereen aangekomen.. en nog redelijk op tijd ook hahaha

Deel Deze Pagina