Zoals veel kinderen gehecht zijn aan een bepaald soort knuffel of tutdoekje, loopt mijn zoon hele dagen rond met een lepel. Gelijk welke lepel eigenlijk. Maar nu wil ik een speciale lepel voor hem. Een hele mooie, van bumba of iets dergelijks, eentje die er tussenuit springt. Heeft iemand tips waar ik een mooie degelijke lepel kan kopen voor mijn lepelverslaafd zoontje?
Haha mijn zoontje wil altijd een houten lepel uit de schuif en dan gaat hij op zijn krukje staan en in de gootsteen roeren. Hij 'maakt' dan altijd vanalles. Dan hoor ik weer: making pap of making koffie of making soep, hij 'maakt' zelfs water. (is engels en Nederlands door elkaar bij hem, ik woon in Uk en ben getrouwd met een Engelsman maar ik leer hem ook Nederlands)
bol.com | Bumba Baby Besteksetje 2-Delig, Studio 100 | Speelgoed Kom op internet alleen deze tegen. Misschien een speciaalzaak voor servies/bestek?
Kinderbestek online bestellen | Lucardi.nl Geschenkartikelen, Kinderbestek online bestellen | Lucardi.nl
Zoiets? Oogaa vliegtuig lepel groen | Oogaa | Beeezz, de leuke kindermerken winkel Kan ook niet te diep in zijn mond komen.
Agus wat lief. Donkey products Kinderlepel vliegtuig Donkey Products Kinderlepel Brumm Brumm Deze zijn heel stoer.
Misschien overbodig en ik bedoel het niet naar maar laat je 'm aub niet met de lepel in zijn mond lopen? Mijn dochter heeft het bestek van Nijntje. Behalve de lepel die pik ik altijd in voor mijn toetje