'Blunders' van jezelf en irritaties over anderen via facebook

Discussion in 'De lounge' started by dochters, Oct 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    2,567
    221
    63
    Zo heb ik er iemand op die vooral heel erg graag wil dat ze ''orgineel'' is en dat dus d.m.v haar posts wil opdringen....

En ook posts plaatst die iedereen nieuwsgierig maakt en als je dan vraagt wat er is wil ze je wel in een ''pb-tje'' antwoorden....nou nou, alsof je tot een select groepje hoort die haar sores mag weten....zet dan niet zulke vage berichten op fb.

maarja, kan haar niet verwijderen, want ze past regelmatig op onze kat als wij weg zijn:D. (het is verder best een goed mens, maar die posts van haar zijn irritant!)

2. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Op sommige momenten staat vind ik leuk ook voor respect ofzo.. maar in dot geval nog niet gepast..

3. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

Jun 22, 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt haar updates verbergen van je tijdlijn, dat doe ik bij mensen die ik irritant vind en die ik niet kan verwijderen :D

4. Aylen

Aylen Niet meer actief

Oei.. hebben we even? Ik ben echt niet tolerant wat FB betreft. Er zijn ook maar weinig mensen waarvan ik níet alle berichten geblokkeerd heb. Ik wou dat ik mezelf niet zo snel ergerde aan anderen :(

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

En die walgelijke foto's en filmpjes van mishandelde kinderen, dierenleed en die ongein.. Vreselijk :x

6. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Als jullie je allemaal doodergeren, waarom smijten jullie die personen er dan niet gewoon af?
    Of waarom zitten jullie uberhaupt op Facebook als je je er toch maar aan loopt te ergeren?

7. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Ja, zo doe ik dat ook, heb ook een paar mensen zo ingesteld dat ik er geen updates meer van voorbij zie komen. Steeds een klaagzang, vage berichten (ik kan er niet over praten, maar ik ben nogal van slag...) of elke dag gemiddeld 5 foto's van hun kinderen of van die mensen die om de haverklap meedelen wat ze gaan doen, wat nu alles behalve interessant is: net de was gedaan, nu koffie drinken en dan de kinderen van school halen. Who cares?
    Oh, en dan is er nog eentje die het regelmatig over haar VWO-ers heeft, als het over haar kinderen gaat. Vraag me af of ze hetzelfde zou zeggen als ze LBO deden.

8. liesbet77

liesbet77 Actief lid

Dec 26, 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    ik ben al een tijd aan het overwegen om facebook te schrappen ... omdat ik er soms helemaal niet happy van word eigenlijk. Er zijn zo van die kennissen die constant aan iedereen willen laten zien hoe populair ze wel niet zijn, welke feestjes ze wel niet doen, die naar elkaar (terwijl iedereen dat dan kan lezen) laten weten wat voor gewéldige vriendinnen ze elkaar vinden en hoe leuk het feestje wel niet was ...

tzal wel aan mij liggen maar ik ga me dan geweldig saai en onpopulair voelen....

verder : echt ergeren doe ik me er niet aan maar ik snap niet waarom sommige mensen hun leven zo willen etaleren, ik post misschien één keer per maand eens iets ...

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Schuldig :D

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Enige wat ik me kan bedenken:

foto's van mishandelde dieren en mensen. En ik heb ooit een x iemand gehad die zei: je klikt nooit op "vind ik leuk" dus dan ben je geen echte vriendin. Nou als dat vriendschap voorstelt dikke doei dan!

Verder ben ik erg makkelijk wbt het verwijderen van mensen en doe dit ook regelmatig.

11. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

Apr 14, 2010
    775
    0
    0
    Ik irriteer me aan mensen die echt alles plaatsten inclusief foto's de hele dag door, het idee dat je de hele dag bij ze op visite bent.
    Foto van het ontwaken met kids in bed, ontbijtje, spelletjes, lunch blaablaablaa .. Geniet er lekker van denk ik dan en zit niet de hele tijd te facebooken! ;)

Of een status als "Nu in het ziekenhuis.." of "Op de dokterspost"
    *zucht*

12. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    dat is de reden geweest dat ik mijn hyves account heb opgezegd.

Ik had een statusupdate gedaan dat ik een vmk had gehad.
    dan drukken je vrienden op de respectknop en wensen je sterkte, das allemaal heel lief van iedereen ;)
    maar als je dan je email opent, krijg je van hyves zelf de notificatie dat je "eindelijk" eens respect verdient hebt. :x grrr....
    dat schiet op zo'n moment even in het verkeerde keelgat.

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

:)

Valt bij jou nog wel mee hoor, ligt me meer aan de persoon denk ik :p

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Per ongeluk op de vriendschapsverzoek klikken, gebeurt mij toch wel regelmatig :/

En verder stel ik mijn FB zo in dat ik "nutteloze" dingen niet zie. Ook kan mijn schoonfamilie mijn statusupdates niet zien, de klik is er na al die jaren nog steeds niet.
    En een beetje privacy vind ik wel prettig.

En enge plaatjes, daar houd ik niet van. 1 keer kan het gebeuren.
    Maar als ik toch vaker iets engs zie, dan verwijder ik ze.

15. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Precies, ik laat ook liever anderen hiermee het schip in gaan...!

:D

16. Genoeg irritaties.. ik scroll dan ook meer vluchtig over onboeiende updates. Zit er eigenlijk alleen op voor als er een keer echt iets boeiends gebeurt.
    Mijn SM en haar zussen zijn verschrikkelijk klef, daar word ik ook wel gek van.. probeer het nu maar te negeren.

17. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Da´s klef voor de show... moet je gewoon doorheen prikken, heel facebook staat er vol mee.
    Heb zelf geen facebook maar mag stiekem even meegluren met die van mijn man. Ben blij dat ik daar geen account heb.

18. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

Sep 21, 2013
    250
    0
    0
    Erg irritant inderdaad; ouders die alleen maar aan het pronken zijn met hun kinderen. Hoe geweldig ze het op school doen, wat voor intelligente opmerkingen ze maken... Allemaal om de indruk te wekken dat hun kinderen slimmer zijn dan gemiddeld.

Wat ik ook superirritant vind, is wanneer mensen een hoax van 300 jaar geleden gaan delen en in de volle overtuiging zijn dat het "echt waar" is :(
    Oh, en van die stomme plaatjes met teksten er in waar dan spelfouten in staan...

Maar verder is Facebook wel leuk hoor :D

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat is nog het ergste, ik kan genoeg vinden om over te zeuren maar ik kan er niet zonder :D

20. fayenne

fayenne Bekend lid

Sep 3, 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Ohh ik maak mij erg schuldig aan veel foto's op fb plaatsen van mijn kinderen en ja ik vermeld ook heel trots wat voor goede cijfers ze halen :D .... mochten mijn vrienden dat vervelend vinden mogen ze mij deleten het is mijn pagina en daar doe ik mee wat ik wil ;)

Ik kom trouwens geen klef gedoe tegen op mijn fb ;) wel dat plaatje van mijn man is geweldig, een harde werker bla bla bla ja die is wel klef ja :p die mag ik ook absoluut nooit posten van me man haha!

Share This Page