Gisteren liep ik in alle haast door de supermarkt snel alle ingrediënten te kopen voor pannekoeken. Loop ik naar de kassa knal ik tegen een enorm lekker ding op! Knalrood dat ik werd, kon nog maar net stotterend sorry zeggen, waarop hij ook nog eens zei "nee was mijn fout" Wat zijn jullie grootste blunders?
Tijdje terug liet ik een fles wasverzachter vallen bij de kassa, naturuurlijk kapot en precies op zo´n punt waar iedereen langs moest. Kwam er een miepie die er water overheen gooide, natuurlijk werd het nog veel erger! Kwamen ze met zo´n machine om de vloer schoon te maken, lukte ook bijna niet meer omdat het 1 grote glibberboel was geworden en de bedrijfsleider ging bijna onderuit haha. Ja dat was wel een blunder te noemen hihi.
Haha, wat een sufmuts, water er over heen gooien! Das nog veel dommer dan een fles laten vallen. Wie weet komt zij ook nog wel haar verhaal vertellen hier
Ik was laatst een heel verhaal tegen mijn man aan het vertellen in de c1000 maar hij was al lang ergens anders.. Mensen dachten volgens mij dat ik flink in mezelf aan het praten was haha!
Ik liep een aantal jaar terug in de zomer op mijn kittige schoentjes langs het overvolle terras van King Arthur in Utrecht toen de hak van mijn oh zo kittige schoentje stikvast tussen de klinkers bleef steken. Stond ik daar met 1 schoen, manlief liep vast verder onder het mom van "die ken ik niet" en ik kon op 1 schoen terug soort-van-hinkelen om mijn schoen te bevrijden. Best een blunder....
Enorm afgeven op mijn (ex) schoonmoeder toen ik op kraamvisite was bij mijn (ex) schoonzus.(ik was bij haar op de slaapkamer) Me niet realiserend dat de babyfoon daar aanstond en het oudergedeelte in de woonkamer stond waar .....je raad het al.... mijn schoonma zat op dat moment
Wow. Nu ben ik enorm benieuwd hoe degenen reageerden over wie werd geroddeld en die dit hebben gehoord.
uhmmm wel mijn moeder een hilarisch verhaal whoehaha pies elke keer nog bijna in mn broek van het lachen..... hele tijd geleden woonde ik op kamers in een studentenflat. op de 5e verdieping. woonde daar met zijn 6en, super gezellig!!! Mijn moeder kwam regelmatig langs met wat lekkers voor het hele huis, zo ook nu.... Een enorme mega pan met boerenkool.... We waren eerst nog even langs de ikea geweest, dus hadden best wat spullen bij ons, die enorme uit de kluiten gewassen pan, wat ikea spulletjes en mijn post... En toen... mijn moeder doet de deur open, loopt de balustrade op , glijd uit....... schrikt, en wil in een reflex de railing pakken om niet te vallen.. maar met dat ze dit doet, smijt ze die hele pan boerenkool inclusief mijn post en ikea postsorteervakjes over de railing naar beneden... we schrikken beide zo gigantisch dat we uit reflex allebei bukken.... en tegelijk tegen elkaar zeggen, kijk jij even of je een auto hebt geraakt!!! dus wij als 2 kleine konijntjes tegelijk over de railing spieken naar beneden of we iets zagen (best gevaarlijk ook nog, had wel iemand kunnen raken!!) Maar gelukkig was de pan precies tussen 2 autos gevallen.... spekjes lagen echt meterssssssssssss verderop nog.... en 1 brief van mij zat met een kledder boerenkool tegen een auto geplakt. hihihii. wij snel naar beneden om al die post te pakken en de pulletjes, want 1 witte auto was helemaal groen van de boerenkool van mn moeder HAHA wat zal die wel niet gedacht hebben... KLOTE STUDENTEN HIER, ALLES MAAR NAAR BENEDEN SMIJTEN whoehahaha maar nee het was mijn moeder.. mn moeder voelde zich zoooooo lullig dat ze bij mij binnen als eerst mn huisgenoot om zijn armen vloog, en die keek mij aan zo van, is dit normaal???? hihihihi geweldig... vergeet het nooit meer..
muis, ik lig echt helemaal in een deuk zie het hele verhaal zo voor me gebeuren hahaha. Heeft ze nog wel nieuwe boerenkool gemaakt voor jullie??????
hier ook wel eentje denk ik. Toen ik hoogzwanger was ( ff alvast een excuus schrijven hihi ) had ik een matrasje voor die kleine besteld bij de LEENBAKKER. Telkens weer als ik belde kreeg ik te horen dat het nog een paar dagen zou duren. Ik werd al wat pissig, want kon al snel gaan bevallen. We moesten een paar dagen later naar de praxis toe en daar zitten meer winkels. Ik ben dus vervolgens boos de KWANTUM ingelopen en heb even verteld dat ik nu dat matras wou hebben. Er was nog niet betaald dus ik reken af en loop naar buiten. Krijg ik een sms van de LEENBAKKER dat mijn matras klaar lag hihi. oeps foutje. Liefs
vorig jaar had ik nog een blunder, ik ging lichtelijk dronken naar het toilet en daar liet ik mijn broek zakken zonder onderbroek en ging zitten plassen. nu denken jullie dan heeft ze haar onderbroek nat geplast... nou het word nog erger... ik ben ook nog eens op een dichte klep gaan zitten!!! alles zat onder de urine, en wat ik dan nog het ergste vond (althans achteraf) dat ik niet thuis was maar op een verjaardag!!! nou ga maar eens over deze blunder heen hahahahah!!!
Samen met m'n moeder en oma naar de ikea. Na een uurtje lopen we terug naar de auto..... auto weg! *&#$%@^ weet toch zeker dat hij hier stond?? Ja en ja zeggen we met z'n allen. Ondertussen politie gebeld, die zouden er aan komen. Vriend en vader ingelicht, ook over de rooie natuurlijk. Belt de mevrouw van de politie terug: Misschien een hele rare vraag hoor mevrouw maar staat u niet op de verkeerde verdieping? VERDIEPING?? Hebben ze hier meerdere verdiepingen dan?? Uhhhh, blijf even hangen.... uhhhhh ja, ik zie hem al, bedankt voor de hulp. *schaam schaam*
geen blunder van mij maar wel een domme van mijn schoonmoeder... wij (mijn man en ik en onze 2 meiden)waren in het vakantiehuis van mijn ouders (zomer 2009 geloof ik). Schoonmoeder, schoonzus met partner (vrouw!)en de man van schoonmoeder kwamen ook 1,5 dagje. Ik voedde mijn jongste altijd liever boven, ook omdat schoonfam nogal luidruchtig kan praten,zocht altijd de rust op.. maargoed..zij waren buiten toen ik alvast naar boven was gelopen om te voeden (voor ze zo luidruchtig binnen zouden komen ) het is daar nogal gehorig in het huisje..nou..komen ze (schoonmoeder en man en de vrouw van schoonzus) binnen hoor..: schoonmoeder luid pratend: waar is 'Daantje' ? vrouw van schoonzus: boven denk ik. Schoonmoeder weer, oh, nou ben blij dat ik tenminste nog 1 leuke schoondochter heb, he (tegen de vrouw van mn schoonzus,noemde haar naam) hahahahaha (ontzettend luidruchtig en overdreven gelach...) meteen erna hoor ik vrouw van schoonzus: ssssttt..en schoonmoeder hoor ik ook iets mompelen en nog steeds zacht lachen, lach inhoudend... Nou, je wilt niet weten hoe ik me op dat moment voelde..mn buik,mn maag..voelde echt zo'n knoop...raar gevoel in mn keel.... bah, zo rot!!kon wel janken!waarom zegt ze zoiets?? en ze meent het ook nog hoor. Ik na het voeden lekker mn mn jongste meisje geknuffeld...en toch maar naar beneden ,alsof ik niks had gehoord...al had ik in gedachten om te zeggen: lekker gehorig is het hier he, je kunt zo alles horen wat er gezegd wordt,haha...maar heb dat maar niet gedaan. Mijn man en schoonzus hebben het dus niet gehoord(waren toen buiten met mn oudste meisje) Toen ik het mijn man vertelde zei hij: ach, heeft ze niet gezegd hoor...nou zeker weten van wel...en toen zei hij: ja maar meent ze niet hoor...ja zeker weten van wel, ik kon precies horen wat ze zei, en de manier waarop en ook de manier waarop het ging dta ze erachter kwamen dat het gehorig was en ik boven zat.. heel akelig..ik ben ook niet echt dol op schoonmoeder ofzo maar doen gewoon altijd normaal, de oudste gaat ook af en toe naar haar toe enzo..achja...nu weet ik hoe ze over me denkt he.. (al blijf ik dat moment rot vinden,hoe ik me toen voelde, ook al geef ik er eigenlijk niks om,het is nooit leuk als mensen zo over je praten)