Hallo Dames, Ik ben wel eens benieuwd.. hoeveel kinderen hebben jullie en val welk geslacht is het? Als je geen kinderen hebt of nog meer wilt kan je neerzetten hoeveel je er zou willen en wat je wens is van het geslacht ( als het maar gezond is weet ik, maar soms heb je toch een voorkeur ook al zou je dolblij zijn met het andere geslacht ) Ik zou graag 2 kinderen willen, een jongen en een meisje, of 2 jongens. Als het maar gezond is.. xx
Een zoon en een dochter. Misschien ooit nog eens een derde maar daar moet ik op het moment echt niet aan denken.
ik heb een dochter en ik hoop dat ik nog een dochter krijg. Voor mij zelf maakt het niks uit, maar ik heb het idee dat 2 zussen of 2 broers later meer aan elkaar hebben (als ze volwassen zijn). Nou ja, dat zie ik in ieder geval in mijn omgeving Maar een jongen zou ik voor mezelf echt heel erg leuk vinden, omdat je het dan allebei een keer mee maakt
ik heb 2 prachtige dochtertjes... van 1,5 en 2,5 jr.... ik zei net na de bevalling dat ik nog wel een kindje zou willen maar ik denk dat het nu wel goed is zo... al lijkt het me wel heel erg leuk om een zoontje te hebben ben dan zo benieuwd hoe hij er dan weer uit zal gaan zien.... maarja.... vind het druk zat zo... toen ik net zwanger was hoopte ik toch een beetje op een meisje.... en bij mijn tweede ook... maar als het een kereltje was geweest was ik net zo trots en blij hoor...!!
ik heb een jongetje en een meisje. Mocht ik ook weer een hele lieve leuke man tegenkomen, sluit ik een eventuele 3e niet uit... maar ik durf niet zo goed meer. Straks peert die man hem ook zodra de baby er is.
ik heb 2 kinderen, een jongen en een meisje, ik wou graag 6 kinderen, 3 jongens en 3 meiden.... maar meer kinderen als 2 mag niet vanwege mijn gezondheid dus het blijft bij deze 2 wondertjes.
Ik heb een zoon van bijna 9 en een dochter van 2,5...hoop in de toekomst nog mama te mogen worden van 2 kids geslacht maakt mij helemaak niks uit.
Wij hebben een (samengesteld) gezin met in totaal 1 meisje en straks 3 jongens . En dan is het mooi geweest!
Wij hebben 1 stoere knul en hopen in de toekomst nog een kindje te mogen krijgen. Geslacht? Maakt me niet uit.
Ik ben mama van twee dochters. Ik hoopte in ieder geval een meisje te krijgen en bij de 2e hoopte ik voor mijn andere dochter dat het ook een meid zou worden, omdat er zo weinig leeftijdsverschil in zit leek me dat leuk voor elkaar. Voor mij maakte het niet uit. Meisje vond/vind ik geweldig en jongetje zou ik ook geweldig hebben gevonden. Nu 2 meiden dus en een 2e misschien nog eens over een jaar of 7 (vooral mijn idee, niet die van vriend. Hij durft niet zo goed meer na mijn heftige zwangerschapsvergiftiging) maar ik denk ook dat we het hierbij houden. Wij zijn gezegend met 2 gezonden kids en daar zijn we mega gelukkig mee
Ik heb een dochter en een zoontje en ik hoop over een paar jaar nog een meisje te mogen krijgen. Maar een jongetje is natuurlijk ook welkom ! Als je echt alleen een meisje wilt moet je er niet aan beginnen. Maar voorlopig hoef/mag ik me nog niet met nummer 3 bezig houden, minimaal een jaar wachten door de ks. Zou het ook niet willen nog.
Hier een samengesteld gezin met 2 meiden. (11 en bijna 3) We zouden er zeker nog ééntje bij willen, als ik zou mogen kiezen een jongetje maar als het gezond is ben ik al superblij.