Blunders

Discussion in 'De lounge' started by Lovely83, Feb 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    OMG :D En toen??? :p eerst heel de wc geboend?

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    Ah zie hier het antwoord ;)

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Net nog een grote blunder. Omdat ik zwanger ben heb ik als ik thuis ben vaak mijn broek los. Ik had net dus mijn broek los en mijn rits wagenwijd open. Ik heb een harembroek aan. Mijn buurman stond op het raam te kloppen dus ik zonder na te denken de deur open doen met mijn broek op half 11... Ik had ook nog een kort jasje erop aan.

We wonen hier pas 2 weken en dit is de 2e keer dat ik de buurman zie. Hij wilde weten of we problemen hadden met het water omdat ze de wc niet door konden trekken en de afvoer het niet deed.

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    ik sliep ooit eens bij een vriendje en was toen erg dronken (was toen 15) en snachts moest ik opeens overgeven maar de wc was beneden. ben toen kotsend naar beneden gelopen en de volgende dag riepen zijn ouders ons beneden. bleek dat ik de muren rondom de wenteltrap had onder gekotst.
    allemaal rode strepen van de wijn. ik wist niet meer waar ik het had.

ze waren erg boos overigens.....

daarna was de verkering over...

5. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    geweldig! nu kan ik vrolijk gaan slapen!:D

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

looool hahaha

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    whahahaha:D

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    Blunderen. mmmmm ik blunder nogal vaak. Hier een paar.

een keer was ik op mn werk bezig appelkruimelvlaai uit te delen. Ik hield de doos iets scheef terwijl ik een puntje wilde pakken. Schuift de hele taart uit de doos, zo in een collega haar handtas die openstond.

Of s'ochtends op je werk aankomen en je collega liggen dubbel van het lachen. Blijken de wasknijpers nog op mn blouse te zitten op mn rug. Had ik niet gezien toen ik s'ochtends in mn haast te blouse van de lijn rukte.

Offeh die keer dat ik aardappelpuree wilde maken. Ik had mn moeder altijd iets met een mixer zien doen. dusseh toen de aardappels gekookt waren ik deze afgieten, wat melk erbij en hop de mixer aan. Knallen toch al die aardappels uit de pan. Ik mn moeder gebeld, hoe doe je dat toch altijd. Blijk dus dat ik een stapje gemist had. Ik had ze eerst moeten stampen en dan pas mixen. Mn man heeft erg moeten lachen. maar ja die moet wel vaak om mij lachen want ik ben absoluut niet handig in het huishouden.

Toen ik voor het eerst op mezelf woonde had ik na een half jaar een nieuwe stofzuiger gekocht, want hij zoog niet goed meer. Ik vertelde dat toen aan mn moeder dat ik een nieuwe stofzuiger had gekocht. Vroeg zij aan mij of ik de stofzak wel had gewisseld. he wat??? Zit er een zak in dan??

Offeh samen met je moeder een stuk fietsen en dan keurig je hand uitsteken en je moeder van der fiets slaan.

ach zo kan ik nog wel doorgaan. Bij mij is het leven nooit saai. grijns.

9. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    hahahahaha die boerenkoolblunder vind ik toch echt het toppunt! Volgens mij heb je die hier wel eens eerder verteld!

Laatst mijn zoontje weg gebracht naar het kdv. Omdat ik nogal lang bleef hangen, hang ik daarna behoorlijke haast om weg te komen, naar m'n werk. Ik hoef maar 5 min te rijden, maar als ik de brug tegen heb...dan heb ik dus dikke pech. Ik dus hard naar de auto gelopen, stap snel in, wil de sleutel in het contact steken.......zit ik aan de passagierskant. Dus snel weer uitstappen en aan de goede kant gaat zitten, in de auto die tegenover me stond, zat dus nog een man. Die zal wel gedacht hebben...:)

Ik blunder de laatste tijd ook nogal op de fiets vind ik. Ik heb een redelijk nieuwe fiets, met een bel in m'n handvat. Als ik dan weer weg wil fietsen bij het stoplicht, gebeurd het nogal vaak, dat ik dan perongeluk bel. Dan moet je die mensen voor me toch eens kwaad zien kijken, als ze denken dat ik voor hun bel...:)

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    3 jaar terug ben ik met een goede vriendin naar de huishoudbeurs geweest...kregen we een trollytas bij een bepaald product. Hadden de hele tas volgestopt, zodat we makkelijk zouden kunnen lopen.......dachten we.. ;) d]De hele dag sjouwen, zere armen etc, want de tas was zo zwaar! We wisselende elkaar steets af. Eindelijk ergens op de grond gaan zitten, omdat de zitplekken bezet waren. Zagen we tot onze grote verbazing dat we de hele tijd met de wieltjes naar boven hebben gelopen. De onderkant van de trollytas was helemaal doorgesleten. Hebben ons kapot gelachen....en lach er nog steeds om! Wat moeten de mensen wel niet gedacht hebben die ons zagen! Whahaha. (logisch dat het zo zwaar was!!!;))

11. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    mijn blunder van de week....:p

wilde pinnen doet mijn pas het niet... dus ik probeer in te loggen bij internetbankieren... lukt ook niet en er staat neem contact op met je bank...

ik dacht dus dat mijn rekening geblokkeerd was ofzo...
    bel ik naar de klantenservice, zegt die man mevrouw kijkt u eens even naar de geldigheidsdatum van uw bankpas.... hmzzz ik kijk en staat er 31-01-2011............

hmm oh oke bedankt meneer... :p

bleek dus dat er een nieuwe pas onderweg was...

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Hahaha ik heb hier echt enorm om moeten lachen!:D

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    :D:D:D Hier moest ik echt om lachen.

En het allebei gewoon niet merken :p

Als ik jullie had gezien (was daar niet) had ik jullie wel even aangesproken hoor :)

Wel zonde van de trollytas ;)

14. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    hahaha, geweldig!

15. pisum

pisum Fanatiek lid

Dec 31, 2007
    4,492
    7
    38
    Groene Hart
    oooomg ik lig echt dubbel van het lachen hier, ik kom niet meer bij :D

16. Jenala

Jenala Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    1,906
    60
    48
    Ik ging vanacht de fles maken voor onze kleine meid, zie ik ineens de hond mij aankijken vanuit de gang. Onze hond ligt 's nachts altijd in haar bench en ik wist zeker dat ik haar erin had gedaan voor ik naar bed ging. Dus ik liep de huiskamer in en ik zag dat de bench netjes dicht zat.
    Was de hond er waarschijnlijk weer uitgelopen terwijl ik met mijn man stond te praten, en ik heb dus gewoon zonder te kijken het deurtje dicht gedaan. De hond had heerlijk op de bank gelegen:D

17. Only me

Only me Niet meer actief

Afgelopen vrijdag was ik druk bezig met het huishouden. Ik was weer eens te lui om boven een nieuwe emmer met sop te maken voor de badkamer, dus ik dacht: "ik loop met degene die ik net heb gebruikt de trap even op! Had enkel de keuken gedweild, dus de badkamer kon nog makkelijk van dat soppie :) Je voelt m al aankomen, met een volle bak sop, en een dweil naar boven lopen..

GLIP!! Al mijn jassen zeiknat, de deurmat die ik uit kon wringen en bovendien pijn in mijn stuitje! Gelukkig had ik nog maar 3 treden gezet hahaha.

Het enige wat ik beneden hoorde was "LEO"!!! Dat is mijn bijnaam (Lomp En Onhandig) hahahaha. Hij kwam wel helpen hoor :)

En vorige week ging ik zuurkool maken, dus ik pak de mixer, maar was eerst vergeten de aardappels te stampen. Dus slierten zuurkool, aardappel en melkresten kon ik de volgende dag van het plafond schrapen.

Maar het ergste. Vorige week boodschappen aan het doen... Vriendlief liep door met de kar, en ik zag hem zo gaan in mijn ooghoek. Vervolgens wilde ik wat laten zien, en ik kletste dus wat door, maar ik kreeg geen antwoord :) Heel vreemd!
    Ik pakte dus zijn hand, en zei: Wat sta je daar nou schat, kom nou mee"....

Zegt de vreemde man: "Is goed hoor meisje, waar gaan we heen?"
    Zijn vrouw lag helemaal dubbel, en mijn vriend pieste zowat in zijn broek achter me!!

18. susy26

susy26 Niet meer actief

haha erg grappig zeg om die verhalen te lezen, haha...

19. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Heb een hele domme blunder gemaakt. Een mailtje verstuurd gisteren naar een ander collega via de verkeerde mailbox. Er stond in dat een ander collega uren boekt terwijl die niet gewerkt heeft. Drie keer raden wie dit mailtje heeft gelezen, inderdaad mijn bazin.....

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Oeps!:$ En heeft je bazin wat terug gestuurd?

Share This Page