We kwamen er vanmorgen dus achter, dus ik gelijk iemand gemaild die eigenlijk die mailbox beheerd. Maar hij had de mail niet gelezen. dus ben maar naar haar toegegaan. Zei tegen haar: heb jij een mail van mij gelezen die ik via de verkeerde mailbox heb gestuurd? Ze zei ja en ik ben hier niet zo blij mee. dus zei al van ja dat begrijp ik, stom van mij en dat ik niet wist wat ik moest zeggen. Ze was wel blij dat ik zelf naar haar toe was gekomen. Maar goed ik voel me knap lullig. Eigenlijk moet ik dat niet doen, want mijn andere collega neemt heel vaak verlof op, als de bazin er niet is en boekt dan zijn uren als gewerkt. De uren worden hier namelijk niet gecontroleerd. dus ja dan hou je een flink aantal verlofuren over aan het eind van het jaar. Het is alleen erg lullig dat ze via mij er achter komt. Iedereen praat er wel over op het werk, maar niemand durfde iets te zeggen tegen de bazin
Nou dan is het eigenlijk maar 'goed' dat je bazin het mailtje had gelezen. Weet ze het toch en je hebt het niet opzettelijk gedaan
Nee is zo maar goed ik mag natuurlijk niet in zijn uren kijken.... Dat is dus wel goed fout van mij. Maar goed ik probeer me schuldgevoel van me af te zetten. Hij bedonderd de boel en niet ik, het is alleen lullig dat ze er zo achter komt .
Ik ben erg goed in blunders maken en ineens schiet me er 1tje binnen. Ik heb tot voor kort gewerk in een verpleeghuis. Ik had volgens mij avonddienst in het weekend, en dan waren we meestal nogal gaar. We werkten altijd met een leuke club. Ik was even naar mn collega's gelopen om te vragen hoe ver zij waren en ik hoorde ze praten over blaasontsteking. Dus ik zei ineens heel hard ja als je seks hebt gehad moet je daarna even naar de wc gaan. Dus iedereen begon te lachen en ik had zoiets van wat is er..?? Bleek dat er dus nog familie in de woonkamer zat, maar ik had die man helemaal niet gezien (oudere man) Hahaha echt ik was mega rood, maar liet me niet kennen en bleef gewoon staan. Haha nou uiteindelijk gingen ze mee even wat drinken op een ander huisje, maar ik heb het de hele avond aan moeten horen.