Blunders...

Discussie in 'De lounge' gestart door Smoeltje, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Deze is gisteren gebeurd, door mijn man notabene.

We stonden bijd e bushalte en kwamen de buren tegen.
    We wonen hier nog niet zo lang en ik kende ze nog niet.
    Wist al wel dat de buurvrouw zwanger was.

Afijn, voorstellen en een beetje kletsen over de zwangerschap.
    vervolgens lieten ze vol trots hun 3D echo's zien van het kindje.

Deze hadden als trotse aanstaande ouders allemaal in een fotoboekje gedaan....zo'n klein plastic boekje met een standaard fotootje op de voorkant.
    Ik doornemen met manlief, toen we uitgekeken waren het boekje dichtgeklapt.
    Zegt mijn man: goh, zijn voetjes zijn al wel helemaal volgroeid voor zo'n ukkie en wees daarbij op de afbeelding op de voorkant van het boekje..... :rolleyes:

2. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Leuk overigens al die persoonlijke blunders...hihihihi...zit met een stomme grijns hier achter de laptop. :p

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lig echt in een deuk..ga diep nadenken!

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Blunder met vriend en hond...

We hebben een vijver in de tuin en me vriend heeft hem afgemaakt met hout enzo... daarvoor moesten de schuttingen weg ... de vijver grenst aan de buren. Hij eenmaal klaar dus de schuttingen moesten terug... nou staat mijn hond toevallig op die rand van de vijver te treuzelen... me vriend ziet niks en denkt waarom lukt het me nou niet om die schutting terug te zetten hij duwen en duwen en toen was het PLONS... jaja me hond kreeg zwemles (deze heeft ie nooit gehad) je kunt dus nagaan hoe gestressed onze hond in de vijver lag... laat staan hoe de vissen zich voelde met zo'n olifant in hun midden!

Groetjes! Bij het zien kwam ik niet meer bij van het lachen...

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Nou hier komen mijn blunders.

1. Schijnbaar mis ik altijd de lantaarnpalen op straat en weet ik het voor elkaar te krijgen om er tegenop te lopen.

2. Met volle wasmand de zoldertrap oplopen en net zo hard uit te glijden en alle 13 treden te voelen. En blauw dat mijn kont was!

3. Op hakken de deur uit gaan, hak breekt af en elvira ligt midden op straat.

4. Een vunzig Smsje naar de verkeerde persoon sturen. Ik schaamde me natuurlijk kapot .

5. Iets uit de vriezer pakken en laten vallen om weer omhoog te komen en keihard mijn hoofd te stoten aan de punt van de vriezer deur. Resultaat hersenschudding.

En met dit soort dingen kan ik nog wel even doorgaan. mannetje noemt me dan ook altijd lompie. Maar ja zolang ik erom kan blijven lachen!

Groetjes,
    Elvira

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja ja...van je vriendin...AHUM...... ;) ;) grapje hoor! :)

7. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Deze is van toen ik 7 jaar was en nog in Marokko woonde.

Mijn vader was bezig om ons over te laten komen naar Nederland.
    Ik moest dus foto's gaan maken voor het paspoort in de grote stad ( een dorp 10 km verderop).

Achterop bij mijn oom op de brommer erheen dus en foto's gemaakt en eerste keer coca cola gedronken.

Enfin...daarna weer terug naar ons dorpje.Die dag was het marktdag.
    Dan trekken vrachtauto's vol met mensen naar het betreffende dorp.

Wij reden dus op ons klein gammel Yamahaatje op een stoffig weggetje en daarachter reed zo'n gevaart van een vrachtauto bomvol mensen.

Ik gilde naar mijn oom: hij gaat ons verpletteren.
    Mijn oom: stil, niet zo wiebelen...straks liggen we er inderdaad onder als je heen en weer gaat.

Ik dacht: verrek, ik wil nog lang niet dood en hopla, sprong van de rijdende brommer en rende het veilige veld in.

De mensen op de vrachtauto kregen de schrik van hun leven en mijn oom ook.

Nadat hij mij van het veld had geplukt heeft hij mij met een doek aan zich gebonden de hele reis terug. :(

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    haha, ja heus! toen ik haar vertelde dat ik haar mooie verhalen even had gedeelt kreeg ik meteen een proest: 'naja, lekker dan, dus ik ben blond voorgesteld?' hihi

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm wij hadden gister wel een eh.. tja.. blunder zou je het wel kunnen noemen :)

mijn familie weet nog niets van de zwangerschap.
    gister waren we bij opa en oma op bezoek
    grote moeite om ons beider mondje te houden.. ook omdat we het nieuwe huis gingen laten zien
    maarja.. dus niets konden zeggen over wat e met dat ene kleine kamertje gingen doen :)

wat papieren van het huis met plattegronden en plaatjes meegenomen
    en iedereen natuurlijk erg geinteresseerd.

na een tijdje vroeg ik me af waarom mijn oom steesd zo naar me zat te staren.
    ken de man al jaren.. en dat ben ik niet van hem gewend eigenlijk.
    normaal observeert hij van een afstandje en hoor je hem weinig.
    nu leek hij wel totaal gefocussed op mij.. snapte er niets van

maarja.. maar gewoon genegeerd...

lopen we de deur uit
    zegt job: volgens mij weet je oom het
    dus ikd acht nog (hoe naief?) hij kan toch geen gedachten lezen?

bleek nou.. de plattegrond waar hij naar had zitten kijken stond levensgroot op de achterkant: KIDSROOM
    plus de inhoud en wat het zou gaan kosten :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

overigens weet ik zeker dat hij niks gaat zeggen tot we het zelf zeggen
    maar in het rijtje blunders.. past hij prima

10. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Jaa hier ook ;)

Haha Clau, dus je moeder snapt ook zoveel van auto's :D

Haha saskia, dus nu weten ze het? jeetje hahaha.
    haha smoeltje, die opmerking van je man. :D

Tellen stomme opmerkingen ook?

Afgelopen zaterdag in de ikea.. we lopen met onze kar naar buiten, vlak voordat we buiten zijn in zo'n afdakje, daar stonden nogal wat mensen onder aangezien het regende... rechts staan de karretjes met die leuke autootjes voorop voor de kids.

Ik zeg zo tegen mn vriend, goh wat leuk, ze hebben ook tweeling karren, steek mn hand uit om er even mee heen en weer te rijden..
    Mn vriend : Nee sen, ze staan gewoon dicht tegen elkaar aan, (ik drukte dus gewoon 1 kar vooruit de ander bleef mooi staan)

Oh uh, (al die mensen lachen onder dat afdakje) het was wel een goed idee geweest van ikea als het wel zou bestaan heb ik er maar achteraan geflapt (om dan toch niet zooo dom over te komen)

Oh schiet er nog 1 te binnen.. Senna gaat klussen, verven wil nog wel.. maar er moest ook iets gekit worden. Goh dat kan ik ook wel. Senna naar de bouwmarkt, met behulp van bouwmarkt meneer kit gevonden en gekocht. Thuis, wat denk je, ik maar knijpen in die fles, komt niets uit.
    Nou ik dat kitding maar eens nader bekeken, en ja hoor, ik kom tot de ontdekking dat je volgens mij op de achterkant moet drukken.. warempel met een heleboel geduw op de achterkant komt er iets uit.
    Niet veel en je moet echt hard drukken.. nee zo kan ik niet werken. Deze kit is vast niet goed meer, ik leg de kit aan de kant en ga met iets anders verder.

Vriend is thuis. Goh ik wou kitten. Maar de kit is kapot ofzo, er komt niets uit.
    Schat, doe mij eens voor dan hoe je dat gedaan hebt.. ik voor doen, vriend komt niet meer bij.
    Schijn je zo'n kitspuit ding nodig te hebben, waar je de kit op kan zetten.

Als die man van die bouwmarkt dat er nou even bij verteld had :evil: hoe moet ik dat nou weten?

11. suiske

suiske Actief lid

21 dec 2006
    104
    0
    0
    OO ja van die stomme opmerkingen kan ik ook maken.
    Laatst toen het zo gesneeuwd heeft stonden we voor het stoplicht en ik dacht bij mezelf goh ik dacht dat de rand van het stoplicht zwart was, maar deze waren wit. Dus ik zeg tegen mijn man 'he kijk hier hebben de stoplichten witte randen best grappig'. Hij kijkt me eerst eens aan zo van meen je dat nou. Ik zeg ja kijk dan ze zijn toch wit. Begint mijn man keihard te lachen en zegt schat het sneeuwt buiten!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jaaaaaaaaah ik weet er ook nog 1!

Vorig jaar op mn werk.. Wij hebben n smalle gang naar de productieruimte waar voorheen n kopieermachine achter n muurtje 'verstopt' stond, deze was al n tijdje weg en Patries vond t leuk om mensen te laten schrikken. Bijna alle collega's hebben hier wel een rolberoerte van gekregen hihi. Naja.. niet dus alleen collega's :oops: ..

Op n keer stond ik me al te verkneukelen bij t feit dat ik mn beste vriendin s heel erg zou laten schrikken (want zij beweerde dat zij nergens van schrok), ik dacht.. moet jíj s opletten.. Ik hoorde idd voetstappen aan komen (dacht écht dat zij t was) en ik riep keihard boehhhhhh, bleek het een klant te zijn, en ik liep snel met n rooie harses weg. Owh wat errug..!

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahahahaha, ik lig echt helemaal in een duek hier!
    Ik heb ook nog wel een blunder van een paar jaar geleden (deze krijg ik trouwens nog steeds op mijn brood :) )

- Het was zaterdagnacht; stappen met vrienden!
    Thuis al flink wat 'voorgedronken' en het beloofde een gezellig avondje te worden. Eenmaal aangekomen zat de sfeer er al goed in! Lekker muziekje, gezellige drukte en een tafel gevuld met drank!
    Er was een nieuw drankje op de markt gebracht (weet zo niet eens meer welke) en dat leek mij ook wel wat! Ik dus naar de bar toe om zo'n drankje te bestellen! Drankje was inderdaad errug lekker! Een vriendin van mij kwam naast me staan en vroeg wat het was. Ik dus uitleggen en vertellen dat ze die echt moest gaan bestellen want hij was LEKKER!
    Ik moest behoorlijk schreeuwen want de muziek stond knetterhard.
    Op het moment dat ik dus schreeuwde naar mijn vriendin: Deze moet je echt halen! Kost maar 4.... (en toen stopte de muziek) PIK!
    Ik schreeuwde dus keihard PIk op het moment dat het rete stil was in de ruimte... Ik bedoelde natuurlijk PIEK! :oops:

- Deze is van zo'n 3 weken geleden: Ik was met mijn vriend boodschappen wezen halen. Op het moment dat we de boodschappen in de auto hadden geruimd en weg wilden rijden, reden er weer een paar van die aso's voor de winkel die denken dat de weg van hun alleen is.... :rolleyes: Geérgerd mopper ik van me af dat sommige mensen écht géén auto kunen rijden! Ik zet de auto in mijn achteruit en mopper nog wat op die 'wegmisbruikers' Al mopperend knal ik tegen een auto aan die ondertussen de auto achter mij geparkeerd had.... :oops:
    Mijn vriend lag compleet in een deuk en stopte mij dus ook in de categorie 'mensen die écht geen auto kunnen rijden'..... :)

14. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik heb een aantal jaren geleden in een kledingzaak gewerkt als weekendhulp en we moesten de klanten daar altijd persoonlijk advies geven en helpen , dus op een gegeven moment komt er een vrouwtje van een jaar of 35 binnen en gaat kleding passen ..... ik begin tegen haar te lullen en ik vroeg aan haar hoelang moet je nog ( ze zag eruit alsof ze 7 maanden zwanger was , en echt alleen haar buik was flink ) .. vraagt ze hoe bedoel je , dus ik zeg je bent toch zwanger ? Nee hoe kom je erbij antwoorde ze :oops: :oops: al mn collegas kwamen niet meer bij van het lachen maar ik zou het liefst van de aardbodem verdwijnen ... zooo erg

15. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Eigenlijk niet zo'n slim idee om dit op mijn werk te lezen de tranen staan in mijn ogen van het lachen en moet nog oppassen dat ik gen geluid maak bij het lachen. Zal ook eens even gaan denken of ik er wat kan vinden.

16. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Hihihi! :D

Ik heb er ook eentje, net door m'n collega gezegd!

Een andere collega is zwanger en dat heeft ze vorige week bekend gemaakt. Mijn ene collega (zit bij mij op de kamer) had vorige week vakantie, maar was wel 1 dag op kantoor. Zo net vroeg ie aan mij of er nog leuke roddels waren. Dus ik zeg dat die ene collega zwanger is. Zegt hij: Ja, dat weet ik, daar was ik bij! :D
    Ik kwam niet meer bij van het lachen! Heb gezegd: nou, dan heb je een hoop uit te leggen, daar zullen jouw vrouw en haar man wel niet zo blij mee zijn als jij daar bij bent geweest!

Hij bedoelde natuurlijk dat hij er bij was toen het werd verteld! :D :oops:

Groetjes Mausje

17. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    heheheh

18. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Ik heb er een en krijg alweer een rood hoofd nu ik het wil gaan schrijven.

Een tijd geleden heb ik een sollicitatie gehad en na die sollicitatie moest ik naar de trein lopen. Dit was iets van 10 minuten. Net tussen de buien door kon ik bij het perron komen. Sta ik bij het perron en wil ik een kaartje kopen begin ik ineens zomaar uit het niets in mijn broek te plassen. Nou ik natuurlijk heel snel om me heen kijken of niemand het zag en snel ergens anders gaan staan. Tot op dit moment snap ik er nog steeds niets van ik hoefde niet eens naar de wc voor mijn gevoel maar mijn blaas zei iets anders. gelukkig was de straat nat en kon ik ergens tegen een muurtje gaan staan. Ik mijn schoonzusje gebeld die woont gelukkig vlakbij en die heeft me opgehaald. Snel gedoucht en ander kleding aangetrokken. Schaamde me echt helemaal dood. Uiteindelijk heb ik het maar op de zenuwen gegooid zou het anders ook niet weten :oops:

19. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Ik zit me hier suf te lachen :)

Het zal waarschijnlijk niet m'n grootste blunder zijn (ben namelijk altijd nogal onhandig), maar de eerste die me zo te binnen schiet.

Een aantal jaren geleden waren we op vakantie op Kreta en 's avonds waren we een barretje in gedoken.
    Toen we weggingen hadden ze de deuren naar het terras dicht gedaan en dat waren van die leuke volledig glazen deuren.
    Dus ik loop daar vol met mijn kanis tegen die glazen deur aan. :oops: En die mensen daar buiten maar lachen.

20. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik heb er ook nog een,

Een jaartje geleden wou ik gaan klussen dus ik haal verf voor tegen de muren maar ik ben niet zo heel snel dus die verf heeft een paar dagen achterin mn auto gestaan .... dus ik open de achterklap van de auto en jaa hoor een heel blik verf door mn auto heen .... dus ik als een gek naar de gamma en flink zitten schelden en tieren dat hun dat blik open aan mij hebben meegegeven , met als gevolg dat ik een gratis autoreiniging kreeg en een nieuw blik met verf ....

dus ik zit dit verhaaltje savonds tegen mn ouders en zusje te vertellen en mn zusje begint keihard te lachen , dus ik vraag wat lach jij nou dom .... uhhhh zegt ze het kan ook mijn schuld zijn want ik heb ff de deksel opengemaakt van dat blik om te kijken wat voor kleur het was en heeel misschien niet goed gesloten :confused: :confused:

ben nooit meer bij de gamma geweest :)

Deel Deze Pagina