Genante herinnering: Druk "bezig" zijn met je vriend, en dan komt je beste vriend doodleuk naar binnengewandeld om zn jas te pakken (lig je daar in je nakie , kon wel janken van schaamte). Of hetzelfde, maar dan dat het broertje van je vriend naar binnengewandeld komt omdat er telefoon was voor mn (ex)vriend .... Heb me naderhand wel helemaal doodgelachen van de spanning...maar toch . Nog een: Hormonen lopen hoog op en jij en vriendlief besluiten de bosjes op te gaan zoeken. Geschikt plekje gevonden, ver van de bewoonde wereld (wilden natuurlijk niemand tot last zijn), uit de kleren en gaan met die banaan. ...Totdat er ineens werd geroepen: Vet geil, ga door man! Wij wisten niet hoe snel we weg moesten komen :bloos: . (Erg he?). Ik heb nog nooit zo hard gerend . Ook hebben we een keertje om half drie so'cohtens "Sex on the beach" in de praktijk gebracht... Geloof me, je vrijpartij valt letterlijk in het water op het moment dat er precies op dat moment twee mensen besluiten hun honden uit te gaan laten op het strand.... .
hehehehe dat is ook zoo genant .... of je bent bezig in de auto en er staat ineens een compleet leger om je auto heen helemaal gecamoufleerd en genietend van het uitzicht , dan weet je ook niet hoe snel je weg moet rijden ( NAAKT )
hahahaha...heb pijn in mijn kaken van het lachen....dit is zo komisch! Ik ga nadenken of ike r nog een ken, vast wel! Ja, ja ik heb er al 1. Een paar jaar terug kreeg ik last van een verkeerd behandelde voortand. Gevolg: voortand moest eruit, en ik zou een brug krijgen. Maar die moet helemaal op maat gemaakt worden etc. en dat duurt wel even. Dus ik moest 2 dagen zonder voortand.Ik heb me direct ziek gemeld en loop terug vanaf de tramhalte naar huis ( ong. 15 minuten lopen) en ik hoopte geen bekenden tegen te komen. Na 5 minuutjes lopen komt er iemand die ik niet ken op mij af, die wilde de weg weten.....ik dus met mijn hand voor mijn mond uitleggen en volgens mij had diegene er geen bal van begrepen zo afgeleid door mijn hand voor mijn mond. En alsof de duivel ermee speelde diende nr. 2 zich vlak bij mijn woning aan, ook iemand die de weg wilde weten. Dit keer liet ik de hand maar achterwege....maar die man zat me met verschrikte ogen aan te kijken ik kon em zien denken: 'junk'? of in elkaar geslagen door haar vent? Ik was blij toen ik thuis was.
En deze is ook zoooooo typisch mij: Tien jaar geleden woonde ik een stadsdeel in Amsterdam. Voor de deur kom ik een Marokkaanse vrouw tegen die mij vroeg haar te helpen.Ze was op zoek naar een huisarts en die zou op dat en dat adres zitten. Behulpzaam als ik was ging ik mee zoeken, op een gegeven moment zaten we in een ander stadsdeel...zo erg was het dus. Vervolgens wist ik het ook niet meer en excuseerde mij. Terug aangekomen thuis zag ik ineens een bekende straatnaam....bleek het die straat te zijn die de vrouw zocht. De straat achter mijn straat..... Ja enorm blundergehalte ik weet ut.
Hahaha wat een verhalen zeg... Ik maak zoveel blunders mee, dat ik ze gewoon vergeet Een keer was ik met iemand 'bezig' in een donker straatje naast een heg (achter die heg was een tuin) We waren zeker al een kwartier aan de gang, toen ineens iemand z'n keel schraapte. Scheen al die tijd al een vent achter die heg in z'n tuin te staan... Lekker genant. Op school vroeger viel ik een keer van de trap af, net tijdens een leswisseling (=behoorlijk druk) en kwam recht voor een klaslokaal terecht waar de leerlingen nog binnen zaten te leren. Op de middelbare school hadden ze een cd gemaakt, en die liedjes sloegen echt nergens op. De muziekleraar (componist) was natuurlijk trots op z'n werk en liet de hele klas de cd horen. De muziek stond hard en ik schreeuw tegen een vriendin dat het een kutcd is, dat ik die thuis ook heb en er niets aan vind. En jawel, op dat moment zet de leraar de cd stop en ben ik alleen nog te horen... Een keer lag ik lekker in de hangmat in de tuin, en het was al bijna donker. Ik kreeg ineens last van mijn darmen, dus liet er even eentje vrij. Die was nog behoorlijk hard. Begint er iemand te kuchen, de buurman was z'n duivenhok aan het afsluiten... En met vijvers heb ik ook ervaring. Ik heb 2 haflingers (paarden) en de merrie is zoooo ontzettend eigenwijs/koppig. Ik was gaan buitenrijden en liep met haar langs de vijver (bij m'n tante in de tuin) om naar de wei te gaan, toen ze weer last kreeg van haar nukken. Ze begon met haar hoofd te schudden en lanceerde mij zo de vijver in. Tijdens het buitenrijden met een verzorgpony was ik iets te enthousiast. Een mooi open veld, dus ik stuur haar in een flinke galop er doorheen. Op een gegeven moment ging de singel voor een gedeelte stuk (riem van het zadel) en schoof het zadel naar voren. Ik hield haar niet meer, dus vloog ze de weg op en rende door naar het volgende veld. Maar ik schoof telkens verder naar voren en op een gegeven moment stopte ze voor een greppel en vloog ik met zadel en al eraf. Helaas waren er veel mensen aan het wandelen die het zagen gebeuren...
Leuk topic! Hihihi. Ik weet er ook eentje. Ik was op het werk in de badkamer bezig en was er alleen en dacht, ach een klein windje laten kan geen kwaad, niemand die het hoort of ruikt. En stinken dat ie deed! Komt even later mijn collega de badkamer ingelopen, ze had de tillift nodig die er in stond. Ooooooopsie! I did a pooooopsie...... Schaamde me rot... Groetjes Miep
Mijn grootste blunder komt ie Afgelopen zomer met een groepie kids de bergen in. Mijn collega voorop was gezellie de verkeerde kant op gelopen heel handig dus we moesten weer naar beneden. Ik daai me om naar de kids en zeg tegen ze jongens opletten he want het is harstikke gevaarlijk met die losliggende steentjes en dus hartstikke glad je ligt zo beneden. Je voelt hem al aankomen zeker. Hup ik draai me om zet een stap en daar lig ik. Een paar meter naar beneden gegleden, ik kon van de berg opgehaald worden. Zat ik in de stromende regen te wachten op mijn redder in nood. Ik heb dus mijn scheenbeenspier ingescheurd en kon op krukken naar huis toe, dag vakantiebaantje!
Ik bedenk me er nog eentje, Een paar jaar geleden ging ik met mijn zusje op vakantie. Voor het eerst met z'n tweetjes vliegen dus allebei wat zenuwachtig. We hebben allebei een trekkoffertje met slotje als handbagage, ik heb de tickets enz want die raakt zij toch kwijt vraag me niet hoe maar als die wat in haar tas stopt is het geheid even later zoek. We zitten wat te kletsen en ik doe mijn spulletjes weer in het koffertje. Ik zeg tegen haar het zou toch wat zijn als je je sleuteltje in je koffer doet en dan het slot dichtklikt. Op het moment dat ik dat zeg KLIK. Koffertje dicht sleuteltje jaja in het koffertje! Schaam schaam. Wij een schaar gevraagt, het koffertje via het voorvakje opengeknipt en de tickets en het sleuteltje eruit gehaald. Lekker blond he! Splinternieuwe koffertje verknipt, ben wel blij dat ie met stof gevoerd was anders hadden we een probleem en konden we niet eens weg.
Owh dit brengt een jeugd trauma naar boven. Vriendje en ik in de auto gezellig op de achterbank, ramen beslagen en ineens FLITS groot licht op onze voorruit...meneer agent vroeg nog wel even netjes of ik vrijwillig in de auto zat
2 jaar geleden was ik me stem kwijt, ik moest naar ZH om bloed te prikken en maakte met gebaren duidelijk dat ik niet kon praten. O roept die meid achter de balie keihard tegen collega, die vrouw hier is stomdoof dus neem haar even aan de hand de wachtruimte in, ik werd vastgepakt en mee gesleurd een ruimte in en iedereen kijken god wat een zielig geval zeg. Ik voelde me super opgelaten en had wenig energie om alles in gebaren uit te leggen maar 1 week later... Ik moest er weer zijn en nu volledig hersteld. ZIet dat meisje me en begint weer heel hard en nadrukkelijk te praten zodat ik kon liplezen en ik zeg heel rustig mag het wat zachter ik ben niet doof en ik praat ook weer hoor. Je had haar moeten zien kijken ze zakte zowat door de grond heen
Hahahahaha! Ik had er vandaag eentje en moest direct aan het forum denken: Ik zat bij een gezin thuis en we hadden het over dat ze liever een huis had met een tuin (ze woont in een flat). Ik zat al heel de tijd bij het raam, dus wist goed wat het uitzicht was. Mijn eerste reactie was: ,, maar ja, een tuin op 3 hoog kan niet!". Tegelijkertijd zei de client hetzelfde maar dan over 9 hoog. Dus ik verbaasd: ,,9? ik druk in de lift op de derde verdieping". Is het zo'n lift die maar naar een paar verdiepingen gaat... Errug dom want ik zat dus al heel de tijd over de flats en huizen in de omgeving te staren, torenhoog, wat met geen mogelijkheid 3 hoog kan zijn! Ook heb ik ooit een vriendje gehad die niet veel (lees:geen) ervaring had. Toen ik bij hem sliep ging hij dan ook voor het eerst met zijn hand in andermans onderbroekje... Verder kan ik het me niet herinneren want ik viel in slaap! Tijdens mijn eerste paar weekjes van mijn stage ging ik naar de Mac. Laat ik daar voor die hele groep kinderen het hele dienblad met milkshakes vallen. Pfff, heb het mijn hele stagejaar nog moeten horen. In de brugklas ging ik met mijn a cupje voor de grap met een vriendin cup EE passen. Ik dat ding aan en wij (zoals je als brugger doet) de slappe lach. Helaas zo lang dat ik mijn plas niet meer kon inhouden. Vriendin kon even op een stoel gaan zitten als tegendruk, maar ik kon natuurlijk nooit zo mijn pashokje uit! Ik voel me soms echt de blunderkoningin...
hhm ik heb een erg genante hoop maar dat er gene bekenden hier zijn haha Had al een tijd verkering met ene leuke jongen en die ouders waren op vakantie. Mijn beste vriendin en vriend en ik gingen dus gezellie bij hem thuis hangen. Op een gegeven moment wordt besloten dat vriend en vriendin naar boven naar de slaapkamer mogen en dat wij wel beneden blijven. Wij lekker bezig. Zit ik op een gegeven moment op mijn knieen voor hem tussen de bank hem te ..... je weet wel haha. Komt mijn vriendin binnen lopen en komt naast me zitten en vraagt of het wel gaat. Ze dacht dat ik zat te huilen. Hihi mijn hoofd in zijn schoot en zijn handen door mijn lange haar........... pff wat hebben we daar lang om gelachen.
Ok, ok, ok ik heb een heeeeeeleeee verse! Vanavond hadden we een verkoper van dakkapellen over de vloer. Na de ruimte bekeken te hebben wilde hij ook aan de buitenkant gaan kijken want de buren hebben er ook een. Zo kon hij een duidelijker beeld en idee krijgen. Buiten in de tuin hebben we van die houten vlonders en die zijn momenteel spekglad. Mijn man waarschuwt hem nog: is het wel verstandig om dat nu te doen? Nee, hij wilde gaan kijken. Ik bezig met koffie zetten en ineens hoor ik mijn man: 'kijk uit, kijk uit....daar ga je! ( oh my god, ik lig helemaal dubbel als ik er weer aan denk) Ik hoorde een plons en gespartel en wist al hoe laat het was. De arme man was languit in het vijvertje gegleden! Toen hij snel naar huis ging om zich om te kleden, hebben we liggen rollen van het lachen...we hadden gewoon buikpijn ervan. Gelukkig kon hij er ( toen hij zich thuis had omgekleed) ook hartelijk om lachen.
In 2005 kwam ik met mijn vriend terug van Kreta, en we hadden de auto op lang parkeren staan op Schiphol. Toen we de auto parkeerden daar, zei mijn vriend nog dat ik het nummer moest opschrijven, maar ik dacht het wel te onthouden. En ja hoor, ik was bij terugkomst het nummer vergeten... Eerst hebben we daar een aantal volgens mij potentiele rijen auto's langsgelopen met onze koffers (het regende ook nog behoorlijk, lang leve Nederland) en toen zijn we maar naar dat hok teruggegaan waar je moet betalen. Gelukkig zaten daar een paar mensen achter die balie, dus ik met een rooie kop uitgelegd wat ons probleem was. Scheen wel vaker voor te komen, en eerst is mijn vriend samen met zo'n vent gaan rondrijden, alle rijen langs. En dat zijn er wel een paar hoor.... Auto niet gevonden. Toen ben ik met die vent gegaan, weer alle rijen langs. Auto niet gevonden. Toen we terugkwamen, zei die man wat daar achter de balie zat dat het onmogelijk was, dus hup, m'n vriend en ik opnieuw in een auto met die andere man. Die had zich 2 pakjes sigaretten meegenomen, want het kon nogal eens lang duren... En opeens, stond daar mijn autootje... Na urenlang in de regen te hebben gelopen/gereden stond ie daar, we waren er al zeker 3 keer langskomen! Maar, er waren mensen die hadden het minder getroffen: Die hadden de auto en huissleutels nog in het hotel liggen waar ze op vakantie waren geweest.
Tijdens mijn vorige baan heb ik een fietskluis gehuurd en gebruik gemaakt van de fiets van mijn vriend om van station naar werk te fietsen. Ik begin aan een nieuwe baan en heb dus keurig mijn fietskluis opgezegd. Sleutel opgestuurd, briefje erbij, keurig op tijd... Fiets ik lekker door de stad, denk ik: wat een heerlijk weer, ik zou wat vaker met mijn liefje moeten gaan fietsen.. en ik bedenk opeens:...maar zijn fiets staat nog in de fietskluis! En die kluis is niet meer van mij! Ik ben keihard uitgelachen... Niet alleen door mijn vriend maar ook door de mevrouw van de ns. Zij hield het netjes, maar ik hoorde haar denken: hoe is het mogelijk! Nog een over mijn vorige baan: We zitten in de vergaderruimte en op de tafel en vensterbank staan wat creatieve knutselwerkjes... Eén ziet er uit als een lelijke, glimmende, vormloze, mislukte piemel. In lelijk bruin. Dus ik zeg: 'mijn god, wat een gedrocht, haal weg!' Zegt een collega tegen mij... met rood hoofd en zeker niet amused:' eh, die heb ik gemaakt'.. Wij werden geen vriendinnen..