Blunders...

Discussie in 'De lounge' gestart door Smoeltje, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hehehe al die verhalen over betrapte sex doen me ineens terugdenken aan de tijd dat ik nog met 3 vrienden in 1 groot huis woonde.

we waren met zn allen naar de kroeg geweest
    en mijn huisgenote had een leuk tja.. min of meer vriendje
    oficieel niet.. onofficieel bleef het hele dorp van hem af omdat meer dan duidelijk was dat ze elkaar leuk vonden en ook "dingen" met elkaar deden zegmaar ;)

dus op mn verjaardag.. ik kom beneden.
    mijn vriendje en de hare echt volslagen blauw van het lachen
    ik snapte er niets van
    echt NIETS
    bleek nou.. ik had een zuigzoen in mn nek.. en zijn kadootje was "lievevrouwebedstro"
    dat geef je dus aan mensen voor een goed sexleven :D

helaas was dat nog niet het einde.. alhoewel het tweede deel beduidend minder "beschamend" voor mij was dan eht eerste.

waren dus savonds uit de kroeg gekomen.. en hij en mijn huisgenote waren wat later..
    nahja.. ok.. we hadden ieder eigen sleutels en het is een grote meid he :)
    is het "heb je vannacht niets gehoord?"
    "eh. nee.. ik niet.. hoezo?"
    bleek dat ze in de tuin onder mijn OPEN slaapkamerraam op de tuintafel gesext hadden
    maar omdat de tafel nogal wiebelde... zijn ze op de grond verder gegaan
    en toen bleken we rode mieren te hebben :D
    halve buurt is wakker geweest.. en ik ben er doorheen gemaft

we hebben hem nog maanden geplaagd met dat we mieren op hem af zouden sturen als hij niet ......

*grin*

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Haha wat een leuk topic. Ik heb me bij sommige verhalen echt bescheurd.

Ik had eens een hekel aan een meisje (tsja je bent 16 en zo gaat dat). Wij (ik en vriendin) waren in een discotheek en daar was zij ook. Op een gegeven moment sta ik met die vriendin in de toiletten en doe ik uitvoerig uit de doeken wat voor hekel ik aan haar heb, en wat voor trut ik het vindt etc....
    Ineens gaat de wc deur van het slot, ik draai me om, komt het onderwerp van mijn betoog van het toilet :oops:
    Ik kon wel door de grond zakken. Volgens mij had ze alles wel gehoord..Eigen schuld dikke bult dacht ik later; dan moet je maar niet roddelen. Hehe.

En ik was een keer in de discotheek lekker aan het dansen. Naast de dansvloer had je een soort van leuning (balustrade). Op een gegeven moment doe ik een stap achteruit en wil mijn hand daar op leggen... je voelt 'm al aankomen. Pak ik een been vast van een of andere kerel hihi. Ik schaamde me rot. Zegt ie ook nog: geeft niet hoor. IIEEKS wegwezen!

En zo ben ik daar in de discotheek ook nog een paar treden naar beneden gedonderd. Ik gleed uit en viel op mijn bips een paar treden naar beneden. Iedereen kijken en ik stond op en deed net of ik niks voelde. En nog enigszins waardig proberen weg te lopen...Maar auw, wat deed dat zeer!

Oh ja en een vriendin van mij liep een keer door een discotheek (ik was er niet bij) en ze dacht wat kijkt iedereen nou. Mannen die haar toelachten (dacht ze)etc. Nou ja het zal wel denkt ze. Komt ze er op een gegeven moment achter dat ze haar rokje in haar panty heeft gestopt. Ze liep dus de halve discotheek door met alleen die panty (en de string die ze eronder aan had). Ik kwam niet meer bij van het lachen toen ik dit hoorde.

X Nikkie

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou,

Ik zat dus op de wc (op werk) en was vergeten de deur op slot te doen.. Jullie kunnen al raden wat er is gebeurd. Echt vreselijk :(

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn hubbie en ik gingen lekker stappen. Kiki aan de sterke drank en na een paar glazen erg vrijpostig...houdt mijn hubbie wel van. Ik een beetje lekker tegen hem aan dansen...blijkt ie ondertussen naar het toilet te zijn gegaan...en ik lekker door met mijn billen tegen het kruis van de man achter mij...kijk ik opeens recht naar voren zie ik daar mijn hubbie heel vreemd staan kijken...ik was in een keer behoorlijk nuchter. Gelukkig kon manlief er wel erg om lachen en heeft de desbetreffende man ons beide op een drankje getrakteerd :)

5. PrutskeKim

PrutskeKim Actief lid

31 mei 2006
    228
    0
    16
    whaha kiki waarom heeft je ventje je dan je niet gezegd dat ie naar de plee ging?

whahahaha ik lig in een deuk.

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Waarschijnlijk heeft ie dat wel gedaan, maarja, drank veel herrie..tja....oeps!

7. PrutskeKim

PrutskeKim Actief lid

31 mei 2006
    228
    0
    16
    hihi

al een geluk dat ze er mee konden lachen he...

groetjes

8. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik heb eens goed nagedacht, en ben tot de conclusie gekomen dat ik van de blunders in elkaar hang ;) En ja, alles heb ik zelf meegemaakt erg genoeg...

We hadden chinees besteld bij mijn opa en oma, en het duurde me erg lang. Ik had vreselijke honger, dus op een gegeven moment was mijn oma naar het toilet (tenminste, dat dacht ik) en ik zeg tegen mijn opa: waar blijft die poepchinees? (niet grof bedoeld trouwens)
    Komt mijn oma binnen met de chinees... Wat bleek, was ze de post gaan halen en op dat moment stond de chinees aan de deur....

Er was een jongen op de basisschool, die ik altijd aan het klieren was. Dus ik zie hem spelen na school, ik wil hem achterna rennen, ga ik vol op mijn gezicht. Kin, knieen, alles kapot.

Tijdens het auto-examen: Normaal gesproken ga je rechtdoor als de examinator/lesgever niets zegt. De examinator zei niets, en ik ging zonder richting aan te geven linksaf. 'Oh, die kent de route van de lessen uit het hoofd' zei hij toen, en ik snapte het nog steeds niet... Pas na afloop van het examen werd me verteld wat ik had gedaan. Ben toch nog geslaagd toen.

Mijn broek zat in de droger, toen de rij-instructeur al met de auto voor de deur stond. Dus ik denk: Och, die broek is bijna droog die kan ik wel aan.
    Na de les stap ik uit de auto, had ik 2 flinke scheuren onder mijn billen. Die man zal ook hebben gedacht....

Op vakantie in de Dominicaanse Republiek was ik op excursie met een boot. We mochten zwemmen, dus iedereen sprong van de boot af. Ik ook, maar ik bleef met een bil hangen aan het trapje. Gevolg: 1 blauwe scheur in mijn bil, en pijn dat het deed!

Ik had een keer gereserveerd in een restaurant, dus we komen daar 's avonds, bleek dat ik een ander restaurant had gereserveerd.. Ze stonden me al raar aan te kijken toen ik mijn naam zei, maar er was toch nog plaats.

Mijn pa is bij de brandweer, en er was een keer brand in het veld. Ik ging kijken met de fiets, en toen ik naar huis wilde fietsen zag ik een bezem over het hoofd. Die bleef fijn tussen de spaken hangen, ik lag op de grond en de bezem was doormidden. Ik heb nog jaren moeten horen als ik iemand van de brandweer zag: 'Kijk uit, een bezem'.

Met mijn huidige vriendje was ik vroeger een keer aan het seksen op de kamer van een vriend. Toen we beneden kwamen, kregen we alles letterlijk te horen wat we hadden gedaan/gezegd... Had die vriend de babyfoon aangezet..

Een keer bij een tentfeest was ik echt ladderzat. Ik ging naar de wc (zo'n keetwagen-wc) en ik zag in plaats van 1 wc pot, 3 potten die ook nog eens bewogen. Dus ik ging maar op goed geluk zitten, uiteraard naast de echte pot, met mijn hoofd achter tegen de wand.

Op stage in het ziekenhuis had ik nog geen kennis gemaakt met mijn praktijkbegeleider. Dus ik zie een man, en dacht dat hij het was. Ik ga naar hem toe, en zeg Hoi Theo. Ik ben Theo niet kreeg ik als antwoord. Ik: Jazeker ben je Theo (ik dacht dat hij me voor de gek hield...) Na tig keer heen en weer welles nietes te hebben gespeeld (collega's stonden te lachen maar zeiden niets) liet hij me ineens zijn badge zien.... Het was echt niet Theo... Mooie eerste indruk maak je dan.

Een keer naar de bios geweest met mijn neefje en nichtje. Toen we buiten kwamen was het donker. Ik start de auto, en wil wegrijden. Zie ik een grote kei over het hoofd (die stonden daar om de parkeervakken van elkaar te scheiden) Hingen we met auto en al vast, die kei zat onder de bumper. Ik schaamde me zo erg, dat ik flink gas heb gegeven met als gevolg dat we los waren, maar wel de hele bumper gescheurd was.

9. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0

Lig hier ook helemaal dubbel! :D Geweldig topic dit :)

10. suiske

suiske Actief lid

21 dec 2006
    104
    0
    0
    Nou ik heb ook nog een hele verse

Gisteren gingen we op kraamvisite bij een collega en ik zou voor het cadeau zorgen, zo gezegd zo gedaan en bij de prenatal een cadeau gekocht. In de auto ernaartoe heb ik de hele weg het tasje vastgehouden.
    Kom ik daar binnen kijkt een van mijn collega's me heel vreemd aan. Ik denk nog wat kijkt zij nou vreemd. Zegt ze 'wat heb jij nou'? nou niks volgens mij! ze zegt "je bent helemaal blauw rond je mond en je handen zijn ook helemaal blauw". Wat bleek nou toen ik naar het werk liep met het tasje in mijn hand regende het. In de auto had ik dus de hele tijd het tasje vast wat afgaf door de regen. Blijkbaar strijk ik dus vaak met mijn handen langs mijn mond want ik was echt helemaal blauw!
    Dit heb ik dus de hele avond gehoord en als ze ooit bij mij op kraamvisite zouden komen zouden ze zich allemaal blauw smincken!

11. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    :) ben blij dat ik niet de enige ben die zo'n stomme dingen meemaakt

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Whahaha, sorry hoor Suiske..... Vind het erg lachwekkend. Had ook best iets voor mij kunnen zijn dit.

Groetjes Miep

13. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    HAHAHAHAHAHA :) Ik moet zo lachen om jullie...Please meer...meer..

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik hebme rot gelachen, alleen mar netjes als ik er zelf ook iets neerpen he, ik maak dagelijks blunders, ik zeg weleens wat doms, of ik doe domme dingen. De volgende springt er voor mij wel uit wat betreft lompheid. Ik had hem in mijn weblog geschreven en hem gekopieerd voor jullie:

11 oktober 2006:

Vandaag op het werk; ik ga naar het toilet.

Ik zit op het toilet en ik gebruik het laatste stukje toiletpapier. Niks aan de hand, er zijn nog genoeg nieuwe rollen. Terwijl ik op het toilet zit haal ik de lege rol van de houder en hang de nieuwe rol op.

Zo opgevoed als dat ik ben neem ik de lege rol, nadat ik mijzelf weer had aangekleed en doorgetrokken had natuurlijk, mee om deze weg te gooien.

Ik loop het toilet uit naar de spiegel die boven de wastafel hangt. Ik leg de lege huls / rol neer en was netjes mijn handen terwijl ik naar mijn gezicht staar die terug staart vanuit de spiegel. Ik zet nog een gekke grijns op. Ik droog mijn handen aan het handdoekje en druk met mijn voet op het pedaal van de emmer die op de grond staat. Terwijl ik de lege rol in de bak probeer te gooien haal ik mijn voet alweer weg.

Ik was dus te snel en de klep van de emmer zwiept tegen de lege rol aan zodat deze niet ín maar náást de emmer beland.

Ik zucht en wil bukken om de rol alsnog te pakken en hem weg te gooien.

Als ik naar beneden ga voel ik ineens een enorme pijn IN mijn oorschelp.

Ik sta op en voel met mijn vinger in mijn schelp, het doet pijn, ik kijk naar mijn vinger: IEKS, er zit bloed op .

Ik kijk naar de muur en zie de oorzaak: terwijl ik bukte ben ik met mijn oor aan een hangertje blijven hangen, oftewel: het handdoekhaakje. Ja, lach maar. Het doet nu hartstikke pijn, gelukkig bloed het niet meer, maar dat haakje is dus echt in mijn oor gegaan en heeft mijn oorschelpje bijna doorboord . *snik* (soort van bedrijfs-piercing idee.... muahahahahahahaha)

En nu doet de helft van mijn gezicht pijn. Fijn verhaal dit, gisteren mijn duim open gehaald aan een nietje en vandaag mijn oor aan een handdoekhaakje. Hoe krijg je het voor elkaar?

Werken? Met gevaar voor eigen leven, hahahahaha.

15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

hahahaha! Die kerel zal wel gedacht hebben "woehoe, it's my lucky night!"

16. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Mijn allerergste " ik wou dat er nu een gat ontstond waar ik in kon zakken" moment heb ik een tijdje geleden in een snackbar gehad. Het was nog hartstikke lekker weer, dus ik had een rokje aan, blote benen en onder mijn rokje een string.
    Een aantal dagen daarvoor was ik ongesteld geweest, maar dat was alweer een paar dagen over en net nadat ik mijn bestelling heb gedaan, voel ik een druppel langs mijn been glijden. Ik knijp direct mijn benen tegen elkaar, maar zie nog net een rode druppel op de hagelwitte tegelvloer liggen.
    :oops: Heb mijn voet er op gezet en mij niet meer verroerd, terwijl ik koortsachtig zat te bedenken hoe ik die druppel weg kon vegen, zonder dat iemand het zou zien. Inmiddels werd het steeds drukker en ik week nog geen millimeter van mijn plaats uiteraard. Uiteindelijk heb ik een plan bedacht waarin ik eerst mijn neus zou snuiten en vervolgens het doekje zou laten vallen, natuurlijk viel het doekje iets te ver weg, dus erg spontaan zag het er niet uit.
    Met een inmiddels paars aangelopen hoofd kon ik na de langste 10 minuten van mijn leven die snackbar weer verlaten, sindsdien heb ik ook nooit meer patat gehaald, wat misschien wel weer een voordeeltje is!

17. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    hahahah...geluk bij een ongeluk een beetje dus :)

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

Whahahaha, oh oh oh. Ik zou dit ook kunnen zijn.... Vreselijk dit! Wat zul je je geschaamd hebben en wat zullen die mensen hebben gedacht: Wat voert ze daar allemaal uit?

Groetjes Miep

19. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    bij deze heropend :)

20. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Nou van mij mogen er nog wel meer blunders bij hoor! Ik heb me tranen in mijn ogen zitten lachen hier. Echt geweldig al die blunders!

Hier een leuke van mijn hubbie: hij is advocaat en als je dat wordt, moet je dus beedigd worden bij de rechtbank. Je moet verklaren dat je je werk naar eer en geweten zult doen, zeg maar. Daar komt het op neer.
    Toch best een spannende gebeurtenis zoiets, en daardoor was hij aardig zenuwachtig! Allemaal familie en vrienden erbij die zaten te kijken hoe hij daar in zijn toga zijn best stond te doen.

Hij moest een bepaalde tekst nazeggen die eindigde met: '... zo waarlijk helpe mij God almachtig'. Maar daar kwam hij dus helemaal niet meer uit! Hij stond daar te stotteren en zei op het laatst als grapje: God help mij!

De rechter zei daarna dat hij hem wel geloofde en hem uit zijn lijden zou verlossen. Maar daar hebben we allemaal nog erg vaak om gelachen!

Deel Deze Pagina