Blunders...

Discussie in 'De lounge' gestart door Smoeltje, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Toen ik een jaar of 10 was kwamen we een keer terug van vakantie uit Frankrijk. We moesten even tanken en aangezien het erg warm was zou mijn moeder wat ijsjes voor ons halen. Dus mijn vader tanken en mijn moeder en ik alvast de winkel in om de ijsjes uit te zoeken. Dat was snel gedaan, dus wij even verder gesnuffeld in het winkeltje. Ondertussen kwam mijn vader binnen gelopen en terwijl ik toekijk loopt hij naar de bak met ijsjes en slaat een onbekende vrouw die voorover gebukt bij de vrieskist staat op haar kont en zegt "kom schatje". Mijn moeder en ik keken verbaasd toe, maar dat was nog niets vergeleken met de blik van mijn vader toen de onbekende vrouw met een ruk omhoog kwam en mijn vader heel verontwaardigd aankeek! :oops: Gelukkig kon zij er ook om lachen toen hij zijn excuses aanbood, maar wij kwamen echt niet meer bij! :) :) :)

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    :) :) Hihihihihi, deze is ook super!

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    meiden wat een heerlijk onderwerp. ben een beetje nerveus voor de echo vanmiddag en ik fleur helemaal op!

ik kom uit een groot gezin en de jongste twee meiden zijn 9 en 11 jaar jonger dan ik en best wel verwende wijsneuzen :)

toen ik 15 was, hing er bij een hip kledingwinkeltje een bordje met : hulp gevraagd v.a. 16 jaar. Ik was met zusje van 6 in de stad, en dacht: da's wat voor mij! Dus ik zeg tegen dat meidje: ik wil dat baantje wel, ik ben 16! Zegt mijn zusje Oh niet, je bent 15!
    Ik ben nooit meer teruggegaan om te vragen of ik was uitgekozen voor dat baantje haha

4. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

heb er ook nog wel 1tje..

Tijd geleden was ik op visite bij mn oom (was jarig)
    was gekomen met mn net nieuwe auto!
    Vraagt een vriend van hem: laat je nieuwe auto eens zien!
    Dus wij naar het raam waar ongeveer 20 auto's op de parkeerplaats stonden..
    Dus ik zeg: zie je die boom? "ja?" niet die lelijke rode auto naast die boom, maar daarnaast!
    Kijkt ie me aan: "die lelijke rode auto is van mij"

"oh!" :oops: :oops: whahah

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Als je in ons huis naar beneden gaat, is de dichtsbijzijnde lichtknop in de keuken. En aangezien ik nogal bang ben in het donker sprint ik 's morgens in het donker de trap af, de hal door, de woonkamer door en dan ben ik in de keuken, licht aan! De glazen deur van de woonkamer naar de keuken staat dag en nacht open. Ware het niet dat mijn man bedacht had dat die deur ook wel eens een nachtje dicht kon.

Dus 's morgens, slaapdronken, pikdonker, ik (op de hielen gezeten door alle bedachte geesten) race de trap af, snel de hal door, de woonkamer door, BAM! :confused: Met een supersnelheid knal ik tegen de glazen deur.

Ik voelde me net een mus die tegen het raam was gevlogen, ik kon niet meer uit mijn woorden komen van de schrik, mijn voeten, knieen en hoofd waren erg pijnlijk.. Mijn man hoorde de knal en wist direct wat er aan de hand was, nadat ie mij had getroost kwam ie niet meer bij van het lachen. Leg dat maar eens uit aan je collega's.. Stoere ik.

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Toen ik net mijn rijbewijs had heb ik drie dagen met groot licht rondgereden.. :oops:

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Hallo meiden,

Even een topic waarin we kunnen lachen:

een van mijn grootste blunders: langs een terrasje lopen op hakken en een rokje (straat was betegeld met van die keien) en dan met mijn hak in zo'n kei blijven hangen en dan languit onderuit gaan...... :cry: niet leuk.

En jullie?

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Daar moet ik wel even over nadenken... Nog last van hormonen!

Ik kom hier op terug..

9. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    hahahaha, ben benieuwd.

Had er laatst nog een, manlief ik en dochter in de kinderwagen lopen over de markt, en onze markt is fietsvrij.
    Vanuit mijn ooghoek zie ik de hele tijd iemand (aardig dichtbij) achter ons fietsen. Dus ik raak geïrriteerd, draai me half om en zeg tegen die man : "hé joh, je mag hier niet fietsen" Kijk ik nog een keer, een gehandicapte man op een driewieler. Ik kon wel door de grond zakken!

Een jaar of acht geleden hadden mijn man en ik bruiloft van ouders van een vriendin van hem. Wij feliciteren het bruidspaar, die ik overigens nog niet kende, en gaan zitten. Aan het eind van de avond raak ik in gesprek met een man en ik zeg tegen hem "leuk feestje hier hoor, maar wie geven nou ook alweer dit feest?" waarop hij antwoord "ik '" Oeps.........niet zo heel goed gekeken tijdens het feliciteren.

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Toen we 16 waren kwam mijn 'penvriendin' net als elk jaar logeren. We besloten een dagje te gaan zwemmen in center parcs de eemhof :D . Eenmaal in het zwembad werden we aangesproken door twee veel oudere kerels met de zin 'Where have you been all my life?'... Ik antwoorde meteen kattig en gevat in het Nederlands, maar we kwamen niet van die kerels af. Ze bleven maar achter ons aanlopen en zwemmen, en maar lullen... in het Engels. Ze kwamen uit Amerika, en ik zweer je... accentloos amerikaans hoor :rolleyes: !

Mijn vriendin en ik hebben de meest lelijke dingen over die vreselijke kerels gezegd, in de veronderstelling dat ze ons niet verstonden... MIS ... Toen we het echt zat waren (en uuuuuuuuuuren verder) bleken het gewoon Nederlanders te zijn die ons in de maling namen... :)

Zag later zelfs dat een van hen een tattoo op zijn arm had waar 'MAMA' en 'URK' opstond :rolleyes:

Toen ik nog op de middelbare school zat vroor het een keer heel erg hard... Het was spekglad buiten... Mijn moeder waarschuwde me voor ik op mijn fiets stapte om naar school te gaan nog dat het glad was, dus dat ik voorzichtig moest fietsen ... 8) :rolleyes:

Ik reed de straat uit en zag een enorme HUNK van school op zijn brommer naderen op het fietspad. Superstoer gaf ik wat extra gas op mijn fiets om hem met een 'sierlijke' boog voor te zijn op het fietspad... 8) Je raad het al, ik ben nog nooit zo gruwelijk op mijn bek gegaan met fiets en al... Het was zo glad dat ik wel 10 meter doorgleed met mijn fiets achter me aan... en de hotshot van de school daarachter, op zijn brommer, hij moest ervoor afremmen, want ik blokkeerde het hele fietspad :oops:

Ik durfde nooit meer naar school, dus ik ben naar huis gegaan met de intentie mijn moeder over te halen dat ik toch minimaal 6 weken thuis moest blijven met mijn letsel, ze trapte er niet in... :(

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Een paar jaar later werkte ik in een bloemenwinkeltje. Het was kersttijd en dan is het altijd erg druk bij een bloemist. Ik woonde nog thuis, en omdat het zo superkoud was en ik heel vroeg moest beginnen mocht ik op mijn vader zijn brommertje naar mijn werk. Het was zo koud dat ik wel 3 jassen aanhad, en een muts op, een sjaal om, handschoenen... je kent dat wel. Mijn sjaal helemaal over mijn neus, muts zo laag dat er alleen nog een klein kiertje was voor mijn ogen.

Crossen op die brommer, hij ging behoorlijk hard. Er fietsten veel mensen op het fietspad die ochtend, en ik -stoer als ik was op de brommer- zigzagde er als een volleerd brommerbestuurster tussendoor. Totdat mijn muts een paar centimeter naar beneden zakte en dus voor mijn ogen, ik zigzagde in volle vaart tegen een lantaarnpaal, wat een knal... En voor de tweede keer in mijn leven blokkeerde ik een fietspad :rolleyes:

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik had ruzie gehad met een kennis... Ik stuurde mijn vriendin een sms'je waarin ik beschreef wat een rotwijf het wel niet was... maar ik stuurde het naar de persoon over wie het ging :oops:

En zo kan ik nog wel ff doorgaan... doe ik maar niet denk ik :rolleyes:

13. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Amersfoort
    Ja! Nu gaat er bij mij een lichtje branden (met dank aan Moesje78!)

Mijn eigen bruiloft... Komt een man naar me toe om mij te feliciteren, zeg ik "Jij moet een collega van Patrick zijn", "Nee," zegt hij, "Ik ben gewoon Hans!"
    Dat is dus een oom van mijn man.. :) Gelukkig had hij net zijn snor eraf dus 't was niet zo heel raar dat ik 'm niet herkende!
    Ik schaamde me wel rot! :oops:

14. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Hahaha, leuk al die verhalen.. Ik heb er ook een paar, ben erg goed in mezelf voor schut zetten.

Nog in Nederland in de trein vanaf Eindhoven. Was bij mijn toenmalige vriend blijven logeren dus ik had een tas med kleren en toiletspullen bij. Zat er een vent in de trein tegenover me, die de hele tijd naar me zat te gluren. Jeweetwel, zo'n vieze kerel. Wil ik een boek uit mijn tas halen om iig ergens anders mijn aandacht op te vestigen. Boek zat helemaal onderin mijn tas dus ik trek dat boek met alle geweld naar bovenen HOPS daar vloog mijn sexy string van dat weekend hoog in de lucht. En landt precies tussen mij en die vent in. Ik wist niet hoe snel ik die string weg moest grissen en in mijn tas moest proppen. Hij had het natuurlijk gezien en ik heb mezelf achter mijn boek verborgen met een rode kop.

Hier in Zweden brachten een vriendin en ik mijn katten naar het kattepension omdat mijn vriend en ik een paar dagen weg zouden gaan.
    De mevrouw die het pension heeft is heel aardig maar een beetje apart. Ik pak een van mijn katten in zijn mand uit de auto en zeg in het Zweeds tegen mn kat: zo nu gaan we lekker logeren bij dat gekke kattevrouwtje!
    Mijn vriendin verschiet en zegt: erm, Marieke, achter je...
    Stond die mevrouw dus net achter een bosje de oprijlaan schoon te vegen van sneeuw. Ik had haar niet gezien en volgens mij heeft ze me gehoord... Genant!

15. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Zaterdag nog... 8)
    Vriendjelief komt vrijdag thuis met enorme scheldpartijen over zijn nieuwe telefoon(2 weken in gebruik) en hij doet niks meer dat rotding en ga zo maar door..hij was niet meer aan te krijgen..
    Ik zaterdag terug na de winkel...euh meneer we hebben een probleem de telefoon is nu al kapot...zegt hij:
    Heb je de stekker al ingestoken voor m op te laden..ik nee want daar lag t niet aan hij was donderdags nog opgeladen..
    Hij stekkertje erbij duwt op het knopje en Voila hij was gewoon helemaal leeg..ik voelde me echt en blondie :)

16. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Amersfoort
    Jij bent niet de blondie hier... je vriendjelief is 't blondje!

17. Niet meer actief

tanken voor één cent ;)

ik stond bij het tankstation, je weet wel, eerst pinnen dan pas tanken.
    nadat ik gepind had, wou ik net gaan tanken toen een man me vroeg hoe dat allemaal werktte.
    Terwijl ik hem het uitlegde duwde ik de slang in mijn eigen tank en begon te tanken. (ondertussen vrolijk pratend en niet kijkend naar de teller)
    Zodra ik de bekende "klik" voelde, ging ik ervan uit dat de tank vol was en hangde de slang terug.

Terwijl ik wegreed keek ik verbaasd naar de benzinemeter, waarom bleef hij nou staan?
    ik zocht de bon op en zag het bedrag: 1 eurocent!

In het begin was de slang al blijven hangen waardoor er geen druppel benzine uitkwam, en heeft toen toch na een minuut een klik geveven.
    Omdat ik niet keek, was ik ervan uit gegaan dat de tank vol was..

wat moeten die bij het tankstation gelachen hebben, er heeft iemand getankt voor 1 cent...

18. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik kwam ooit eens een jongen tegen waar ik ooi wat mee had gehad, samen met zijn beste vriend. Ik fietste voorbij en zwaaide naar hem. Ging de bocht om en ging vlak voor zijn neus met fiets en al op mijn plaat. Wist niet hoe snel ik weer moest opstaan.

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Een hele tijd geleden alweer, ik was jong en onervaren ;)
    Ik was in een discotheek, en was in gesprek geraakt met een leuke jongen.
    Na een tijdje besloten we een zaal in te gaan, omdat we de hele tijd in de gang stonden te kletsen. En daar stonden onze vrienden ook allemaal. Dus ik loop heel elegant de trap af, en..... je raadt het al! Ik glijd uit en roetsj heel onelegant die trap af. Beneden aangekomen deed ik net of ik geen pijn had, maar man! Ik kon wel janken :)
    Heb er nog dagen last van gehad.
    (En met die jongen is het nooit wat geworden :))

Deel Deze Pagina