Oh dat doet me denken aan mijn andere blunder. Ik had een jurk aan die prima tot boven mn knieën viel als ik stond maar niet wanneer ik bukte maar ach ik zou de hele dag mn huis niet uit hoeven dus heb m lekker aangetrokken want het was zo heet die dag... Ik heb toen heerlijk mijn huis zitten poetsen en was al bij de toiletdeur (naast onze glazen voordeur) en stond vooruit gebukt de onderkant van de deur te wassen toen ik geklop achter me hoorde... Stond ik dus mooi even de postbode te moonen in mn string En om maar even verder te gaan in mijn leven vol blunders zat ik gisteravond mn kannetje van mvm netjes vol te plassen en ik sta op zwiept mijn ochtendjas dus het complete kannetje inclusief inhoud van de hele dag over de badkamervloer en mijn voeten en pyjamabroek...
Toen ik na ons geregistreerd partnerschap nog moest wennen aan 2 achternamen... "Oh, maar dat is mijn meisjesnaam nog! Wilt u mijn jongensnaam?"
OMG!!! Dit moet zo vreselijk voor je geweest zijn. De tijd dat je daar hing zal vast naar je gevoel uren geduurd hebben. Maar... heb me echt kapot gelachen met je verhaal. Vooral de manier waarop je het schrijft. Heb het gewoon in 5 keer moeten lezen omdat ik niet meer bijkwam... (sorry)
Ik probeer minimaal 1x per week uit de auto te stappen, maar dan met de gordel nog om.... Dus 1 been uit de auto zwaaien, omhoog willen komen, met een plof terugvallen en dan eerst nog afvragen wat er nu gebeurd is. Die blik in de ogen van mijn man: "gordel zeker he?"
Vóór het dikgedrukte zat ik al met een mega glimlach, maar bij het lezen van het dikgedrukte barstte ik echt in lachen uit haha Oh sorry. Ik vind het zo lullig voor je.. Kan me jouw schaamtegevoel helemaal voorstellen. Ik vind wel dat jij bij uitstek de grootste-blunder-award hebt gewonnen.
OMG MotherMary 😂😂😂😂😂😂😂 Mijn blunder: Ging met 2 vriendinnen een weekendje naar Keulen, met de trein. Een Duitse trein. Ik moest naar de wc en dat was er een met schuifdeuren. Ik begreep er geen hol van, maar dacht dat hij op slot zat. Ik ben dus een hanger 😁, vind het vies om op een openbaar toilet te zitten. Dus ik hang zo boven die pot,kont naar achteren. En terwijl ik daar dus zo hing ging die schuifdeur opeens open en stond er een schoonmaker naar me te staren. 😱😱😱😱 Ik schaamde me rot!! Uiteindelijk schoof hij de deur weer dicht. Ik.met een knalrode kop terug naar m'n vriendinnen. Die lagen helemaal dubbel natuurlijk en begrepen nu waarom die schoonmaker zo'n lol had toen hij voorbij liep. 🙈🙈🙈
Hahaha oh sorry, ik heb hier ook heel erg om moeten lachen! Maar wat lullig dat niemand je hielp! Of hadden ze van zo hoog niet door dat dit 'niet de bedoeling was' ofzo?
Ik probeer mijn zoontje altijd van het achterzitje te plukken terwijl hij nog vast zit. Ik ben geen ochtendmens tegenwoordig houdt hij me tegen en zegt heel geduldig (alsof ik niet helemaal goed ben) "eerst even losmaken, mama. Goed zo"
Heel herkenbaar... Wij hebben een garagedeur die met zo'n miniafstandsbediening open gaat. De auto stond buiten op de oprit en ik legde ook altijd regelmatig even dingen op het dak als ik mijn zoon in de auto zette. Weer thuis kon ik nergens die afstandsbediening vinden... Mijn man ook niet... Totdat hij het ding op de weg zag liggen... Helemaal verpulverd door auto's die er overheen waren gereden. Dat vond hij niet zo leuk, het is ook nog best een duur dingetje... Ik moest beloven niet meer dingen op het dak neer te leggen en we hebben twee nieuwe gekocht die we aan de autosleutels vast hebben gemaakt. Ik leg nu eigenlijk nooit meer iets op het dak.
In een jolige bui heb ik zo'n behoefte om opera te zingen en dan vooral als het lekker galmt. Gelukkig kan dat bij mij thuis en buiten ook omdat ik helemaal vrijaf woon( vandaar mijn naam). Door dit vrije leven vergeet ik op openbare plekken dat er dan wel mensen zijn die meeluisteren.
Ik wilde van de week de lamp in de slaapkamer uit doen maar ik was te lui om uit bed te gaan. De afstand was best groot en ik kon er niet bij. Ik verloor mijn evenwicht en kletterde voorover uit bed. Mijn arm/schouder deed enorm veel pijn. Om een lang verhaal kort te maken, ik had mijn schouder uit de kom door deze onbenullige val.
Haha sorry hier moest ik echt om lachen. Dit had mij kunnen gebeuren . Zelfde idee, te lui om uit bed te gaan dus ik dacht via een moeilijke karate kick met m'n voet het lichtknopje wel even te raken. M'n man waarschuwde al en ja hoor daar ging ik. Gewoon even van bed afstappen was 10x makkelijker geweest, wat zeg ik 100x maarja
Ik bedenk me nog een blunder van mezelf. Mn zoontje zn voeten vergeten los te maken terwijl ik hem uit het fietsstoeltje til. En niet 1 keer, maar bijna iedere keer. Nog even en hij helpt het mij herinneren. Yoshua zit tegenwoordig in een kinderstoel van ikea omdat hij in de andere ging staan terwijl wij toch echt het tuigje goed straks vast maakten. Nu zetten we hè in de ikea stoel ook vast, maar ook dat vergeet ik nog wel eens. Dan til ik hem dus met stoel en al op. De kinderen vinden het maar al te grappig.
Ook nog een super flauwe: ik vond ergens achterin de kast nog 3 paaseitjes. Goed mens als ik ben, deelde ik natuurlijk eerlijk met ML hij 1, ik 2 maar zulke dingen laat je niet merken natuurlijk! Dus ik deed net of ik er maar 2 gevonden had en verstopte de derde gauw onder mijn derriere op de bank Maar binnen luttele seconden vergat ik dat hele ei! Dus even later stond ik op en toen ik terug kwam, hield ML het paasei omhoog en vroeg: zat jij hier net? Ik: ja? Hij, terwijl hij het in zijn mond stopt "goh dan heb jij een ei gelegd". Het was zooo flauw dat ik niet meer bijkwam.
Hahahaha! Mijn man heeft ook een dubbele achternaam, we hebben bij ons huwelijk elkaars achternaam achter onze eigen naam laten zetten. Nu zegt hij altijd voor de grap dat zijn eerste achternaam zijn meisjesnaam is
Ohja ik heb ook wel eens bij een zomerse regenbui om 6u s morgen in mn blote dames het raam even snel dichtgemaakt. Zie ik aan de overkant de krantbezorger schuilen🙈 goedemorgen...