Op dit moment kijkt mijn man vragend mijn kant op, zich afvragend waarom ik in hemelsnaam huilend van het lachen bijna van de bank rol. Iemand moet me echt even komen opvegen. Wat een geweldig topic weer
Wat een heerlijk Topic!!!! Ik heb wel eens gehad dat ik na een korte nacht een nogal gestresste ochtend spits had. Moest eigenlijk douchen en m'n haren wassen, maar dan zou ik het niet redden m'n kinderen op tijd weg te brengen. Ik snel wat droogshampoo op m'n hoofd gespoten, moet even inwerken. Dus ik kinderen aangekleed, broodjes maken, tasjes vullen, de ousdste naar school gebracht en daarna m'n jongste naar de psz. Daar blijf ik altijd even een puzzeltje maken en kletsen met andere mama's. Kom ik daarna thuis, kijk in de spiegel: zitten er gewoon nog een paar mega witte plekken op m'n kop. Helemaal vergeten uit te kammen, whahaha. Nu kan ik er om lachen, maar toen dacht ik echt, jeetje waar ben ik allemaal geweest!!!!
En dan nog maar een, ik kan een heel boek schrijven hoor, zoveel blunders. Ik was een beetje laat en wilde op tijd zijn bij m'n sport les. Ik zocht m'n sport broek, een wat wijdere was dat. Uiteindelijk uit de droger gevist waar hij nog in lag. Ik op de sportschool snel omgekleed. Daarna helemaal vol er tegenaan in de shy bam les. Helemaal in m'n rol. Tikt ineens m'n buurvrouw mij op de schouder, is deze van jou? Zat er kennelijk nog een onderbroek in m'n broekspijp van m'n sportbroek die er tijdens het springen uit was gevlogen. Euh ja, die is van mij, hahaha
Hahaha ik ben blij dat mijn man al op bed ligt, ik zit hier zo hard te lachen dat hij me nu voor gek zou verklaren. Wat erg....
Ik heb wel eens een keer al mijn boodschappen op het dak gezet en laten staan toen we wegreden. Gelukkig gleed het ook naar voren en zag ik zo de pakjes sigaretten op mijn voorruit landen. En ik ben een keer in mijn pyjama naar mijn werk gegaan. Ik had wel een gewone broek aangetrokken. Maar van boven nog in pyjama. Nou droeg ik op mijn werk wel een uniform, maar had dus ook geen bh aan en dat kon je er wel doorheen zien.
Was boodschappwn doen mer mijn man. Bracht boodschappenkar weg en liep naar de auto. Precies waar wij geparkeerd hadden was er nu een andere auto. Uiteraard het zelfde. Mijn man reed ondertussen even verderop want die was al uitgeparkeerd. Hij bleef naar me kijken maar ik zag het niet. Stapte haastig bij die amdere meneer in de auto. Deed gordel om zei; schat kom we gaan en keek toen naar hem. Was niet mijn man en jeejtje ik werd alle kleuren van de regenboog en schrok enorm. Excuus aangeboden en uitgelegd. Uitgestapt en belde mijn man. Zei tie kijk eens rechts van je. Zie ik hem in een deuk liggen
Mijn man had het eten klaar gezet zodat ik het alleen nog moest koken... De broccoli stond op, maar mijn kookplaat rook toch wel heel gek. Mijn man werkt altijd savonds dus mijn broertje (die brandweerman is) even gebeld om te vragen ernaar te kijken. Was bang dat mijn plaat in de fik stond of iets dergelijks. Mijn broertje stond hier heel pittig in zin 15 min... Bleek dat er geen water in de pan met broccoli zat🙈🙈🙈, oeps!
Haha dat deed mijn man met de rijst. En maar volhouden dat ik zelf zei "droog koken"... En dan te bedenken dat hij half indisch is... Ik heb echt de enige indo die geen rijst kan koken hahaha Die pannen krijg je overigens nooit meer schoon
Een tijdje geleden deed mijn computer op het werk het ineens niet meer. Een collega en ik hebben toen "alles" geprobeerd om hem weer aan de praat te krijgen. Uiteindelijk toch maar ict gevraagd om mee te kijken. Bleek ik met mn voet de stekker uit het stopcontact getrokken te hebben. Ik voelde me behoorlijk blond
wahahahahaha! Ik pies haast in mijn broek!!! Meest hilarische blunder ooit! Dankjewel voor het delen! En wat heb jij een leuke schrijfstijl zeg! Moet je wat mee doen!
Mijn ex had ooit een kinky cadeautje voor mij besteld bij de Pabo... niet wetende dat zijn vader daar lid van was.. pakketje komt dus keurig netjes op naam van schoonpa aan op het adres... gelukkig was ik er niet bij toen hij die mega grote paarse vibo eruit haalde... ik durfde ook beslist niet meer mijn gezicht te vertonen.
Op mijn werk ook een keer zoiets gehad. Gelukkig was ik het niet zelf. De printer deed het niet. Aan en uit zetten hielp niet. Dus collega de icter gebeld. Die kwam kijken. Reiskosten alleen al 50,-. Conclusie: papier was op 🙈
Hahahhahaha, in één woord fantastisch geschreven en ergens vermoed ik dat je er zelf in middels ook om kan lachen, al is het maar een beetje.. Ik heb je niet zien bungelen hoor.
Met 2 verschillende schoenen over straat gelopen... ik was op weg naar het station, gelukkig nog de straat niet uit en toen zag ik dus dat ik gewoon 2 verschillende schoenen aanhad! Daar had ik dus ook de hond al mee uitgelaten. Gelukkig was het erg vroeg en nog donker dus niemand heeft het gezien (hoop ik dan maar)
Whahaha te leuk dit! Mothermary: ik ken die vulkaan wel... maar die zullen ze wel op meerdere vestigingen hebben... te grappig
Ik kom niet meer bij van alle blunders 😅 De meest recente hier: Ik wou de kinderen naar school brengen, maar door de sneeuw en kou even snel met de auto.. Vooruit lag vol met sneeuw en dacht ik start even de auto zodat hij alvast kon opwarmen .. Wat ik dus niet wist was dat de ruitenwisser nog aan stond van de regen de vorige dag! Gevolg was dus dat alle sneeuw zo bij mij op schoot en de auto in werd geveegd. Had de deur namelijk nog open staan... voelde mij zo blond!